quote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
heb je een eigen kamertje?
Wat let je? Ga werken dan niets nutquote:
Oooh in jouw geval zou ik gewoon veels te vroeg komen en veels te laat weg gaan. Of omdat je dan teveel uren overhoudt gewoon laat komen en laat weggaan.quote:
Best wel ja. Je hebt, uiteraard, bepaalde skills nodig, maar het enige wat kinderen willen is wat aandacht en dat je met ze speelt. Als je een beetje gek kan doen en dat kind wat laat lachen, zijn ook kinderen heel makkelijk in de omgang.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja want alle kinderen zijn lief en makkelijk
Hi J-Kquote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Relax, tis maar 1 dagje dat ik vrij ben morgen.. Echte weekend werk ik gewoon weer ws..
Ik ben niet charismatisch genoeg om zonder diploma ergens aan de bak te komen denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat let je? Ga werken dan niets nut
Alweer? Je bent pas terug, eerst weer werken hoor!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi J-K
Ik wil ook weekendeen hele lange..... maar ik kan nu niet met vakantie....
Niet alle Mocro's zijn boevenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, de big, wel op blijven letten boudiboef
Apres skihut kinderen die overwerkenquote:
Dat zeg ik ook nietquote:
Gister en vandaag was het net een kippenhokquote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh in jouw geval zou ik gewoon veels te vroeg komen en veels te laat weg gaan. Of omdat je dan teveel uren overhoudt gewoon laat komen en laat weggaan.
Alleen werken
dat bepaalde mensen niet zo aardig zijn omdat ze niet op de eventuele kinderen van broer/zus zouden willen passenquote:
Gebruik gewoon mijn naaaam, hoe moeilijk is datquote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat bepaalde mensen niet zo aardig zijn omdat ze niet op de eventuele kinderen van broer/zus zouden willen passen
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Apres skihut kinderen die overwerken
zie reactie van Barbussequote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebruik gewoon mijn naaaam, hoe moeilijk is dat
Ja logisch! Wie zijn billen brand moet zelf maar op de blaren zitten!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
dat bepaalde mensen niet zo aardig zijn omdat ze niet op de eventuele kinderen van broer/zus zouden willen passen
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |