Jij?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg pas te horen dat ik de meest kansloze single was, lijkt me genoeg reden voor medelijden
Ze moet in Hlm nog een patatje eten met mij geloof ik. Maar da's niet zo in de richting van Dordt.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt die titel van mij afgepakt![]()
[..]
als je langskomt zou ik het tegen je zeggen dat je die pizza niet meer moet eten
Al eens eerder zoiets gehad? Misschien een van de kruiden in de tandori.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Denk het... maar ik weet niet waarvan ...dus......
quote:
Was tijdens dat etentje bij snuit.quote:
Je gaat toch niet de hele treinreis zitten posten hequote:
Heb ik de Ja hoi gemist?quote:
Dat heeft geen zin he.... je gaat toch geen pizza voor mij halenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
als je langskomt zou ik het tegen je zeggen dat je die pizza niet meer moet eten
20% van de mannen hier staan al gelijk met je..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Was tijdens dat etentje bij snuit.
En laten we eerlijk zijn. Geen werk, geen huis, geen relatie, geen seks.
Wie kan dat nou toppen?
2 van de 4 checkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wie kan dat nou toppen?
Oja dat zou ik ook nog doenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze moet in Hlm nog een patatje eten met mij geloof ik. Maar da's niet zo in de richting van Dordt.
quote:
3 van de 4 check....quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wie kan dat nou toppen?
[..]
Je gaat toch niet de hele treinreis zitten posten he
Ooit eens een pizza speciaal gemaakt. Dus een frikandel in stukjes snijden, pizza in de oven en dan volglibberen met de benodigde lubrication en uitjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Willen jullie ophouden met praten over pizza? Nu heb ik trek in pizza
Ja... soms erger en soms minder erg... maar het moet iets van de laatste paar jaren zijn, want daarvoor is alles al eens getest....quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
Al eens eerder zoiets gehad? Misschien een van de kruiden in de tandori.
Lubricationquote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooit eens een pizza speciaal gemaakt. Dus een frikandel in stukjes snijden, pizza in de oven en dan volglibberen met de benodigde lubrication en uitjes.
Lekker man.
Nee, ik zou iets anders halenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin he.... je gaat toch geen pizza voor mij halen
Giet 't niet dat glijdt 't wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lubrication![]()
Pizza glijmiddel? Anaal verorberen?
Mayo, curryquote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lubrication![]()
Pizza glijmiddel? Anaal verorberen?
Maar jij staat helemaal niet in de OP?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef Boudibou het volgende:
Anders hadden we erna kunnen techno'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |