En na Rechtop in de Wind heeft Nederland niet zo veel betere nummers dan dat meer ingestuurdquote:Op donderdag 16 december 2010 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Marga blijft nog altijd een sympathieke mooie verschijning
Zo lang ze maar weet dat we van haar houden.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb Marga dit topic gemaild, duimen dat ze langs wil komen
Ik zie het al. Marga Bult is de voorloopster van Nance Koolen,die veel mooier is en beter kan zingen en minder accent heeft.[/url].quote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan.
Marga Bult vertegenwoordigde in 1987 Nederland op het Eurovisie Songfestival met het nummer Rechtop in de wind. Het leverde haar een vijfde plek op en ze won de populariteitsprijs in de internationale pers.
Vorig jaar presenteerde ze de persdag van het Songfestival in Nederland, en dat was volgens FOK!afgevaardigden een buitengewoon succes. Vandaar een heus MargaBultFantopic![]()
!!!
Hier staat ze rechtop in de wind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pssst, je dacht per ongeluk dat je in het Nance fantopic zat denk ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:49 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik zie het al. Marga Bult is de voorloopster van Nance Koolen,die veel mooier is en beter kan zingen en minder accent heeft.[/url].![]()
Wacht maar wat je ziet als je het wegklikt...quote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom zie ik dit als ik op rubjes linkje klik
[ afbeelding ]
Die gaan ook rechtop in de windquote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom zie ik dit als ik op rubjes linkje klik
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |