OMG echtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef wonderer het volgende:
Moet je raden wie er aanbelde toen ik stond te pissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef wonderer het volgende:
Nee, he, de bezorger!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef wonderer het volgende:
quote:
Nee, niemand, ik wil mijn monitor, dammit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Geeft niet, hou nog steeds van je.quote:
Eh...eew?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben nog steeds keihard bezig met lachen. Ik moest net niesen en lachen tegelijk en toen vloog er overal snot.HEEEEELP.
http://www.excluzivio.com(...)tikelid=160&source=2 ?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben nog steeds keihard bezig met lachen. Ik moest net niesen en lachen tegelijk en toen vloog er overal snot.HEEEEELP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |