Geniaal ventjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rij ik met mn zoon in rotterdam gaat ie heel wijs naar buiten zitten kijken en zegt: Mama in Emmen krijg je bonuspunten als je een buitenlander aanrijdt, hier zo te zien als je een Nederlander aanrijdt. Heb er nog niet 1 gezien![]()
Alleen zie je het er bij mij niet aan af hequote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Mag ik je eraan herinneren dat je vanmiddag nog toegaf dat wij niet zo heel veel schelen?
Onder de auto blijven hangen en meesleuren en er pas thuis achter komen.... dat zijn toch wel de meeste punten die je kan verdienenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat geeft nog meer bonuspunten? Als ze over de auto vliegen?
ik met m'n zoontje achterop zijn dubbele puntenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen en werklozen he. Beide kosten de maatschappij alleen maar geld.
Goeie brief in de Spitsquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rij ik met mn zoon in rotterdam gaat ie heel wijs naar buiten zitten kijken en zegt: Mama in Emmen krijg je bonuspunten als je een buitenlander aanrijdt, hier zo te zien als je een Nederlander aanrijdt. Heb er nog niet 1 gezien![]()
Dan vind ik het echt niet erg. Wel als jij als het spekglad is zonder licht voor mn auto schiet en dan nog boos wordt op mij omdat ik bijna tegen je aan glijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef stbabylon het volgende:
Niks zo lekker als autorijders irriteren op de fiets, door je je gewoon strak aan de regels te houden
Bring it. In de stad win ik het sowieso op de fiets van een autoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom van het weekend heus wel langs zwolle
Met een touw achter de trekhaak meeslepen als een Japanse dolfijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Onder de auto blijven hangen en meesleuren en er pas thuis achter komen.... dat zijn toch wel de meeste punten die je kan verdienen
Ik wil de tietenbots doen zaterdagquote:
Niet? Hmmm.....ik twijfel nu of ik überhaupt wel in Nederland ben dan nu..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dankzij Henk en Ingrid hebben we die niet meer.
Neuh, over botsen... Maar dat kan ook tegen jouw tieten. Dusse, ga maar klaar staan met de dames!quote:
Altijd, maar soms gebruiken we geheimtaal.... maar in principe gaat het altijd over tieten....quote:
Maar jij bent er zaterdag nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil de tietenbots doen zaterdag
Volgens Godtje bij mij ook niet. Buiten dat gebruik ik geen concealer.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef missbehavin het volgende:
Alleen zie je het er bij mij niet aan af he
Maar ik wil welquote:
De dames zijn er klaar voorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, over botsen... Maar dat kan ook tegen jouw tieten. Dusse, ga maar klaar staan met de dames!
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een touw achter de trekhaak meeslepen als een Japanse dolfijn.
Japanse dolfijn? Heten negers tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een touw achter de trekhaak meeslepen als een Japanse dolfijn.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens Godtje bij mij ook niet. Buiten dat gebruik ik geen concealer.
Dat maakt het voorstel des te geiler. Blijkbaar wil ze een één-op-eentje met je!quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Japanse dolfijn? Heten negers tegenwoordig zo?
Proestquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Japanse dolfijn? Heten negers tegenwoordig zo?
Zou ik toch eens mee beginnenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens Godtje bij mij ook niet. Buiten dat gebruik ik geen concealer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |