quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je toevallig overgewerkt vandaag? Op één of andere manier lees ik dat een beetje tussen de regels door.
Zesde zintuig denk ik.quote:
Ik zei toch, eventueel, als ze betaald.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het is je zus, so....het is een gunst die je doet voor een familielid?
Wat een varken.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Getver, biggel heeft een scheet gelaten!
En daarna snel schijnheilig achter de bank gaan liggen he...quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aha,,dacht een nieuw woord te leren kennen.
Ik had echt niet gedacht dat jij zo egoistisch uit de hoek kon komen...maar misschien komt het ook doordat jij je naaste familie voor een aantal maanden niet gezien hebt natuurlijk...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt ze toch ook al opgehaald van de creche?
Boeit ook niet, moet je zelf weten. Het is alleen niet iets wat ik zou doen. Maar dat komt ook omdat ik een hekel heb aan kinderen
Wat heeft de poes van GvsE er mee te maken?quote:
nope. heb ook al 2x een hele dag op m'n neefje gepast. voor niks.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar is het normaal dan om je familie in de kou te laten staan als ze om een kleine gunst vragen?
Erick e en Roog, wel leuk..quote:
Denny Christian, Heintje en Rudi Carell.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
Ik zet denk ik maar eens een lekkere Deutsche Schlager op
Matthias Reim!quote:
Ik ben alles behalve egoïstisch. Maar ik heb gewoon geen zin om in mijn vakantie nota bene, op kinderen te gaan passenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had echt niet gedacht dat jij zo egoistisch uit de hoek kon komen...maar misschien komt het ook doordat jij je naaste familie voor een aantal maanden niet gezien hebt natuurlijk...
Lolitaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Denny Christian, Heintje en Rudi Carell.
Vreet je niet op.... Als mijn zus het vraagt, pas ik ook gewoon op....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar is het normaal dan om je familie in de kou te laten staan als ze om een kleine gunst vragen?
Tsja,,ik zou iemand niet zo snel om een andere gunst vragen als ik een keiharde nee heb gekregen voor iets simpels als kinderen in toom houden, ze in het gareel te laten lopen en bier voor me te halen. Primaa.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei toch, eventueel, als ze betaald.
Nee, ik ben geen kindermens. Echt niet. Ik wil alles voor m'n familie doen, maar kinderen, dat regelen ze maar zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tsja,,ik zou iemand niet zo snel om een andere gunst vragen als ik een keiharde nee heb gekregen voor iets simpels als kinderen in toom houden, ze in het gareel te laten lopen en bier voor me te halen. Primaa.
Ik zou ook geen gunst meer aanbieden in dat geval trouwens...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tsja,,ik zou iemand niet zo snel om een andere gunst vragen als ik een keiharde nee heb gekregen voor iets simpels als kinderen in toom houden, ze in het gareel te laten lopen en bier voor me te halen. Primaa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |