Denny Christian, Heintje en Rudi Carell.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
Ik zet denk ik maar eens een lekkere Deutsche Schlager op
Matthias Reim!quote:
Ik ben alles behalve egoïstisch. Maar ik heb gewoon geen zin om in mijn vakantie nota bene, op kinderen te gaan passenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had echt niet gedacht dat jij zo egoistisch uit de hoek kon komen...maar misschien komt het ook doordat jij je naaste familie voor een aantal maanden niet gezien hebt natuurlijk...
Lolitaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Denny Christian, Heintje en Rudi Carell.
Vreet je niet op.... Als mijn zus het vraagt, pas ik ook gewoon op....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar is het normaal dan om je familie in de kou te laten staan als ze om een kleine gunst vragen?
Tsja,,ik zou iemand niet zo snel om een andere gunst vragen als ik een keiharde nee heb gekregen voor iets simpels als kinderen in toom houden, ze in het gareel te laten lopen en bier voor me te halen. Primaa.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei toch, eventueel, als ze betaald.
Nee, ik ben geen kindermens. Echt niet. Ik wil alles voor m'n familie doen, maar kinderen, dat regelen ze maar zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tsja,,ik zou iemand niet zo snel om een andere gunst vragen als ik een keiharde nee heb gekregen voor iets simpels als kinderen in toom houden, ze in het gareel te laten lopen en bier voor me te halen. Primaa.
Ik zou ook geen gunst meer aanbieden in dat geval trouwens...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tsja,,ik zou iemand niet zo snel om een andere gunst vragen als ik een keiharde nee heb gekregen voor iets simpels als kinderen in toom houden, ze in het gareel te laten lopen en bier voor me te halen. Primaa.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Techno het volgende:
Goed genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Du bist alles, was ich habe, auf die Welt,
Du bist alles, was ich will, yeah!
Duuuuuuuhuuu, du allein kannst mich verstehen
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Heel lamee...zelf een scheet laten en de kat de schuld geven...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daarna snel schijnheilig achter de bank gaan liggen he...
Kinderen in toom houden lijkt me - afhankelijk van de leeftijd - geen makkelijke klus.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou ook geen gunst meer aanbieden in dat geval trouwens...
Ga er even een punt van maken zegquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou ook geen gunst meer aanbieden in dat geval trouwens...
Oh ja, foute muziek! *opzoeken naar lijstje gaat*quote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet niet wat erger is Deutsche Schlagers of Skihut
Saillant detail, toen ik 2 was kon ik dat stomme liedje feilloos meezingen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
Goed genoeg
Du bist alles, was ich habe, auf die Welt,
Du bist alles, was ich will, yeah!
Duuuuuuuhuuu, du allein kannst mich verstehen
Nee, de big, wel op blijven letten boudiboefquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heel lamee...zelf een scheet laten en de kat de schuld geven...
Ik vreet me ook niet op, ik verbaas me alleen hoe mensen zo glashard nee kunnen zeggen tegen zoiets simpels en onder de omstandigheden die ik heb uitgelegd.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vreet je niet op.... Als mijn zus het vraagt, pas ik ook gewoon op....
Dan mag het bij ons niet... maar mijn ene chef was er ook nog....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef Watertornado het volgende:
Overwerken is prettig als je dan lekker in je eentje zit.
Toen jij 2 was, bestond ik nog nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Saillant detail, toen ik 2 was kon ik dat stomme liedje feilloos meezingen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Techno het volgende:
stiekem vind ik die wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
heb je een eigen kamertje?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan mag het bij ons niet... maar mijn ene chef was er ook nog....
Je mag ook m'n naam wel gebruiken hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vreet me ook niet op, ik verbaas me alleen hoe mensen zo glashard nee kunnen zeggen tegen zoiets simpels en onder de omstandigheden die ik heb uitgelegd.
Ja want alle kinderen zijn lief en makkelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij noch elektriciteitquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen jij 2 was, bestond ik nog niet
Valt mee nu, ze slapen al langquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kinderen in toom houden lijkt me - afhankelijk van de leeftijd - geen makkelijke klus.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het is toch niet relevant. Mijn zusjes hebben geen kleddertjes.
Relax, tis maar 1 dagje dat ik vrij ben morgen.. Echte weekend werk ik gewoon weer ws..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |