SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK KON NIETS VERZINNEN. Toch een naamtopic.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:17 schreef Blue-eyes het volgende:
Een mens dat zoveel humor en zelfspot als Sandra heeft kan bij mij niet meer stuk. Ze kwam opdagen bij de Razzie awards en gaf een geweldige speech. Kijk zelf maar ff
![]()
Geweldig toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef wonderer het volgende:
Ja, precies. FuckersEn ze wachten ook niet. Als je niet binnen drie seconden de deur opendoet, ben je "niet thuis" en kun je het zelf gaan ophalen
Zal het gelijk doen, mevrouw.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:23 schreef lezzer het volgende:
Waarom stond er geen link in de lapo?![]()
hoi!
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 19:33 schreef wonderer het volgende:
Idioot gewoon, echt. Ik heb wel eens een briefje op de deur gehangen "ik ben wel thuis, geef me even!"
goed zo popjequote:Op donderdag 16 december 2010 19:34 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zal het gelijk doen, mevrouw.
Buren heb ik nog nooit gedaan, eigenlijk. Weet ook niet of dat hier gewoon is.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Of dat ik zo terug ben, of dat het bij de buren moet afgegeven worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |