Je hebt de buurjongen op de motorkap gedaan? Best koud lijkt me..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het zo zat he die sneeuw![]()
Gisteren vet in de slip, net bijna een fietser aangereden, gisteren mn buurjochie op de motorkap
Ja die fietser vanuit het niets, zonder licht en gewoon oversteken. Ik vol in de ankers, alsof dat zin heeft op een spekgladde weg en die fietser boos op mij ook nogquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, ga rijden met gladheid
Buurjochie, kind is 11 ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt de buurjongen op de motorkap gedaan? Best koud lijkt me..
Valt best mee in een garage en een draaiende motor...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
toch geen kras in je lak hè?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die fietser vanuit het niets, zonder licht en gewoon oversteken. Ik vol in de ankers, alsof dat zin heeft op een spekgladde weg en die fietser boos op mij ook nog
Oh buurvrouw wat doet u nu?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Barbusse het volgende:
Valt best mee in een garage en een draaiende motor...
'Buurvrouw, wat doet u nu?'quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarom vroeg ik het jou ook nietquote:
Ik had er nog een keer overheen gereden.... Fietsers zonder licht....quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die fietser vanuit het niets, zonder licht en gewoon oversteken. Ik vol in de ankers, alsof dat zin heeft op een spekgladde weg en die fietser boos op mij ook nog
Ja, dikke vingerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik ga er niet van uit, maar het gebeurt wel. andersom doe ik het dus ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ga ik al 10 jaar niet meer van uit..
Ohh.. dan begreep ik je verkeerd! (Al dat pedo nieuws op de radio ook..)quote:
quote:
Ja maar ik drink eigenlijk meestal grolschquote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..
Het is geen goed plan, maar ook niet slecht. Bedoel, Grolsch moet ook op he
Ja dan ben ik verder van huisquote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had er nog een keer overheen gereden.... Fietsers zonder licht....
En dan nog beschermd zijn door de wet....
Niet helemaal.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had er nog een keer overheen gereden.... Fietsers zonder licht....
En dan nog beschermd zijn door de wet....
quote:
Dat ligt eraan of je naar huis ging of ervandaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan ben ik verder van huis
Heb jij niet minstens een lijst van 25 TT opties naast je liggen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb geen shortcut naar TT's
Heul wel.... want jij mag als automobilist gaan aantonen dat hij fout zat enzo....quote:
Net nog een heel gesprek daarover met mn zoon gehadquote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh.. dan begreep ik je verkeerd! (Al dat pedo nieuws op de radio ook..)
En die hebben nog geeneens tieten....quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh.. dan begreep ik je verkeerd! (Al dat pedo nieuws op de radio ook..)
Thuis laten liggenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij niet minstens een lijst van 25 TT opties naast je liggen?
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net nog een heel gesprek daarover met mn zoon gehad![]()
Ik: volg je het nieuws een beetje?
Hij: ja erg he die mannen. Maar ik chat met niemand, krijg geen rare vragen ofzo en als ik buiten een gek tegenkom ren ik naar het eerste de beste huis en trap daar desnoods een raam in. Mag ik nu weer naar boven?
Ja. Maar je kan als automobilist makkelijk aantonen of een licht voor de botsing of na de botsing kapot is gegaanquote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heul wel.... want jij mag als automobilist gaan aantonen dat hij fout zat enzo....
Kutwet... gelukkig is ie al licht aangepast dan wat ie eerst was.....
Whehe, hij is iig verstandig genoegquote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij: ja erg he die mannen. Maar ik chat met niemand, krijg geen rare vragen ofzo en als ik buiten een gek tegenkom ren ik naar het eerste de beste huis en trap daar desnoods een raam in. Mag ik nu weer naar boven?
Ik hoop voor mn buurJOCHIE dat ie die ook nooit krijgtquote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die hebben nog geeneens tieten....
Mijn harem wat doe je?quote:
Van de wet mag wel meer niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
En zonder licht fietsen mag niet van de wet.
Damnquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het zo zat he die sneeuw![]()
Gisteren vet in de slip, net bijna een fietser aangereden, gisteren mn buurjochie op de motorkap
Schijtluisquote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uh-oh.. *onder een tafel kruipt met een bak popcorn*
Niet altijd... feit is gewoon dat een fietser meer beschermd is door de wet....quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar je kan als automobilist makkelijk aantonen of een licht voor de botsing of na de botsing kapot is gegaan
Het is hier heel gladquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn![]()
Ik ben blij dat ik geen last heb gehad van de sneeuw
Die gozert komt wel heel snel onder de lastige mama uitquote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Polygamie is verbodenquote:
*bitch slap*quote:
En het ergste is die kutfietsers weten dat ook gewoon dus rijden al rond met een blik van "toe maar, jij zit toch lekker fout ook al zit ik eigenlijk foutquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet altijd... feit is gewoon dat een fietser meer beschermd is door de wet....
Valt wel mee hier. Gelukkigquote:
Dat doen ze omdat jij ze anders plat wilt rijdenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet altijd... feit is gewoon dat een fietser meer beschermd is door de wet....
Jij bent zo'n smerige ramptoeristquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja heuj, jullie gaan maar knokken, ik deed niets!
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop voor mn buurJOCHIE dat ie die ook nooit krijgt![]()
Althans als ie op papa lijkt dan vrees ik het ergste![]()
Als hij op zn moeder lijkt zit ie goed
Dat was niet lastig maar noodzakelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die gozert komt wel heel snel onder de lastige mama uit
Vertel dat maar aan deze held!quote:
Hier in het Westen was het op sommige plekken best gladquote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier in het Westen ben ik nog niet op mijn luik gegaan.
Waar?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in het Westen was het op sommige plekken best glad
Daar ben jij veel te lief voorquote:
Heyboerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan deze held!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent zo'n smerige ramptoerist
Ik zie al gelijkenissen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Ladies and gentlemen, place your bets!quote:
Een fietser is ook kwetsbaarder, dus denk dat Spezza wel gelijk heeft.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar je kan als automobilist makkelijk aantonen of een licht voor de botsing of na de botsing kapot is gegaan
Zij deedquote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft hij ze ten huwelijk gevraagd dan?
Dus gewoon niet trouwen dan kan je gewoon in de rondte neukenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft hij ze ten huwelijk gevraagd dan?
Ja... kutwet....quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat jij ze anders plat wilt rijden
Een kenner!quote:
Die pet moet ik ook hebben. Want dan ben je pas een éckte baas!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
200 puntêh!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... kutwet....
Echt, fietsers met zo'n kindje voor- of achterop zijn extra bonuspunten
Die was maar getrouwd met 1 vrouwquote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Den Haag natuurlijkquote:
Kinderen en werklozen he. Beide kosten de maatschappij alleen maar geld.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
Ja... kutwet....
Tja, oud ben je al, kan er ook nog wel bij...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Die pet moet ik ook hebben. Want dan ben je pas een éckte baas!
Als je maar netjes om mij heen gaatquote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... kutwet....
Wat geeft nog meer bonuspunten? Als ze over de auto vliegen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... kutwet....
Heb jij kindjes dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als je maar netjes om mij heengaat
En asielzoekers? Wat doen die qua punten?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen en werklozen he. Beide kosten de maatschappij alleen maar geld.
Klopt, maar het kind zal zelf wel denken ” oi oi, hoe krijg ik mezelf zo snel mogelijk hieronder uit"quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was niet lastig maar noodzakelijk![]()
Ik ben nooit lastig
Ik zou eerder een russische pet nemen zoals deze ofzo:quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, oud ben je al, kan er ook nog wel bij...
Rij ik met mn zoon in rotterdam gaat ie heel wijs naar buiten zitten kijken en zegt: Mama in Emmen krijg je bonuspunten als je een buitenlander aanrijdt, hier zo te zien als je een Nederlander aanrijdt. Heb er nog niet 1 gezienquote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... kutwet....
Stiekemerdquote:
Mag ik je eraan herinneren dat je vanmiddag nog toegaf dat wij niet zo heel veel schelen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef missbehavin het volgende:
Tja, oud ben je al, kan er ook nog wel bij...
Uitlokkingquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hey, ik mag dat, ik ben nog niet getrouwd
Jouw kind is coolquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rij ik met mn zoon in rotterdam gaat ie heel wijs naar buiten zitten kijken en zegt: Mama in Emmen krijg je bonuspunten als je een buitenlander aanrijdt, hier zo te zien als je een Nederlander aanrijdt. Heb er nog niet 1 gezien![]()
Ik kom van het weekend heus wel langs zwollequote:
Dankzij Henk en Ingrid hebben we die niet meer.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef Barbusse het volgende:
En asielzoekers? Wat doen die qua punten?
Geniaal ventjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rij ik met mn zoon in rotterdam gaat ie heel wijs naar buiten zitten kijken en zegt: Mama in Emmen krijg je bonuspunten als je een buitenlander aanrijdt, hier zo te zien als je een Nederlander aanrijdt. Heb er nog niet 1 gezien![]()
Alleen zie je het er bij mij niet aan af hequote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Mag ik je eraan herinneren dat je vanmiddag nog toegaf dat wij niet zo heel veel schelen?
Onder de auto blijven hangen en meesleuren en er pas thuis achter komen.... dat zijn toch wel de meeste punten die je kan verdienenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat geeft nog meer bonuspunten? Als ze over de auto vliegen?
ik met m'n zoontje achterop zijn dubbele puntenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen en werklozen he. Beide kosten de maatschappij alleen maar geld.
Goeie brief in de Spitsquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan vind ik het echt niet erg. Wel als jij als het spekglad is zonder licht voor mn auto schiet en dan nog boos wordt op mij omdat ik bijna tegen je aan glijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef stbabylon het volgende:
Niks zo lekker als autorijders irriteren op de fiets, door je je gewoon strak aan de regels te houden
Bring it. In de stad win ik het sowieso op de fiets van een autoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom van het weekend heus wel langs zwolle
Met een touw achter de trekhaak meeslepen als een Japanse dolfijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Onder de auto blijven hangen en meesleuren en er pas thuis achter komen.... dat zijn toch wel de meeste punten die je kan verdienen
Ik wil de tietenbots doen zaterdagquote:
Niet? Hmmm.....ik twijfel nu of ik überhaupt wel in Nederland ben dan nu..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dankzij Henk en Ingrid hebben we die niet meer.
Neuh, over botsen... Maar dat kan ook tegen jouw tieten. Dusse, ga maar klaar staan met de dames!quote:
Altijd, maar soms gebruiken we geheimtaal.... maar in principe gaat het altijd over tieten....quote:
Maar jij bent er zaterdag nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil de tietenbots doen zaterdag
Volgens Godtje bij mij ook niet. Buiten dat gebruik ik geen concealer.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef missbehavin het volgende:
Alleen zie je het er bij mij niet aan af he
Maar ik wil welquote:
De dames zijn er klaar voorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, over botsen... Maar dat kan ook tegen jouw tieten. Dusse, ga maar klaar staan met de dames!
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een touw achter de trekhaak meeslepen als een Japanse dolfijn.
Japanse dolfijn? Heten negers tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een touw achter de trekhaak meeslepen als een Japanse dolfijn.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens Godtje bij mij ook niet. Buiten dat gebruik ik geen concealer.
Dat maakt het voorstel des te geiler. Blijkbaar wil ze een één-op-eentje met je!quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Japanse dolfijn? Heten negers tegenwoordig zo?
Proestquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Japanse dolfijn? Heten negers tegenwoordig zo?
Zou ik toch eens mee beginnenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Jaquote:
Die wil dan vast je broekje inquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie weet verras ik je nog welquote:
Eerst maar eens zien of ik er zelf wel ben, influenzaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet verras ik je nog wel
"broekje"quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die wil dan vast je broekje in
Nou,,das dus geen verrassing meer als je komt..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet verras ik je nog wel
Uiteindelijk is de opkomst 3 mensen ofzo.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of ik er zelf wel ben, influenza
Oh noes!!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan een succesquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de opkomst 3 mensen ofzo.
Vergeleken met die 23 cm Techno valt een boxershort wat in 't niet schijnbaar.quote:
Veel fruit eten, heet bad nemenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Minimeets zijn vaak wel de leukstequote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik schrijf niet vaak naar Spits, nu 2 of 3x in totaal ingestaan. Metro al over de 15x ingestaanquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb jouw brieven al 2 keer gezien
Oh, wat liefquote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes!!
Hou me op de hoogte via WA. Als ik al mn trots opzij kan zetten en geld ga lenen voor een meet dan doe ik dat voor jou
Qquote:
Kees Hooremanquote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik schrijf niet vaak naar Spits, nu 2 of 3x in totaal ingestaan. Metro al over de 15x ingestaan
Stond hij in de Spits?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb jouw brieven al 2 keer gezien
Probeer eens te zeggen: griepquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat ook nog ergens terug te vinden? Ben wel nieuwsgierig wat je schrijft.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik schrijf niet vaak naar Spits, nu 2 of 3x in totaal ingestaan. Metro al over de 15x ingestaan
Ik ooit een keer in de Metroquote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt, het valt me op dat ze vaak exact dezelfde inzendingen hebben en plaatsen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef stbabylon het volgende:
Spits van vandaag staat nu online op hun sitequote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is dat ook nog ergens terug te vinden? Ben wel nieuwsgierig wat je schrijft.
Neu, flu is leuker.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Probeer eens te zeggen: griep
En dat alles voor een tietenbots...respectquote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes!!
Hou me op de hoogte via WA. Als ik al mn trots opzij kan zetten en geld ga lenen voor een meet dan doe ik dat voor jou
Dat is volgens mij die knakker, uit Haarlem, die 4 keer per week in de Sp!ts (en Metro ook) staat.quote:
Hoe kom jij aan die informatie en hoe komt het dat je het überhaupt onthouden hebt?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeleken met die 23 cm Techno valt een boxershort wat in 't niet schijnbaar.
Zijn wel veel mensen die naar allebei schrijven. Ik niet echt.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt, het valt me op dat ze vaak exact dezelfde inzendingen hebben en plaatsen.
Boob on boob actionquote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
En dat alles voor een tietenbots...respect
En? Wat heb je geschreven over polygonisatie?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ooit een keer in de Metroover de vierkanten wielen van de NS
Zou lachen zijn..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh nee, dat gaat mij te ver. Zit ook niet veel in de trein de laatste tijdquote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is volgens mij die knakker, uit Haarlem, die 4 keer per week in de Sp!ts (en Metro ook) staat.
Tijdje terug een vrouw uit Ridderkerk die kreeg betaald per brief van Geertquote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is volgens mij die knakker, uit Haarlem, die 4 keer per week in de Sp!ts (en Metro ook) staat.
Vergeet het maarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik er met mijn wansmaak niet ben.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maarGaat wel goed komen. Jammer als Samzz er niet is, maar er komen meer mensen.
Daarbij, Ang3l komt, dat moet toch wel een paar mensen lokken
quote:
Ik kijk criminal mindsquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maarGaat wel goed komen. Jammer als Samzz er niet is, maar er komen meer mensen.
Sta je in de editie van vandaag?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spits van vandaag staat nu online op hun site
Enjoy!quote:
Ja, maar de 2e is altijd een herhaling, die ken ik alquote:
Die zijn er ook jaquote:
Geen ideequote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En? Wat heb je geschreven over polygonisatie?
Op zich wel een lieve film, alleen heb ik er een kutherinnering aan...quote:
Verfilming van een boek van Roald Dahlquote:
Ik ga m'n best doenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jepzquote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sta je in de editie van vandaag?
Natuurlijk welquote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doenMaar ik wil niemand aansteken... En ik ben niet prettig als ik ziek ben
Je moet geen Pizza kip tandoori meer kopen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef -Engel- het volgende:
Help me er aan herinneren dat ik geen Pizza kip tandoori moet kopen.....
Niet goed?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef -Engel- het volgende:
Ja, het is jammer dat jij niet komt, maar ik kan er niet om blijven balen. Ik roei met de Singles die ik hebquote:
Ik roep al jaren dat ze eens met Polyeurethaan moeten gaan experimenteren..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideeHet is 8 jaar terug en die brief heb ik niet bewaard
![]()
![]()
iig iets over dat de NS er niet genoeg aan deed en dat iemand het moest gaan controleren
Komt Techno ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso pizza's die met dat soort meuk belegd zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat jij niet komt, maar ik kan er niet om blijven balen. Ik roei met de Singles die ik heb
Nee, echt nietquote:
Dat wordt een beetje lastig als ik je bijna nooit ziequote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef -Engel- het volgende:
Wat moete nze met PU dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat ze eens met Polyeurethaan moeten gaan experimenteren..
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet geen Pizza kip tandoori meer kopen.
Ok.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]Tnx WT!!!
Nu nog een keer zo rond vrijdag/zaterdag.... want dan ga ik weer boodschappen doen...
Checked, maar wat heb je geschreven dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spits van vandaag staat nu online op hun site
Gaat allemaal over die pedo volgens mijquote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Okee...waar heb je over geschreven? Of moet ik dat zelf uitzoeken
Ik word dus niet gemist. Ik merk het alquote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat jij niet komt, maar ik kan er niet om blijven balen. Ik roei met de Singles die ik heb
Waarom zit je dan niet naast me op de bankquote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook!Voor het eerst in eeuwen dat ik tv kijk.
Ik ben inmiddels alleen nog maar snotterig, ik denk dat MissB me heeft aangestokenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet![]()
Verder ben ik altijd leukAlleen niet als ik ziek ben, want dan slaap ik nauwelijks en ben ik echt een stuk chagrijn
Nog erger dan normaal
Dat wel.... maar blijkbaar zit er iets in wat steeds voor een tintelende mond zorgt en ik ben nu benauwd.... (en nee zo pittig was het niet)quote:
Zeer zeker niet als je op die manier medelijden probeert te scorenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word dus niet gemist. Ik merk het al
Allergische reactie?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat wel.... maar blijkbaar zit er iets in wat steeds voor een tintelende mond zorgt en ik ben nu benauwd.... (en nee zo pittig was het niet)
Pffff... roeien nog welquote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja moet je maar niet zo dicht tegen me aankruipen in bed hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben inmiddels alleen nog maar snotterig, ik denk dat MissB me heeft aangestoken
Blijkbaar gaat het bij gladheid toch minder bestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeer verstandig ja. Waarom denk je dat het ijzer op ijzer is?
Ja, dat vraag ik me ook af!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zit je dan niet naast me op de bank
He! Maar ik vergelijk Singles wel met riemen, dat moet toch iets betekenen (vertel het mij alsjeblieft als iemand weet wat...)quote:
joh.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het bij gladheid toch minder best
Ik kreeg pas te horen dat ik de meest kansloze single was, lijkt me genoeg reden voor medelijdenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeer zeker niet als je op die manier medelijden probeert te scoren
wss ben ik vrijdagavond en zaterdagochtend in dordt... mits ik de dame nog aan de lijn krijgquote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig als ik je bijna nooit zie
Ik zal het nooit meer doenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja moet je maar niet zo dicht tegen me aankruipen in bed hoor.
Ik doe niet aan medelijden, ik doe aan uitlachenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg pas te horen dat ik de meest kansloze single was, lijkt me genoeg reden voor medelijden
Kom danquote:
Oh dan ben je met mijn zielige leventje nog wel even zoet dusquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan medelijden, ik doe aan uitlachen
Wie zei dat?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg pas te horen dat ik de meest kansloze single was, lijkt me genoeg reden voor medelijden
Vertel?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij hebt die titel van mij afgepaktquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als je langskomt zou ik het tegen je zeggen dat je die pizza niet meer moet etenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wss ben ik vrijdagavond en zaterdagochtend in dordt... mits ik de dame nog aan de lijn krijg
Anders hadden we erna kunnen techno'enquote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel ik wel een keertje bij een meet wil langskomen, daar niet van.
Jij?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze moet in Hlm nog een patatje eten met mij geloof ik. Maar da's niet zo in de richting van Dordt.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt die titel van mij afgepakt![]()
[..]
als je langskomt zou ik het tegen je zeggen dat je die pizza niet meer moet eten
Al eens eerder zoiets gehad? Misschien een van de kruiden in de tandori.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Denk het... maar ik weet niet waarvan ...dus......
quote:
Was tijdens dat etentje bij snuit.quote:
Je gaat toch niet de hele treinreis zitten posten hequote:
Heb ik de Ja hoi gemist?quote:
Dat heeft geen zin he.... je gaat toch geen pizza voor mij halenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
als je langskomt zou ik het tegen je zeggen dat je die pizza niet meer moet eten
20% van de mannen hier staan al gelijk met je..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Was tijdens dat etentje bij snuit.
En laten we eerlijk zijn. Geen werk, geen huis, geen relatie, geen seks.
Wie kan dat nou toppen?
2 van de 4 checkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wie kan dat nou toppen?
Oja dat zou ik ook nog doenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze moet in Hlm nog een patatje eten met mij geloof ik. Maar da's niet zo in de richting van Dordt.
quote:
3 van de 4 check....quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wie kan dat nou toppen?
[..]
Je gaat toch niet de hele treinreis zitten posten he
Ooit eens een pizza speciaal gemaakt. Dus een frikandel in stukjes snijden, pizza in de oven en dan volglibberen met de benodigde lubrication en uitjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Willen jullie ophouden met praten over pizza? Nu heb ik trek in pizza
Ja... soms erger en soms minder erg... maar het moet iets van de laatste paar jaren zijn, want daarvoor is alles al eens getest....quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
Al eens eerder zoiets gehad? Misschien een van de kruiden in de tandori.
Lubricationquote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooit eens een pizza speciaal gemaakt. Dus een frikandel in stukjes snijden, pizza in de oven en dan volglibberen met de benodigde lubrication en uitjes.
Lekker man.
Nee, ik zou iets anders halenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin he.... je gaat toch geen pizza voor mij halen
Giet 't niet dat glijdt 't wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lubrication![]()
Pizza glijmiddel? Anaal verorberen?
Mayo, curryquote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lubrication![]()
Pizza glijmiddel? Anaal verorberen?
Maar jij staat helemaal niet in de OP?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef Boudibou het volgende:
Anders hadden we erna kunnen techno'en
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooit eens een pizza speciaal gemaakt. Dus een frikandel in stukjes snijden, pizza in de oven en dan volglibberen met de benodigde lubrication en uitjes.
Lekker man.
Ik had vandaag de Chicken Kebab pizza besteld bij Domino's.... Knoflookquote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had vandaag de Chicken Kebab pizza besteld bij Domino's.... Knoflook
Wel een erg machtige pizza....
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Dat is ranzige junkfood, geen pizza.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had vandaag de Chicken Kebab pizza besteld bij Domino's.... Knoflook
Wel een erg machtige pizza....
Doe maar Macaroni!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]Pizza
Morgen Macaroni of kapsalon
Het kan dat je in de loop der tijd zo'n reactie ontwikkeld voor het een of ander.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... soms erger en soms minder erg... maar het moet iets van de laatste paar jaren zijn, want daarvoor is alles al eens getest....
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef stbabylon het volgende:
"Hello mister Kebab guy from England, I'd like a hairdresser please, with mayo"
Ja... ze zien me aankomen
Kapsalonquote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik zou iets anders halenWat vind je lekker?
De pizza van mijn lokale pizzaria deed mij enkele weken geleden bijna overgeven.... is met een Domino's pizza nog niet gebeurd....quote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is ranzige junkfood, geen pizza.
Vandaar dat je die zooi overal tegenkomtquote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is ranzige junkfood, geen pizza.
Ik zeg ook, "erna". Ben er niet bij nee.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij staat helemaal niet in de OP?
Ik moet altijd lachen om die toko's die dan Kebabish heten.....quote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef stbabylon het volgende:
Dat is ook lekker. En ik heb een zaak vlak om de hoek waar ik woonquote:
De lekkerste pizza's eet ik bij iemand thuis. Die haalt dan een vrij normale pizza maar die doet er dan allemaal meuk op in fase's en dat is echt super yummy.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De pizza van mijn lokale pizzaria deed mij enkele weken geleden bijna overgeven.... is met een Domino's pizza nog niet gebeurd....
Die lokale pizzatenten zijn doorgaans Turken. Echte Italiaanse pizzaboeren zijn dungezaaid.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Spezza19 het volgende:
De pizza van mijn lokale pizzaria deed mij enkele weken geleden bijna overgeven.... is met een Domino's pizza nog niet gebeurd....
Ik heb alleen nog bruiner dan bruin brood met pitten ofzo erop voor mn zoonquote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef missbehavin het volgende:
nu zitten jullie me gewoon te pesten. ik heb alleen nog maar brood
Klopt... ik word dan ook om de twee jaar ofzo door de molen heen gehaaldquote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan dat je in de loop der tijd zo'n reactie ontwikkeld voor het een of ander.
Die zooi van de Mac, BK en KFC ook. Wat was je punt?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef YipYip het volgende:
Vandaar dat je die zooi overal tegenkomt![]()
Geen beleg?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef missbehavin het volgende:nu zitten jullie me gewoon te pesten. ik heb alleen nog maar brood
sjalotje, knoflook, stukje madame jeanette, peterseliequote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wordt dan met tomatensaus, gehakt, ui en champiesssssssssssssssssssssssssssss
Jawel maar ik heb sowieso geen zin in brood.quote:
Maak er een tosti van, keukenprinses.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb sowieso geen zin in brood.
Ik wilde net vragen waarom je er in godensnaam vermicelli in flikkertquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
sjalotje, knoflook, stukje madame jeanette, peterselie
Dan moet je het gewoon anders bestellenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef stbabylon het volgende:
Nee, blijft brood.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak er een tosti van, keukenprinses.
Ja, hallo, maar dan is het niet meer grappig!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon anders bestellen..... ze hebben alles namelijk wel in huis
Of wentelteefjesquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak er een tosti van, keukenprinses.
Ik ook. Dat moet de Westmalle tripel zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen waarom je er in godensnaam vermicelli in flikkert
Zo lang je maar niet allergies wordt voor mijquote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt... ik word dan ook om de twee jaar ofzo door de molen heen gehaald
Dan heb je meer dan ikquote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef missbehavin het volgende:
Dus heb je brood en beleg,,altijd beter dan alleen droog broodquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb sowieso geen zin in brood.
Nee idd. En ga me nu maar niet lekker zitten maken, mijn maag knort al zo.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog geen tosti van mij geproefd.
Een maag die je huisdier nadoet. Dat lijkt me naar.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd. En ga me nu maar niet lekker zitten maken, mijn maag knort al zo.
Heb je je varken opgegeten?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd. En ga me nu maar niet lekker zitten maken, mijn maag knort al zo.
Ja big kijkt me ook verward aanquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een maag die je huisdier nadoet. Dat lijkt me naar.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je je varken opgegeten?
Mmmmm..... bacon.....
Ik wil best wel een keertje een echte WTT voor je maken hoor!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja big kijkt me ook verward aan
Nee sorry..... niet zo bedoeld... iigquote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef missbehavin het volgende:
Mijn punt is,dat als die super goede lekkere pizza's die jij bedoelt,echt zo super lekker zijn. Waarom verkopen ze die dan niet overal? Ik bedoel,als junkfood echt niet te vreten zou zijn,dan verkoopt het toch ook nietquote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Die zooi van de Mac, BK en KFC ook. Wat was je punt?
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil best wel een keertje een echte WTT voor je maken hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |