Verfilming van een boek van Roald Dahlquote:
Ik ga m'n best doenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maarGaat wel goed komen. Jammer als Samzz er niet is, maar er komen meer mensen.
Daarbij, Ang3l komt, dat moet toch wel een paar mensen lokken
Jepzquote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sta je in de editie van vandaag?
Natuurlijk welquote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doenMaar ik wil niemand aansteken... En ik ben niet prettig als ik ziek ben
Je moet geen Pizza kip tandoori meer kopen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef -Engel- het volgende:
Help me er aan herinneren dat ik geen Pizza kip tandoori moet kopen.....
Niet goed?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef -Engel- het volgende:
Ja, het is jammer dat jij niet komt, maar ik kan er niet om blijven balen. Ik roei met de Singles die ik hebquote:
Ik roep al jaren dat ze eens met Polyeurethaan moeten gaan experimenteren..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideeHet is 8 jaar terug en die brief heb ik niet bewaard
![]()
![]()
iig iets over dat de NS er niet genoeg aan deed en dat iemand het moest gaan controleren
Komt Techno ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maarGaat wel goed komen. Jammer als Samzz er niet is, maar er komen meer mensen.
Daarbij, Ang3l komt, dat moet toch wel een paar mensen lokken
Sowieso pizza's die met dat soort meuk belegd zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat jij niet komt, maar ik kan er niet om blijven balen. Ik roei met de Singles die ik heb
Nee, echt nietquote:
Dat wordt een beetje lastig als ik je bijna nooit ziequote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef -Engel- het volgende:
Wat moete nze met PU dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat ze eens met Polyeurethaan moeten gaan experimenteren..
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet geen Pizza kip tandoori meer kopen.
Ok.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]Tnx WT!!!
Nu nog een keer zo rond vrijdag/zaterdag.... want dan ga ik weer boodschappen doen...
Checked, maar wat heb je geschreven dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spits van vandaag staat nu online op hun site
Gaat allemaal over die pedo volgens mijquote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Okee...waar heb je over geschreven? Of moet ik dat zelf uitzoeken
Ik word dus niet gemist. Ik merk het alquote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat jij niet komt, maar ik kan er niet om blijven balen. Ik roei met de Singles die ik heb
Waarom zit je dan niet naast me op de bankquote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook!Voor het eerst in eeuwen dat ik tv kijk.
Ik ben inmiddels alleen nog maar snotterig, ik denk dat MissB me heeft aangestokenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet![]()
Verder ben ik altijd leukAlleen niet als ik ziek ben, want dan slaap ik nauwelijks en ben ik echt een stuk chagrijn
Nog erger dan normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |