Heb ik ook wel eens gehad jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:06 schreef wonderer het volgende:
Ja, echt smerig is dat. Gelukkig hebben ze hier nog wel service (UPS anyway). Die kwam op de terugweg NOG een keer aanbellen omdat ie zag dat de auto er toen stond
Tssk. Ga eens op de hometrainer jij.quote:
Morgen dansen, dus het kan vind ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tssk. Ga eens op de hometrainer jij.
Ik dacht dat ik de enige was..typisch is dat.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook dorst maar ik durf niet naar de keuken wegens bovenstaande
* lezzer zit hier te lachen wegens die site.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Hahaha, ik GIL.
http://damnyouautocorrect.com/
Ik ben een avondmens. Laat naar bed, laat op. Zowel een voor als een nadeel van ZZP-er zijn..quote:
Cafeinevrije koffie?quote:
Mijn buikspieren zijn ZO dood van het lachen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
* lezzer zit hier te lachen wegens die site.
En ik schaam me er een beetje voor
Noem je DAT koffie!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Magenta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*wacht op 'noem je DAT koffie!' reacties*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef lezzer het volgende:
Ik durf niet meer te kijken op die site
Vrouw voert blijkbaar een serieus gesprek op msn met iemand, en ik zit hier bijna dood te gaan van het lachen....SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef lezzer het volgende:
Ik durf niet meer te kijken op die site
Vrouw voert blijkbaar een serieus gesprek op msn met iemand, en ik zit hier bijna dood te gaan van het lachen....Nou ja! Dat krijgt die persoon op MSN toch niet mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Oh, kan dat tegenwoordig ook al met MSN..quote:
Nee, het was meer dat ik hier hier lig te huilen van het lachen en zij in een compleet andere sfeer zit met een vriendin van ons.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja! Dat krijgt die persoon op MSN toch niet mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |