Ik wist dat er iets niet klopte, maar ja...quote:
Homo-uilen doen JOEHOEquote:Op woensdag 15 december 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets niet klopte, maar ja...
quote:
En welke uilen doen dan roekoe?quote:
uilen met ontstoken amandelenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En welke uilen doen dan roekoe?Duif in een uilenjasje?
Whut?quote:
Ja, je mascottequote:
Joehoe Erikquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
24 posts in 11 minuten, het stormt écht
Ben jij ook heaumeau?quote:
The Owl Of Disapprovalquote:
Ohquote:
Ik heb m'n dagen Cat.quote:
2 keer zelf iets posten en hij was vol jaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tijdens de livetopics waren er al 2 topics volgeweest
Neuh, ik joehoe gewoon graagquote:
Damned, ik dacht dat ik je doorhadquote:
ze heeft toch een beebie johquote:Op woensdag 15 december 2010 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Damned, ik dacht dat ik je doorhad
verkeerde topicquote:Op woensdag 15 december 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
Voor de Eurovisie (wat??????) liefhebbers, wat leesnieuws:
[Letland 2011] Wie gaat het worden? Beluister de inzendingen.
Yolanthe presenteert Nationaal Songfestival 2011
En houden jullie in godsnaam songfestival.nl in de gaten dagelijks, want de NSF kaarten komen binnenkort beschikbaarEn we moeten er met een hele FOK! delegatie heen om te wapperen
Nationaal Songfestival 30 januari, Studio 21 Hilversum
GromgromhelemaalnaarHilversum.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
En houden jullie in godsnaam songfestival.nl in de gaten dagelijks, want de NSF kaarten komen binnenkort beschikbaarEn we moeten er met een hele FOK! delegatie heen om te wapperen
wanna sleepover?quote:
En wat is je punt? HokjesdenkerT.quote:
bi; baby van man, en soms een vrouwquote:
KIDquote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft het dan hoogtwaarschijnlijk misschien minstens één keer met een man gedaan
hihi
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft het dan hoogtwaarschijnlijk misschien minstens één keer met een man gedaan
hihi
Truequote:Op woensdag 15 december 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Lief!![]()
Maar qua reistijd scheelt dat dan weer niet zoveel met mijn eigen reistijd.![]()
Want van jou uit moet ik de dag erna weer helemaal terug ook.
Yo weer dit jaar, jemig ik schrik mee een hoedjequote:Op woensdag 15 december 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
Of een keer scheef op een vieze wc-bril gezeten.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hihi
Een bolhoedjequote:Op woensdag 15 december 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yo weer dit jaar, jemig ik schrik mee een hoedje
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hihi
OMGquote:Op woensdag 15 december 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of een keer scheef op een vieze wc-bril gezeten.
JaJaJaquote:
Oh ik dacht aan Vader Abraham. Hoedje, bolhoedje, Yolanthe, vorig jaar, jeweets!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wa's er met mijn oorspronkelijke avatar?
Ofquote:Op woensdag 15 december 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of in een zwembad gezwommenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vader Bram droeg toen toch geen bolhoedje?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan Vader Abraham. Hoedje, bolhoedje, Yolanthe, vorig jaar, jeweets!
Afzeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef lezzer het volgende:
OMG ik heb een weekend weg afgesproken het weekend van de 30e....
Een weekend weg in de buurt van Hilversum dan hoop ik?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef lezzer het volgende:
OMG ik heb een weekend weg afgesproken het weekend van de 30e....
Ik denk dat hij ook schrikt jaquote:
Ja nee dus, echt heel leuk met vriendinnen weg. Ook naar een musical, dus toch een semi-homosueel-ESF aspect....quote:
Het is geen Gleequote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Of in een jacuzzi gezeten, naast een ejaculéé.
Wil ze ook naar dat Belgische zaadbad?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Of in een jacuzzi gezeten, naast een ejaculéé.
Dan de telefoon aan voor de broodnodige updates.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja nee dus, echt heel leuk met vriendinnen weg. Ook naar een musical, dus toch een semi-homosueel-ESF aspect....
Gezellig met Piscesquote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef lezzer het volgende:
Op zich zou ik het NSF moeten kunnen halen, maar niet in Hilversum.
Zit ik hier in m'n eentje in het topic
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee duh, dat is zaad![]()
Zo wordt je natuurlijk nooit zwanger hé
Ho, hij heeft het topic gestart hequote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
My gawd. Ll meldt zich in het topic en het gaat weer over sex.
Weet jij hoe snel de topics vorig jaar gingen?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef lezzer het volgende:
Op zich zou ik het NSF moeten kunnen halen, maar niet in Hilversum.
Zit ik hier in m'n eentje in het topic
Ja ik snap het ook niet, ik heb dit, hoe word ik nu zwanger?quote:
Opletten pannenkoek;quote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ho, hij heeft het topic gestart he
Rectaal inbrengen met wat potgrondquote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet, ik heb dit, hoe word ik nu zwanger?
[ afbeelding ]
Ik denk het niet, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Of zouden veel mensen afhaken omdat het alleen maar J, J en J is, de hele avond?
Zaadjes potenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rectaal inbrengen met wat potgrond
Hahaha potgrond
Ging het maar gewoon over goeie sexquote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Okeequote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het niet, eerlijk gezegd.
Of men moet het vervelend vinden dat de kwaliteit van de inzendingen iets hoger is
De drama's zullen er sowieso wel weer zijn. Het is weer TROS, het is weer Yo
Ik zal geen foto's meer maken, maar ik verwacht juist wel wat mensen in Volendams kostuum op de tribune...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Of zouden veel mensen afhaken omdat het alleen maar J, J en J is, de hele avond?
Zeg koekie van me, topic starten valt voor mij ook al onder melden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ben benieuwd naar de juryquote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het niet, eerlijk gezegd.
Of men moet het vervelend vinden dat de kwaliteit van de inzendingen iets hoger is
De drama's zullen er sowieso wel weer zijn. Het is weer TROS, het is weer Yo
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg koekie van me, topic starten valt voor mij ook al onder melden.
prooven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb alleen maar goeie seksquote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ging het maar gewoon over goeie sex
LL heeft soms een grotere fascinatie dan Tombo als het over baby's en zwanger worden gaat
Ik wil wel even van jou proovenquote:
Natuurlijk Tomboquote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goeie seks
Ja.quote:
ieuw, echt?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wel even van jou prooven.
Ik heb heul niet geen seksquote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk Tombo![]()
Geen seks is altijd goeie seks
Zaadjes?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wel even van jou prooven.
Nee, maar ik zocht een leuk grapje met prooven en vond er geen. Dit was het eerstvolgende wat in mijn hoofd schootquote:
Gelukkig niet in je mondquote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik zocht een leuk grapje met prooven en vond er geen. Dit was het eerstvolgende wat in mijn hoofd schoot!!!!
Ho es ff, niemand had het over dat ik in je hoofd zou schieten.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik zocht een leuk grapje met prooven en vond er geen. Dit was het eerstvolgende wat in mijn hoofd schoot!!!!
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de jury. Welke internationale artiest zullen ze strikken, iets zegt me dat Johnny Logan niet meer wil.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ze hem genoeg betalen en weer een jasje met wolvenprint achterop geven wel hoor!
Ik denk dat Sien als deskundige in de jury komt.
Sieneke bij Loesiquote:
Ho ho, dan missen we nog een 'Oostblokdeskundige'. Dat was Tatjana vorig jaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Vast een of twee oude ESF'ers, iemand als Jan Keizer, en nog een 'jong' iemand voor de sier.
Hoezo is die nodig dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho, dan missen we nog een 'Oostblokdeskundige'. Dat was Tatjana vorig jaar.
Of zou ze weer mogen?
Ongetwijfeld. Marga, Sien, Jantje Keizer, en Tatjana/Victoria of een of ander inwisselbaar mokkel.quote:
Ja ik ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat Marga Bult het NSF moet presenteren eigenlijk!
O, ik dacht Marga van Praag.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat Marga Bult het NSF moet presenteren eigenlijk!
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht Marga van Praag.
Die heeft overal een goede neus voor...
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht Marga van Praag.
Die heeft overal een goede neus voor...
Doe dan maar Victoria, Tatjana was vorig jaar echtquote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo is die nodig dan?
Victoria Koblenko dan misschien
Ken je na gaan hoe ze er nu aan toe moet zijn, een jaar ouder en van d'r Ronnie af...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe dan maar Victoria, Tatjana was vorig jaar echt
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Tatjana heeft zelf nog verstand van zaken als succesvolle zangeres.
Nu moet ze alleen nog Nederlands gaan lullen, dan komt het helemaal goed...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
Marga Bult als NSF presentatrice
En die woont nog in Nederland (nou ja...) ook, scheelt weer een vliegticket voor de TROS.
Maar het Songfestival is toch bij uitstek Nederlandse cultuur? Henk en Ingrid gaan helemaal los op Sieneke, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal trouwens es een wetsvoorstelletje opgooien dat ze dat NSF gewoon wegbezuinigen. Ze zoeken toch nog wat punten om op te besparen en willen wellicht een heel net wegdoen.
Ik denk dat Geert het echt niks vindt. Henk en Ingrid kijken liever campingzender dan ESF hoor
Komt Sieneke uit een woonwagen?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het Songfestival is toch bij uitstek Nederlandse cultuur? Henk en Ingrid gaan helemaal los op Sieneke, dat weet ik zeker.
das een nieuw eufemisme voor doosquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komt Sieneke uit een woonwagen?
Dat weet ik niet maar Jan van 26 wellichtquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vast wel ergens geliëerd....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kunnen Henk en Ingrid niet in de jury?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal trouwens es een wetsvoorstelletje opgooien dat ze dat NSF gewoon wegbezuinigen. Ze zoeken toch nog wat punten om op te besparen en willen wellicht een heel net wegdoen.
Ik denk dat Geert het echt niks vindt. Henk en Ingrid kijken liever campingzender dan ESF hoor
Ik denk ook dat zij door Vader Bram gekozen worden om NL te vertegenwoordigen in Duitsland...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Maar... toch he...Toch heb ik hoge verwachtingen van de heren Jees
![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik zou het gewoon niet doen hé.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik ken ook een stel dat John en Anita heten. Baas van mn moeder, ik moest ook lachen daarom en mn moeder snapte hem nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren in de kroeg kreeg ik trouwens een biertje van een stel dan Sjonnie en Anita heette. Ik geloofde het eerst niet, maar dat vonden ze niet leuk.
Kwamen ze ook naar de kroeg op de Sita?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren in de kroeg kreeg ik trouwens een biertje van een stel dan Sjonnie en Anita heette. Ik geloofde het eerst niet, maar dat vonden ze niet leuk.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon niet doen hé.
Ik denk dat het gewoon toch weer iets te knullig gaat zijn. Vorig jaar sloeg het door in het idiote, en ik denk dat dit weer gewoon iets te matigjes gaat zijn qua aankleding en show... En omdat ze met z'n 3en zijn heeft het ook weer niet de singer/songwriter charme wat bv. die Belg vorig jaar had
Je bent toch een knul?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vond de Belg knullig?
Je vind de Jees knullig?
Je vind mij knullig?
Als het over die Belg hebt, die vond ik knullig.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vond de Belg knullig?
Je vind de Jees knullig?
Je vind mij knullig?
Dat is van Leni Kuhr, die daarna een dreun tegen d'r neus kreeg als dank!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
Ja hoi, luistert eens?
De Jees zingen de Troubadour, om alvast in Songfestivalstemming te komen.
Laiiiiiii lala laiiiiiiiiiii lala laiiiiiilalaaaaaa
Toen al...quote:Haar eerste huwelijk was in 1974 met Gideon Bialijstock, de Israëlische KNO-arts die haar neus repareerde nadat ze in mei 1973 slachtoffer was geworden van zinloos geweld op het station van Haarlem, het voorval leidde tot Kamervragen over de toenemende agressie in treinen en op stations.
Dat zijn heeeele mooie woordenwetenswaardigheden, maar heb je nou dat nummer al geluisterd?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is van Leni Kuhr, die daarna een dreun tegen d'r neus kreeg als dank!
Willen we weer dat soort praktijken?
[..]
Toen al...
Dat zou wel érg tof zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Volgend jaar gewoon Within Temptation of Kane ofzo, eens wat anders laten zienHeel misschien dat we dan een piepklein kansje maken.
Nee, ik heb het Leni nog live zien doen en dat beeld wil ik graag vast houden...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn heeeele mooie woordenwetenswaardigheden, maar heb je nou dat nummer al geluisterd?![]()
LAIIIIIIIIIII LA LA LAIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik heb hem al drie keer gedraaidquote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het leuk van de 3J's en Lenny
Je noemt nu wel wat op, zeg.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Volgend jaar gewoon Within Temptation of Kane ofzo, eens wat anders laten zienHeel misschien dat we dan een piepklein kansje maken.
Wat ben je dan oudquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb het Leni nog live zien doen en dat beeld wil ik graag vast houden...
Tis niet mijn ding, maar ik denk dat we met zoiets veel meer iets neerzetten dan de weg die nu ingeslagen is. 3J's zijn goed hoor, maar ik zie niet hoe je daar een ESF-waardige show omheen kan zetten zonder dat ze het belachelijke in schieten...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou wel érg tof zijn.![]()
Maar, heb je niet een pleurishekel aan Kane?
Ok, even serieus he...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis niet mijn ding, maar ik denk dat we met zoiets veel meer iets neerzetten dan de weg die nu ingeslagen is. 3J's zijn goed hoor, maar ik zie niet hoe je daar een ESF-waardige show omheen kan zetten zonder dat ze het belachelijke in schieten...
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg Rita Reys volgend jaar.
Die zingt nog prima, en heeft al ervaring met een NSF:
Ik vond het ook echt een enig programmaquote:
Ik vond het vorig jaar tof dat er ook zoveel verschillende nummers warenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, even serieus he...
Dat ene Belgje met zijn gitaar was toch prima ESF materiaal? Hoezo zouden drie Nederlanderts met een mooi liedje en gitaren dan geen ESF-waardige show zijn?
Omdat het er 3 zijn, ze knulliger zijn, en dan heel het charme weg is, in mijn ogen tenminste. Maar ik lul ook maar wat natuurlijk héquote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, even serieus he...
Dat ene Belgje met zijn gitaar was toch prima ESF materiaal? Hoezo zouden drie Nederlanderts met een mooi liedje en gitaren dan geen ESF-waardige show zijn?
Mjah goed, beetje simpel, zo kan je iedere groep wel afschrijvenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Kane is te walgelijk voor woorden met die verschrikkelijke paljas die alleen mar 'Beeebeeeeee' kan brullen en Within Temptation is een groep B-muzikanten die onder het motto 'Kijk ons een gothic zijn' popie-jopie proberen te doen...
Ws ook omdat jij aan de leeftijd denkt, de oudste van de 3J's is 3x die Belgquote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat het er 3 zijn, ze knulliger zijn, en dan heel het charme weg is, in mijn ogen tenminste. Maar ik lul ook maar wat natuurlijk hé
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Wanneer is het NSF?![]()
Ik reserveer alvast de stoel naast GreysJe weet maar nooit met die Erikjes en Dizertjes tegenwoordig
![]()
Het maakt mij niet uit aan welke kant van Greys ik zit...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik wil aan de andere kant van Greys!
Polonaise...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik heb ook nog een achterkant en voorkant
Oh boy, je voorkantquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik heb ook nog een achterkant en voorkant
Het is op 30 januari in Studio 21 te Hilversum, Gb!
Da's dan puur persoonlijk, ik vond het België jongetje persoonlijk ook behoorlijk knullig, maar dat had JUIST zijn charme. Vond ikquote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat het er 3 zijn, ze knulliger zijn, en dan heel het charme weg is, in mijn ogen tenminste. Maar ik lul ook maar wat natuurlijk hé
Nu de vakjury terug is (en zelfs Italië dus na 13 jaar weer gaat meedoenquote:Wat ik al zei; ik denk als je echt een keer wil 'stunten' en 'verrassen' dat ze het gewoon meer in de richting van een Kane, Within Temptation, Anouk of voor mijn part Di-Rect of Destine ofzo moeten gaan zoeken. Maarja, ondertussen wil elke zichzelf respecterende NL artiest daar niet dood gevonden worden. Behalve de Jees
Daar is niks boy-ish aan hoorquote:
Datzelfde Italië dat gisteren de grootste bedrieger van het land in het zadel liet zitten.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu de vakjury terug is (en zelfs Italië dus na 13 jaar weer gaat meedoen) zal je wel merken dat de tijd van het echte debiele circus-achtige wel een beetje geweest is. Hoop ik. Denk ik... Dus less is more, denk ik persoonlijk. Maar ik heb altijd heel erge hoop
Ik ben heel erg benieuwdquote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dan puur persoonlijk, ik vond het België jongetje persoonlijk ook behoorlijk knullig, maar dat had JUIST zijn charme. Vond ikIk heb hem geïnterviewd en geloof me, hij was knullig
Juist tussen al het andere ESF geweld zouden de Js met een mooi melodieus liedje juist wel eens heel charmant kunnen opvallen.
[..]
Nu de vakjury terug is (en zelfs Italië dus na 13 jaar weer gaat meedoen) zal je wel merken dat de tijd van het echte debiele circus-achtige wel een beetje geweest is. Hoop ik. Denk ik... Dus less is more, denk ik persoonlijk. Maar ik heb altijd heel erge hoop
Jottum!!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Zullen we in het NSF topic vast eenlijstje
maken van wie er allemaal mee willen?
Het ESF staat los van politiek.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Datzelfde Italië dat gisteren de grootste bedrieger van het land in het zadel liet zitten.
Ja, nu wordt het ESF geloofwaardig...
We dont wanna Put-in?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ESF staat los van politiek.
De andere kant of de andere kantquote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik wil aan de andere kant van Greys!
Beidequote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De andere kant of de andere kant
Denk aan je hartjequote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Datzelfde Italië dat gisteren de grootste bedrieger van het land in het zadel liet zitten.
Ja, nu wordt het ESF geloofwaardig...
Hihihihiquote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Vertel dat maar in de Oostbloklanden...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ESF staat los van politiek.
Ben al begonnen hoor!quote:
Letland krijgt dit jaar niet veel puntenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
Da's wel de bedoelingquote:Op woensdag 15 december 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen schrijft gewoon in voor zoveel mogelijk kaarten, gaan we met half FOK!
Hai! Ga jij ook weer naar het NSF?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Letland krijgt dit jaar niet veel punten
Hilversum is ook dichtbijquote:Op woensdag 15 december 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben al begonnen hoor!
Dan weten we hoeveel bussen we moeten huren
Ik durf het echt niet met zekerheid te zeggenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hai! Ga jij ook weer naar het NSF?
Ik zet je ovb in het lijstje, kee?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik durf het echt niet met zekerheid te zeggen
Kom op, in die NOP is het ook niks op 30 januari...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik durf het echt niet met zekerheid te zeggen
Persdag in Volendamquote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Komt er ook weer een pers en wee-dag?
In Volendam lijkt me dat wel zo leuk op de Dijk...
Ik beloof dat ik niet voor de muziek zal zorgenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet je ovb in het lijstje, kee?
Dan hebben we je tegen die tijd wel overgehaald
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik niet voor de muziek zal zorgen
quote:
Wat waren we goed, hèquote:
Prima knallers andersquote:
Zelfs naast Dirkh op de foto!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch veule malen leuker dan Yolanthe!
Marga stráált altijd zo!
Das gewoon nog van Tsjernobyl johquote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Marga stráált altijd zo!
Ja, om er achter te komen dat hun mailbox vol zatquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Iemand deze website wel een bezocht: http://www.margabult.nl ?
Ja, ze staat altijd zo lekker rechtop in de wind!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Marga stráált altijd zo!
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef lezzer het volgende:
Nou, die Marga!![]()
Ik teken er voor hoor. Ook al ben ik 20 jaar jonger
Heb je je speakers daarbij aan gehad?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, om er achter te komen dat hun mailbox vol zat
Dus toen via Hyves gegaan.
Maak jij even een Marga Bult Adoratie Topique!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze staat altijd zo lekker rechtop in de wind!
Dat kan je wel zeggen, ja...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze staat altijd zo lekker rechtop in de wind!
Ja, drie seconden, daarna niet meerquote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je je speakers daarbij aan gehad?
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, drie seconden, daarna niet meer
quote:
quote:Marga Bult werd op 2 juli 1956, als Marga Groeneveld in het Twentse Lattrop, als oudste van 6 kinderen geboren. Zingen en dansen is, van jongs af aan, een niet weg te denken deel van haar leven. Als 6 jarig meisje vertolkt Marga al rolletjes in plaatselijke musicals en concertuitvoeringen.
Zo zie je er nu toch al uit?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik er over 17 jaar ook zo uit zie!
Blond?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik er over 17 jaar ook zo uit zie!
Prima knallers!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Prima knallers, zo is 't he Greys?
Nou dat dan weer niet, maar wel zo slank en stralend!quote:
Stralend welquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet, maar wel zo slank en stralend!
Never gonna happen
Over 17 jaar vast niet meerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stralend wel. En je bent slank genoeg heur
.
Mee eens, bikini's it is!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Wat is dat met vrouwen en badpakken?Nare dingen.
We zullen zien.quote:
Sowieso gewoon beter van wel bij 50+quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind een badpak bij 50+ wel charmant
Idd, een bikini is dan weer net iets té geforceerd jong willen blijvenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
True, maar als je nog een superstrak lijf hebt als vijftig plusser, dan kan dat echt wel in bikini hoor!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
En er zijn ook 20-ers die beter een badpak aankunnenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, maar als je nog een superstrak lijf hebt als vijftig plusser, dan kan dat echt wel in bikini hoor!
het staat mij beide niet erg charmantquote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En er zijn ook 20-ers die beter een badpak aankunnen
Jij komt naakt het best tot je recht?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het staat mij beide niet erg charmant
OP WIE DOEL JE NU?!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En er zijn ook 20-ers die beter een badpak aankunnen
tuurlijk, ik ben een rasechte David van Michelangeloquote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij komt naakt het best tot je recht?
Heb je je haar geknipt danquote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ben een rasechte David van Michelangelo
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[Nederland 2011] 3Js - titels 5 nummers bekend
nee, het moest als dat van david, maar mijn beeldhouwer heeft te hard in de play-doh pomp geknepenquote:
Op mezelf toen ik 22 wasquote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OP WIE DOEL JE NU?!
Maar dat is waar, als wat dikkere vrouwen een badpak aan hebben vind ik dat wel beter dan bikini
Hier komt ie ook niet zo lekker tot zijn rechtquote:Op woensdag 15 december 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die derde J weer lekker ver weggepropt in de schaduw
Het was moest?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, het was moest als dat van david, maar mijn beeldhouwer heeft te hard in de play-doh pomp geknepen
Ja!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Dit is dan wel een toffe foto
[ afbeelding ]
Ja daar staat Mr.3 dan ook niet zo weggemoffeldquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Dit is dan wel een toffe foto
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Hyundai het volgende:
Wie zet deze even in de OP?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik wil het de Volendammers wel eens uit horen spreken in het Engels namelijk, tijdens de persconferenties![]()
Luxuriously Worthless... ga daar je best maar eens op doen!
Waaaaauwquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Hyundai het volgende:
Wie zet deze even in de OP?
[ afbeelding ]
luzjussie wuffels!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik wil het de Volendammers wel eens uit horen spreken in het Engels namelijk, tijdens de persconferenties![]()
Luxuriously Worthless... ga daar je best maar eens op doen!
goh, die had ik nog niet gezien in dit topicquote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
Kiek eens wat een mooie header Hyundai voor onze SC heeft gemaakt:
[ afbeelding ]
Gelieve bij een nieuw deel het Nieuwe Deel linkje te gebruiken, want die wiki doen we niet meer aan
Enne, waar zit dat 'Nieuwe Deel' knoppie?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar ben je al!
Thanks! Hij staat er in!
Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Enne, waar zit dat 'Nieuwe Deel' knoppie?
Ik liep achterquote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
goh, die had ik nog niet gezien in dit topic
Ja, precies!quote:
Als ie dicht is, even F5en gewoon op dezelfde bladzijde.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Enne, waar zit dat 'Nieuwe Deel' knoppie?
spuit elfquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie dicht is, even F5en gewoon op dezelfde bladzijde.
Dan zie je vlak boven het invoerscherm waar je normaal een post typt een blauw linkje 'Open Nieuw deel'. Hoef je alleen nog de TT te wijzigen en het nummer, maar de OP komt dan vanzelf er bij!
Tombo komt je wel ff instoppenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Hyundai het volgende:
Ik ga maar weer slapen, want ik ben helaas grieperig.
Op die plek?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Nieuw deel zit op de plek van stop volgen, maar pas als je een keer refresht nadat ie vol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |