Ik ga timen als jij een Lapo hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds de nieuwe layout is er een instant-create-new-topic. Dus. Langer dan 10 seconden hoeft het niet te duren.
Ja iedereen behalve ikquote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er lijken hier vooral veel narcisten te zitten
Dat weet ik. Maar dat boeit niet, ik vind het foute wel leuk soms.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef Techno het volgende:
[..]
En met mij velen. Jij bent toch echt zwaar in de minderheid.
Ik zou m'n zus echt een dikke vinger gevenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik heb ze gewoon echt gemist, dus bezoek ik ze graag. Aangezien mijn zus samen met haar man een restaurant heeft, moeten ze soms tegelijkertijd werken. Dan regelen ze een oppas. Maar omdat ik er nu toch ben, vroeg ze het aan mij. Ik vind het niet erg om te doen voor een avondje. En het zou asociaal zijn om nee te zeggen vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is je zus..quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou m'n zus echt een dikke vinger geven
Ik ga in m'n vakantie toch zeker niet op kleddertjes passen, daar zorgt ze zelf maar voorTenzij ze me betaalt, dan is het het overwegen waard
Dus als je 5 euro krijgt dan pas je een avond op die hinderenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga in m'n vakantie toch zeker niet op kleddertjes passen, daar zorgt ze zelf maar voorTenzij ze me betaalt, dan is het het overwegen waard
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef -Engel- het volgende:
VAUD YEAH
Heb je toevallig overgewerkt vandaag? Op één of andere manier lees ik dat een beetje tussen de regels door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Echt wel ouwequote:
So?quote:
Neequote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als je 5 euro krijgt dan pas je een avond op die hinderen
Tja, om die kids nou naar het Hofnarretje te brengen.....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sieben Fässer Wein können uns nicht gefährlich sein!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
Ik zet denk ik maar eens een lekkere Deutsche Schlager op
Aha,,dacht een nieuw woord te leren kennen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk een typo
lekker laten staan... het klonk goed in mijn hoofd
Welk punt van "ik heb ze echt gemist" begrijp jij niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
Ik zou het ook niet doen. Dat kan ik die kinderen niet aan doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
So?
[..]
NeeTenzij het per uur is. Dan wil ik het overwegen.
Ich bin wie duuuhuuuuuquote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
Het is je zus, so....het is een gunst die je doet voor een familielid?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
So?
[..]
NeeTenzij het per uur is. Dan wil ik het overwegen.
Je hebt ze toch ook al opgehaald van de creche?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welk punt van "ik heb ze echt gemist" begrijp jij niet?
Schijnbaar is het normaal dan om je familie in de kou te laten staan als ze om een kleine gunst vragen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |