Die was maar getrouwd met 1 vrouwquote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan deze held!
[ afbeelding ]
Den Haag natuurlijkquote:
Kinderen en werklozen he. Beide kosten de maatschappij alleen maar geld.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
Ja... kutwet....
Echt, fietsers met zo'n kindje voor- of achterop zijn extra bonuspunten
Tja, oud ben je al, kan er ook nog wel bij...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Die pet moet ik ook hebben. Want dan ben je pas een éckte baas!
Als je maar netjes om mij heen gaatquote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... kutwet....
Wat geeft nog meer bonuspunten? Als ze over de auto vliegen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... kutwet....
Heb jij kindjes dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als je maar netjes om mij heengaat
En asielzoekers? Wat doen die qua punten?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen en werklozen he. Beide kosten de maatschappij alleen maar geld.
Klopt, maar het kind zal zelf wel denken ” oi oi, hoe krijg ik mezelf zo snel mogelijk hieronder uit"quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was niet lastig maar noodzakelijk![]()
Ik ben nooit lastig
Ik zou eerder een russische pet nemen zoals deze ofzo:quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, oud ben je al, kan er ook nog wel bij...
Rij ik met mn zoon in rotterdam gaat ie heel wijs naar buiten zitten kijken en zegt: Mama in Emmen krijg je bonuspunten als je een buitenlander aanrijdt, hier zo te zien als je een Nederlander aanrijdt. Heb er nog niet 1 gezienquote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... kutwet....
Stiekemerdquote:
Mag ik je eraan herinneren dat je vanmiddag nog toegaf dat wij niet zo heel veel schelen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef missbehavin het volgende:
Tja, oud ben je al, kan er ook nog wel bij...
Uitlokkingquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hey, ik mag dat, ik ben nog niet getrouwd
Jouw kind is coolquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rij ik met mn zoon in rotterdam gaat ie heel wijs naar buiten zitten kijken en zegt: Mama in Emmen krijg je bonuspunten als je een buitenlander aanrijdt, hier zo te zien als je een Nederlander aanrijdt. Heb er nog niet 1 gezien![]()
Ik kom van het weekend heus wel langs zwollequote:
Dankzij Henk en Ingrid hebben we die niet meer.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef Barbusse het volgende:
En asielzoekers? Wat doen die qua punten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |