Ja maar kletsmajoor kan ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg, wie is hier nou de nicht eigenlijk?![]()
![]()
Een lesbo =/= majorette. Dat kan gewoon niet...
Ik zal d'r eens verwittigen via FBquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Skunkasaur heeft d'r naamtopic nog helemaal niet gezien.
Die linker lijkt het toch niet heel fijn te vindenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:36 schreef lezzer het volgende:
Waar is onze stewardesbian eigenlijk?
-ik moet altijd aan Qebbel denken bij die column in ZaZ-
Gejat van de ZaZ hoor, (helaas) niet zelf verzonnenquote:
Jaaa wij ookquote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef Avey het volgende:
Ik wil Black Swan zo graag zien, maar hij komt pas in Nederland uit in februari
Wij gaan maandagquote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gejat van de ZaZ hoor, (helaas) niet zelf verzonnen
Maar, ik vond 'm ook mooi
Heb je de Zij aan Zij? Met die column van die lesbische stewardess?
Zij maakt de dromen van lesbische vrouwen waar deze keer
Wanneer ga je?
Heb nu sinds 2 jaar geloof ik de ZAZ niet meer. En ik mis het niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gejat van de ZaZ hoor, (helaas) niet zelf verzonnen
Maar, ik vond 'm ook mooi
Heb je de Zij aan Zij? Met die column van die lesbische stewardess?
Zij maakt de dromen van lesbische vrouwen waar deze keer
Wanneer ga je?
Ik denk dat ik hem voor die tijd wel ga downloadenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jaaa wij ookb00! Duurt nog té lang...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Avey op 16-12-2010 22:05:11 ]This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Wel spannend dan, iets nieuwsquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Nizno het volgende:
Ben hard aan het wennen aan het feit dat ik met kerst ineens in heule nette kleding ga werken.
Pfff... Zag een mooi setje in de etalage en heb besloten om niet naar de prijzen te kijken en alleen maar te kijken naar of het past...
En nu heb ik ineens een fel blauw Zwshirtje met een (voor mijn doen) erg lage hals... Een hele mooie zwarte broek met lichtere zwart streepjes er bij.. En een zwarte tuniek er over. Het lijkt echt leuk.. Maar verrek wat is dat wennen als je normaal niet in zulke kleding loopt
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef skunkasaur het volgende:
Wwaaah ik moet hier snel nog even posten voor 'ie weer al dicht is! D:![]()
![]()
![]()
Wat anders?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef lezzer het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat het eigenlijk cappuccino is?
Ik hoop een poes voor je?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Iemand is nu liedjes voor mij aan het miauwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |