Die moet ik ook nog zienquote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jaaa! Ik heb op aanraden van kluts vandaag Dead Girl binnen gehaald, lijkt me ook tof.
Wat dan wel?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar dat was het punt ook helemaal niet.
Ja! Maar ik vind dat niet erg.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het erge is dat je er nog trots op bent ook
Zo van 'Tof, m'n broertje is op bezoek vanuit het buitenland. Kan hij mooi op de kinderen passen als ik leuke dingen ga doen.'quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
Oke... Ik snap niet waarom, maar dat zal wel aan mij liggen
Doe eens een samenvatting ben te lui om te lezenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
Oh joepie, een TS die zei schrijft ipv zij.....
My god....
Samenwonen in koopwoning van mijn vriend en zijn ex!!
Why not?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo van 'Tof, m'n broertje is op bezoek vanuit het buitenland. Kan hij mooi op de kinderen passen als ik leuke dingen ga doen.'
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo van 'Tof, m'n broertje is op bezoek vanuit het buitenland. Kan hij mooi op de kinderen passen als ik leuke dingen ga doen.'
Sinds de nieuwe layout is er een instant-create-new-topic. Dus. Langer dan 10 seconden hoeft het niet te duren.quote:
Bovendien moeten die kinderen hun oom ook leren kennen toch?quote:
En deze dan zombievriendjequote:
quote:
Dat dus!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Samzz het volgende:
Dat dacht ik dus ookIk zou m'n zus een dikke vinger geven.
Er lijken hier vooral veel narcisten te zittenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan je hier alvast oefenenHier op Fok! zitten er genoeg
Maar dat vind jij.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat skihut wansmaak is. Dat was het punt.
Ik ga er vanuit dat ik geen 301 benquote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds de nieuwe layout is er een instant-create-new-topic. Dus. Langer dan 10 seconden hoeft het niet te duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoh, hij heeft wel een beetje gelijk. Maar dat maakt het niet gelijk minder leuk!quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... Ik snap niet waarom, maar dat zal wel aan mij liggen
Ik ga timen als jij een Lapo hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds de nieuwe layout is er een instant-create-new-topic. Dus. Langer dan 10 seconden hoeft het niet te duren.
Ja iedereen behalve ikquote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er lijken hier vooral veel narcisten te zitten
Dat weet ik. Maar dat boeit niet, ik vind het foute wel leuk soms.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef Techno het volgende:
[..]
En met mij velen. Jij bent toch echt zwaar in de minderheid.
Ik zou m'n zus echt een dikke vinger gevenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik heb ze gewoon echt gemist, dus bezoek ik ze graag. Aangezien mijn zus samen met haar man een restaurant heeft, moeten ze soms tegelijkertijd werken. Dan regelen ze een oppas. Maar omdat ik er nu toch ben, vroeg ze het aan mij. Ik vind het niet erg om te doen voor een avondje. En het zou asociaal zijn om nee te zeggen vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is je zus..quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou m'n zus echt een dikke vinger geven
Ik ga in m'n vakantie toch zeker niet op kleddertjes passen, daar zorgt ze zelf maar voorTenzij ze me betaalt, dan is het het overwegen waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |