Neu, flu is leuker.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Probeer eens te zeggen: griep
En dat alles voor een tietenbots...respectquote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes!!
Hou me op de hoogte via WA. Als ik al mn trots opzij kan zetten en geld ga lenen voor een meet dan doe ik dat voor jou
Dat is volgens mij die knakker, uit Haarlem, die 4 keer per week in de Sp!ts (en Metro ook) staat.quote:
Hoe kom jij aan die informatie en hoe komt het dat je het überhaupt onthouden hebt?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeleken met die 23 cm Techno valt een boxershort wat in 't niet schijnbaar.
Zijn wel veel mensen die naar allebei schrijven. Ik niet echt.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt, het valt me op dat ze vaak exact dezelfde inzendingen hebben en plaatsen.
Boob on boob actionquote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
En dat alles voor een tietenbots...respect
En? Wat heb je geschreven over polygonisatie?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ooit een keer in de Metroover de vierkanten wielen van de NS
Zou lachen zijn..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de opkomst 3 mensen ofzo.
Oh nee, dat gaat mij te ver. Zit ook niet veel in de trein de laatste tijdquote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is volgens mij die knakker, uit Haarlem, die 4 keer per week in de Sp!ts (en Metro ook) staat.
Tijdje terug een vrouw uit Ridderkerk die kreeg betaald per brief van Geertquote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is volgens mij die knakker, uit Haarlem, die 4 keer per week in de Sp!ts (en Metro ook) staat.
Vergeet het maarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de opkomst 3 mensen ofzo.
Gelukkig dat ik er met mijn wansmaak niet ben.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maarGaat wel goed komen. Jammer als Samzz er niet is, maar er komen meer mensen.
Daarbij, Ang3l komt, dat moet toch wel een paar mensen lokken
quote:
Ik kijk criminal mindsquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maarGaat wel goed komen. Jammer als Samzz er niet is, maar er komen meer mensen.
Sta je in de editie van vandaag?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spits van vandaag staat nu online op hun site
Enjoy!quote:
Ja, maar de 2e is altijd een herhaling, die ken ik alquote:
Die zijn er ook jaquote:
Geen ideequote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En? Wat heb je geschreven over polygonisatie?
Op zich wel een lieve film, alleen heb ik er een kutherinnering aan...quote:
Verfilming van een boek van Roald Dahlquote:
Ik ga m'n best doenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jepzquote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sta je in de editie van vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |