Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey nu moet je niet boos naar Speedy kijken, hij kan er ook niets aan doen?
Dat klopt, vooral als er verse sneeuw ligt, op de 1 of andere manier rijden mensen dan heel anders terwijl er soms niet eens zo veel aan de hand is.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenMaar ik ben sinds die kou en sneeuw twee keer zo lang onderweg naar mijn werk. Beetje irritant. En hoe vroeg ik ook vertrek, vrijwel dagelijks te laat.
Uhhu, en ja... Natuurlijk moet je je snelheid aanpassen, maar er zijn altijd mensen, die vinden dat het nog trager kan.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, vooral als er verse sneeuw ligt, op de 1 of andere manier rijden mensen dan heel anders terwijl er soms niet eens zo veel aan de hand is.
Daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik.quote:
Zal ik doen, welterusten!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Uhhu, en ja... Natuurlijk moet je je snelheid aanpassen, maar er zijn altijd mensen, die vinden dat het nog trager kan.
Nou ja, ik ga maar tukken en wacht af tot morgen! Duim maar voor me dat ik op tijd op mijn werk ben
Dat ziet er goed uit, is die regen voor de sneeuw aan nu van de baan dan? Ik hoop het wel, het is hier -5, als het wel gaat regenen komt dat niet goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
hoeveelheid neerslag..
[ afbeelding ]
vorm van de neerslag
[ afbeelding ]
PRIMA
Overigens valt er zaterdag ook sneeuw in veel delen van NL.
* Fireblast kan zich daar in vindenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef henkde_j het volgende:
Denk dat het weer een dooie mus wordt![]()
Kan zaterdag erg leuk worden, heb er nog niemand over gehoord.....quote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
hoeveelheid neerslag..
[ afbeelding ]
vorm van de neerslag
[ afbeelding ]
PRIMA
in het 7-9 gebiedquote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
hoeveelheid neerslag..
[ afbeelding ]
vorm van de neerslag
[ afbeelding ]
PRIMA
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Kan zaterdag erg leuk worden, heb er nog niemand over gehoord.....
[ afbeelding ]
Morgenavond wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef braddofiel het volgende:
Maar blijft het aan de kust dan ook liggen enzo?
Letterlijk en figuurlijk ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ik hier gister las hoopte ik op dikke pakken sneeuw in Den Haag morgen, maar dat lijkt in het water te vallen he?
Ik lees altijd hier als ik het weerbericht wil weten.
Verder kijken dan je neus lang is:quote:Op donderdag 16 december 2010 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk ja.
quote:Op donderdag 16 december 2010 01:48 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is:
Tegen de avond (morgen) wordt het vanuit het noorden droog maar later kunnen enkele sneeuwbuien vanaf de Noordzee de kustprovincies binnendrijven.
In de nacht van donderdag op vrijdag maken vooral de kustgebieden kans op sneeuwbuien. Elders blijft het droog.
Vrijdag overdag is het wisselend bewolkt en met name in de kustprovincies vallen enkele sneeuwbuien.
Vooruitzichten
Elke dag kans op sneeuwbuien, vooral langs de kust. Zaterdag kans op wat langduriger winterse neerslag.
Bron: knmi.
Tis wel een gigantische bui wat eraan komt... maar sinds het overal boven nul is zal het niet veel gaan sneeuwen. De voorspelde 10 cm sneeuw zal er ook niet vallen denk ik...quote:Op donderdag 16 december 2010 07:59 schreef TommyGun het volgende:
Buienradar:
Het zal een mix zijn van regen en in oosten sneeuw @pimsmeets80 zie: http://sneeuwradar.nl en http://bit.ly/cy36ND
Klinkt niet echt veelbelovend
Tijdens die bui en vooral daarachter knalt de temp lekker naar beneden. Maar als het oosten 10cm krijgt dan haal ik als kustgebied dat de komende dagen makkelijk in als je de voorspellingen zo leest.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Tis wel een gigantische bui wat eraan komt... maar sinds het overal boven nul is zal het niet veel gaan sneeuwen. De voorspelde 10 cm sneeuw zal er ook niet vallen denk ik...
Ik vind het wel prima, nog niet vaak zo snel op m'n bestemming geweest op donderdag.quote:Op donderdag 16 december 2010 07:12 schreef Klonk het volgende:
Dus wacht ff, die paar miezerige buitjes en dat neerslagfront wat nu op de radar staat zouden voor doem en ellende zorgen
Sodeknetter, wat een gedoe om niets
Het zag er gister beter uitquote:Op donderdag 16 december 2010 06:40 schreef MaLo het volgende:
Geen neerslag hier overigens (Oldenzaal)
Het enige rare is dat er minder file staat dan andersquote:
Waarschijnlijk is het zo rustig omdat iedereen dacht dat het een heftige ochtendspits zou worden, en dus blijven ze thuis of gaan ze later pas de weg op.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Het enige rare is dat er minder file staat dan anders.
En oké, in het uiterste noordoosten is een stuk A7 dicht door de gladheid.
20 kilometer verderop niksquote:Op donderdag 16 december 2010 09:10 schreef taxibabe het volgende:
Eibergen (achterhoek) dikke sneeuwvlokken!
En het verschil is dat het toen ook echt gevallen is en het nu nog maar afwachten is.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:31 schreef Frutsel het volgende:
sneewdekkaartjes van december 2009 en januari 2010 geven idd 20-35 cm
Maandag ff weer kijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
En het verschil is dat het toen ook echt gevallen is en het nu nog maar afwachten is.
Niets is minder waar!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben benieuwd of de wind wel gaat draaien de komende uren, anders gaat alles aan Zuid Nederland voorbij zo lijkt het.
Dat weet je als je aan de kust woont. In het binnenland zit je qua weer gewoon veel beter omdat het er altijd warmer is (beter onweer) en kouder is (meer sneeuw etc.). Jammer maar helaas waar.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:05 schreef RiKe het volgende:
Zou me niet eens verbazen dat de Randstad niets krijgt, het hele jaar door is het al bagger qua weer...
Geen goede sneeuw buien (niet meer als 1 a 1,5cm), geen goede onweer buien, het is allemaal zo...zo....half werk!
QFTquote:Op donderdag 16 december 2010 10:18 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Dat weet je als je aan de kust woont. In het binnenland zit je qua weer gewoon veel beter omdat het er altijd warmer is (beter onweer) en kouder is (meer sneeuw etc.). Jammer maar helaas waar.
Ze hebben ook eerst regen voorspelt overgaand in sneeuwquote:Op donderdag 16 december 2010 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha en weer klopt er niks van en is het dus regen....
Dus jij denkt dat het op klaarlichte dag nog ff van 2 - 4 graden boven nul gaat dalen naar onder het vriespunt? Ik denk niet dat dit gaat gebeuren... misschien vanavond, maar vanochtend of vanmiddag niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze hebben ook eerst regen voorspelt overgaand in sneeuw
Het is hier in NO Brabant 'slechts' 1 graad boven nul..quote:Op donderdag 16 december 2010 10:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het op klaarlichte dag nog ff van 2 - 4 graden boven nul gaat dalen naar onder het vriespunt? Ik denk niet dat dit gaat gebeuren... misschien vanavond, maar vanochtend of vanmiddag niet.
ik hoop het nietquote:Op donderdag 16 december 2010 10:40 schreef Infection het volgende:
Aankomende zondag word het volgens de meeste weersvoorspellingen wel een winterse dag met een boel sneeuw. Laten we hopen dat dan dus de beloofde 10cm valt voor het hele land.
Tja... in mijn ogen is dat beter dan bevriezende regen... verse sneeuw heeft tenminste wat grip.quote:
Kwestie van geduld, waarom verwacht iedereen dat het vanmorgen al gaat sneeuwen als de temperatuur vanmiddag pas gaat zakken.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha en weer klopt er niks van en is het dus regen....
En waar zie je dat? Op buienradar zie ik namelijk alleen maar regen en een klein beetje natte sneeuw in het oosten.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:59 schreef Burnie88 het volgende:
Wel leuk om te zien; achter het neerslaggebied vormen zich talrijke (sneeuw)buien op de Noordzee.
Op de europese radar, www.meteox.nlquote:Op donderdag 16 december 2010 11:07 schreef Infection het volgende:
[..]
En waar zie je dat? Op buienradar zie ik namelijk alleen maar regen en een klein beetje natte sneeuw in het oosten.
Volgens mij zag ik dat op zo'n satelliet op meteox.comquote:Op donderdag 16 december 2010 11:07 schreef Infection het volgende:
[..]
En waar zie je dat? Op buienradar zie ik namelijk alleen maar regen en een klein beetje natte sneeuw in het oosten.
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:09 schreef Burnie88 het volgende:
Correctie: http://www.sat24.com/
Echt heel veel buien!
Knmi:quote:Op donderdag 16 december 2010 11:11 schreef Infection het volgende:
[..]
En het komt nog deze kant op ook. Het zal vanavond wel te keer gaan hierzo.
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Knmi:
Na koufrontpassage wordt de aangevoerde lucht dermate koud dat de buien die dan boven zee ontstaan sneeuwbuien zijn. Deze kunnen dan in de avond en in de nacht naar vrijdag de kustprovincies binnendrijven. Dat kunnen lokaal best pittige sneeuwbuien zijn.
Het lijkt inderdaad langzaamaan te minderen. Het was hier 2 uur geleden nog 3,4 graden en nu is het 2,9.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:15 schreef Burnie88 het volgende:
Heeft het noordoosten al sneeuw? Volgens buienradar natte sneeuw. De temperatuur lijkt nu een beetje op een keerpunt te komen.
Volgend weerplaza zal er vanavond om 19 uur een flink sneeuwdek liggen
je bedoelt die schapen die er achteraan komen?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:09 schreef Burnie88 het volgende:
Correctie: http://www.sat24.com/
Echt heel veel buien!
Als er één schaap over de dam is..quote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef marcel-o het volgende:
[..]
je bedoelt die schapen die er achteraan komen?
Hmm dat lijkt nu voor regendruppels te gelden.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Als er één schaap over de dam is..
Iets met een nachtkaars.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:30 schreef kahaarin het volgende:
Hmm dat lijkt nu voor regendruppels te gelden.KNMI heeft de waarschuwing ook bijgesteld:
http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=GR
Dan zou je dat hier moeten kunnen gaan zien, wat me wel opvalt is dat de luchtdruk op de eilanden en het zeeplatform wel veel lager is dan op het vasteland: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op donderdag 16 december 2010 11:38 schreef Burnie88 het volgende:
Lees net een tweet dat op de olieplatformen op de noordzee de kou er 'in dendert'. Goed nieuws!
Mooi vanavond dus sneeuwquote:Op donderdag 16 december 2010 11:38 schreef Burnie88 het volgende:
Lees net een tweet dat op de olieplatformen op de noordzee de kou er 'in dendert'. Goed nieuws!
Of gewoon droog. Het blijft Nederland natuurlijk.quote:
Inderdaad zit op Bijsterhuizen en de regen gaat langzaam over in natte sneeuw.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:08 schreef IntenSiVuS het volgende:
Nijmegen regen, maar steeds meer natte sneeuw ertussen. Ben benieuwd hoe lang nog voordat de regen er uit gaat
radar jam?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:22 schreef Fredo55 het volgende:
Check Den Helder op de radar van meteox:
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
In De Bilt hetzelfde fenomeenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:24 schreef marcel-o het volgende:
[..]
radar jam?
iemand in nood met een e.p.i.r.b op zak?
hier in Nijmegen is het werkelijk alleen maar motregen, maar wel die waar je doorweekt van raakt. BAH!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:08 schreef IntenSiVuS het volgende:
Nijmegen regen, maar steeds meer natte sneeuw ertussen. Ben benieuwd hoe lang nog voordat de regen er uit gaat
Hier hetzelfde, woon ongeveer 10km vanaf Amersfoort.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:26 schreef superworm het volgende:
Amersfoort waterkoud, regen. Nog geen vlokje gezien.
Vannacht hadden ze toch helemaal geen sneeuw voorspeld?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:27 schreef tass het volgende:
[..]
hier in Nijmegen is het werkelijk alleen maar motregen, maar wel die waar je doorweekt van raakt. BAH!
Ik woon op 11 hoog en het zicht is werkelijk abominabel.
Hoopte zo om wakker te worden met een dik pak wit, maar ja het is weer niks.
Ik las gisteren diverse postings over 30 tot 40 cm, maar het was weer te mooi om waar te zijn....
Inderdaad... maar toch, vanavond trekken er nieuwe buien vanaf de noordzee ons land binnen, en dan is het wel onder het vriespunt.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef Burnie88 het volgende:
Wel jammer dat de temperatuur niet iets harder daalt, nu zal de meeste neerslag al gepasseerd zijn wanneer de juiste temperatuur bereikt wordt.
Welkom in Nederland, waar 99% van alle neerslag valt bij temperaturen boven het vriespunt.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef Skwish het volgende:
Paar graden kouder en er lag in het gehele land een dik pak sneeuw
Er is door geen enkel serieus weerbureau serieuze sneeuwval voorspeld voor pakweg 15.00 uur.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:27 schreef tass het volgende:
[..]
hier in Nijmegen is het werkelijk alleen maar motregen, maar wel die waar je doorweekt van raakt. BAH!
Ik woon op 11 hoog en het zicht is werkelijk abominabel.
Hoopte zo om wakker te worden met een dik pak wit, maar ja het is weer niks.
Ik las gisteren diverse postings over 30 tot 40 cm, maar het was weer te mooi om waar te zijn....
Oh, da's makkelijk, zit toch nog onder ctr+v en dan hoeft men niet te scrollen, daar kun je onderaan de meest recente temp+luchtdruk kijken.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg Kahaarin, waarom plaats je elke keer die link naar buienradar?
dikke vlokken nu in oost twentequote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef Burnie88 het volgende:
Wel jammer dat de temperatuur niet iets harder daalt, nu zal de meeste neerslag al gepasseerd zijn wanneer de juiste temperatuur bereikt wordt.
Groningen is gewoon regenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:04 schreef henkde_j het volgende:
Heule smerige regen hier in Den Haag nu![]()
Op naar Groningen straks![]()
Van de regen in de drup.. pa dumm tss. . .quote:
Jep, het sneeuwt hard in Enschede. Het blijft alleen niet liggen...quote:Op donderdag 16 december 2010 13:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dikke vlokken nu in oost twente
Voordat jij in Groningen bent sneeuwt het in Groningen!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Van de regen in de drup.. pa dumm tss. . .
Mooi dan weet ik dat ik eerder naar huis moet ik moet nog net iets verder dan arnhem richting de duitse grens dan hequote:Op donderdag 16 december 2010 13:20 schreef MaLo het volgende:
Ik heb Utrecht niet gehaald. Ben tot Arnhem gekomen, vrijwel alle treinen hadden 10-15 minuten vertraging En het was vanmorgen niet eens slecht weer
.
Nu hier mooie dikke sneeuw!
klote zegquote:Op donderdag 16 december 2010 13:20 schreef MaLo het volgende:
Ik heb Utrecht niet gehaald. Ben tot Arnhem gekomen, vrijwel alle treinen hadden 10-15 minuten vertraging En het was vanmorgen niet eens slecht weer
.
Nu hier mooie dikke sneeuw!
Tja, niks aan te doen. Ik werk vanmiddag wel lekker vanuit huis, is met dit weer niet zo ergquote:Op donderdag 16 december 2010 13:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klote zeg![]()
Idd, straten worden nu ook wit![]()
God wil het misschien wel verdampenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:45 schreef marcel-o het volgende:
Hoe zit dat met de regenplassen die er nu liggen?
wordt dat allemaal ijs vanmiddag/vanavond?
dat gaat dan een grote ijsbaan worden he
Jij vind het leuk als het ijzelt en mensen verongelukken?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:47 schreef Jorian29 het volgende:
Net hoorde ik al een boel sirenes in Apeldoorn, het ijzelt hier een klein beetje. Temperatuur zakt gestaag, nu 1,2 hier. Gaat wel de goede kant op!
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:47 schreef Jorian29 het volgende:
Net hoorde ik al een boel sirenes in Apeldoorn, het ijzelt hier een klein beetje. Temperatuur zakt gestaag, nu 1,2 hier. Gaat wel de goede kant op!
sorry jorian, stuurde je een pm in plaats van te quoten..quote:Op donderdag 16 december 2010 13:47 schreef Jorian29 het volgende:
De ,,aanstormende" koude lucht boven de zuidelijke Noordzee drukt de hier aanwezige lucht voor zich uit. Die wordt daardoor enigszins in elkaar geperst en dat heeft een temperatuurstijging tot gevolg.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
wtf, temperatuur stijgt nu in apeldoorn van 1.3 naar 1.6. Dat moei nie!!
In de stad wel?hier is het echt een blubberige sneeuwzooi nuquote:Op donderdag 16 december 2010 14:02 schreef kahaarin het volgende:
Groningen nu sneeuw die blijft liggen.
Dikke vlokken in de stad, weet ook van Noordhorn, daar wordt het ook wit nu.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:04 schreef themauster het volgende:
[..]
In de stad wel?hier is het echt een blubberige sneeuwzooi nu
Ik ben maar even naar buiten gelopen het is een combi van dikke en natte sneeuw en de dikke sneeuw blijft niet echt liggen vanwege de regen dat er vooraf gingquote:Op donderdag 16 december 2010 14:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dikke vlokken in de stad, weet ook van Noordhorn, daar wordt het ook wit nu.
Ik merk er hier nog niet veel van... maar dat zal wel komen omdat het vanuit het oosten langzaam richting het westen afkoelt.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef leroytje het volgende:
En de temperatuurdaling is nu echt ingezet.
Amen.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:20 schreef MaLo het volgende:
Hier blijft de nieuwe sneeuw ook niet echt liggen, misschien komt dat nog.
Ben in ieder geval blij dat ik morgen vrij ben.
Kwestie van geduld lijkt mij, al heb ik dat nu ook niet als ik die foto's van kahaarin zie.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik merk er hier nog niet veel van... maar dat zal wel komen omdat het vanuit het oosten langzaam richting het westen afkoelt.
Tis weer ingekaktquote:Op donderdag 16 december 2010 14:20 schreef MaLo het volgende:
Hier blijft de nieuwe sneeuw ook niet echt liggen, misschien komt dat nog.
Ben in ieder geval blij dat ik morgen vrij ben.
Lol, hmm, wil je een uurlijkse update?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Kwestie van geduld lijkt mij, al heb ik dat nu ook niet als ik die foto's van kahaarin zie.![]()
Wij hebben vanavond,morgen en morgenavond kans op sneeuwbuien..iets om in de gaten te houden.
Hier in Zeeland inderdaad vieze regen en veel wind.
Ik wel! :3quote:Op donderdag 16 december 2010 14:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hmm, wil je een uurlijkse update?
Ja, doe maar..als je daar tijd voor heb.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hmm, wil je een uurlijkse update?
Ja, het is hier nét iets boven nul volgens mijquote:Op donderdag 16 december 2010 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis weer ingekakt
Op de straten althans
Hagel? Wat is de temperatuur bij jou?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het hagelt echt keihard nu hier in Den Haag!!
Hier ligt inmiddels net zo veel sneeuwquote:Op donderdag 16 december 2010 14:15 schreef kahaarin het volgende:
Vanuit het slaapkamerraam: [ afbeelding ]
Ah, ik zie het al.. jij krijgt dat lijntje over je heen dat je op buienradar kunt zien.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het hagelt echt keihard nu hier in Den Haag!!
Sneeuwt het ook door? Hier wel, ligt nu 2 keer zo veel.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier ligt inmiddels net zo veel sneeuw
Ja hier sneeuwt het ook door nu alleen nog maar dikke sneeuwquote:Op donderdag 16 december 2010 14:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sneeuwt het ook door? Hier wel, ligt nu 2 keer zo veel.
Bij ons in Aalten ligt nog meer, maar dat was van de vorige sneeuwbui.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier ligt inmiddels net zo veel sneeuw
Oke, zou aardig kunnen kloppen inderdaad.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:38 schreef RiKe het volgende:
Fredo, ik zit vlakbij Den Haag (Leiden) en volgens buienradar is het dichtst bij zijnde meetstation Katwijk, die staat op 4.6 in de plus!
Zonde he, het is nog net te warmquote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef horned_reaper het volgende:
Hier blijft verdorie helemaal niets liggen!Wat is dat nou?
Het sneeuwt hier al drie kwartier als een gekke.... de droge witten vlokken komen met bakken uit de hemel.... maar echt niets blijft liggen
ik kan me herinneren eind vorig jaar of begin dit jaar met die hevige sneeuw, toen zaten er ook flinke klappen tussen.quote:
Ik denk dat het onderweg is: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef Han-Pekel het volgende:
Hier eindelijk gestopt met regenen, sneeuw op komst? of wordt het Westen overgeslagen..?
yep, niet raar raar bij zo'n actief koufront.quote:
Stel je voor dat het ineens omhoog zal dalenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef marcel-o het volgende:
op de sneeuwradar is ook duidelijk te zien dat t naar beneden daalt
ergens webcambeelden te zien btw van die sneeuw?
http://www.vismarkt-groningen.nl/quote:Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef marcel-o het volgende:
op de sneeuwradar is ook duidelijk te zien dat t naar beneden daalt
ergens webcambeelden te zien btw van die sneeuw?
Zo begon het hier ook, zo'n anderhalf uur geleden.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:59 schreef Infection het volgende:
Wat een raar weer... natte hagel en een extreem donkere lucht.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo begon het hier ook, zo'n anderhalf uur geleden.
Dat weet ik niet, kan alleen zeggen hoe het hier was natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus ik kan net zoiets verwachten als op die foto hier.
Het gaat hier al wel wat rustiger en de vlokken worden iets dikker, dus ik verwacht eigenlijk van wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, kan alleen zeggen hoe het hier was natuurlijk.
Wageningen nog steeds regen..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:10 schreef randomosity het volgende:
Arnhem meldt (eindelijk) sneeuw!![]()
Blijft alleen nog niet liggen.
In Eindhoven ook nog geen sneeuwvlok te bekennen, alleen maar regen.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:18 schreef Ducktails het volgende:
[..]
Wageningen nog steeds regen..
Er valt hier in apeldoorn vage troep iigquote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
heej hagel! en temperatuur staat nu op 1.9. wordt steeds gekker in apeldoorn..
Wacht 10 minuutjes en het sneeuwt, ik woon in Rijsenhout en dat is best wel dichtbij en hier sneeuwt het :3quote:
Vooral ook veels te veel water nog op de grond...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:40 schreef Againzender het volgende:
Sneeuwt nu lekker door in Amsterdam, blijft niet liggen natuurlijk, te warm nog.
Omdat de kou jou kant op komt en dus de warmte weggedrukt word waardoor het tijdelijk even wamer word totdat alle warmte weggeduwt is.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:42 schreef IntenSiVuS het volgende:
ik snap hier echt geen f*uck van.. hier in Nijmegen sneeuwde het een uur terug even,.. droge sneeuw zo zag het er uit. Nu sinds een half uur weer regen, veel regen,.. temperatuur lijkt ook iets te stijgen,.. wazig
oke dan,quote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat de kou jou kant op komt en dus de warmte weggedrukt word waardoor het tijdelijk even wamer word totdat alle warmte weggeduwt is.
Ehm, tja, ik kan toch ook alleen maar zeggen wat ik zie? Misschien verwachten ze dat alleen maar?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef Temlin het volgende:
Oosten? de sneeuw blijft hier nog steeds niet liggen.
Geduld!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:55 schreef tass het volgende:
Hier in Nijmegen plenst het nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |