Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey nu moet je niet boos naar Speedy kijken, hij kan er ook niets aan doen?
Dat klopt, vooral als er verse sneeuw ligt, op de 1 of andere manier rijden mensen dan heel anders terwijl er soms niet eens zo veel aan de hand is.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenMaar ik ben sinds die kou en sneeuw twee keer zo lang onderweg naar mijn werk. Beetje irritant. En hoe vroeg ik ook vertrek, vrijwel dagelijks te laat.
Uhhu, en ja... Natuurlijk moet je je snelheid aanpassen, maar er zijn altijd mensen, die vinden dat het nog trager kan.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, vooral als er verse sneeuw ligt, op de 1 of andere manier rijden mensen dan heel anders terwijl er soms niet eens zo veel aan de hand is.
Daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik.quote:
Zal ik doen, welterusten!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Uhhu, en ja... Natuurlijk moet je je snelheid aanpassen, maar er zijn altijd mensen, die vinden dat het nog trager kan.
Nou ja, ik ga maar tukken en wacht af tot morgen! Duim maar voor me dat ik op tijd op mijn werk ben
Dat ziet er goed uit, is die regen voor de sneeuw aan nu van de baan dan? Ik hoop het wel, het is hier -5, als het wel gaat regenen komt dat niet goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
hoeveelheid neerslag..
[ afbeelding ]
vorm van de neerslag
[ afbeelding ]
PRIMA
Overigens valt er zaterdag ook sneeuw in veel delen van NL.
* Fireblast kan zich daar in vindenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef henkde_j het volgende:
Denk dat het weer een dooie mus wordt![]()
Kan zaterdag erg leuk worden, heb er nog niemand over gehoord.....quote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
hoeveelheid neerslag..
[ afbeelding ]
vorm van de neerslag
[ afbeelding ]
PRIMA
in het 7-9 gebiedquote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
hoeveelheid neerslag..
[ afbeelding ]
vorm van de neerslag
[ afbeelding ]
PRIMA
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Kan zaterdag erg leuk worden, heb er nog niemand over gehoord.....
[ afbeelding ]
Morgenavond wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef braddofiel het volgende:
Maar blijft het aan de kust dan ook liggen enzo?
Letterlijk en figuurlijk ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ik hier gister las hoopte ik op dikke pakken sneeuw in Den Haag morgen, maar dat lijkt in het water te vallen he?
Ik lees altijd hier als ik het weerbericht wil weten.
Verder kijken dan je neus lang is:quote:Op donderdag 16 december 2010 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk ja.
quote:Op donderdag 16 december 2010 01:48 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is:
Tegen de avond (morgen) wordt het vanuit het noorden droog maar later kunnen enkele sneeuwbuien vanaf de Noordzee de kustprovincies binnendrijven.
In de nacht van donderdag op vrijdag maken vooral de kustgebieden kans op sneeuwbuien. Elders blijft het droog.
Vrijdag overdag is het wisselend bewolkt en met name in de kustprovincies vallen enkele sneeuwbuien.
Vooruitzichten
Elke dag kans op sneeuwbuien, vooral langs de kust. Zaterdag kans op wat langduriger winterse neerslag.
Bron: knmi.
Tis wel een gigantische bui wat eraan komt... maar sinds het overal boven nul is zal het niet veel gaan sneeuwen. De voorspelde 10 cm sneeuw zal er ook niet vallen denk ik...quote:Op donderdag 16 december 2010 07:59 schreef TommyGun het volgende:
Buienradar:
Het zal een mix zijn van regen en in oosten sneeuw @pimsmeets80 zie: http://sneeuwradar.nl en http://bit.ly/cy36ND
Klinkt niet echt veelbelovend
Tijdens die bui en vooral daarachter knalt de temp lekker naar beneden. Maar als het oosten 10cm krijgt dan haal ik als kustgebied dat de komende dagen makkelijk in als je de voorspellingen zo leest.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Tis wel een gigantische bui wat eraan komt... maar sinds het overal boven nul is zal het niet veel gaan sneeuwen. De voorspelde 10 cm sneeuw zal er ook niet vallen denk ik...
Ik vind het wel prima, nog niet vaak zo snel op m'n bestemming geweest op donderdag.quote:Op donderdag 16 december 2010 07:12 schreef Klonk het volgende:
Dus wacht ff, die paar miezerige buitjes en dat neerslagfront wat nu op de radar staat zouden voor doem en ellende zorgen
Sodeknetter, wat een gedoe om niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |