quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon niet doen hé.
Ik denk dat het gewoon toch weer iets te knullig gaat zijn. Vorig jaar sloeg het door in het idiote, en ik denk dat dit weer gewoon iets te matigjes gaat zijn qua aankleding en show... En omdat ze met z'n 3en zijn heeft het ook weer niet de singer/songwriter charme wat bv. die Belg vorig jaar had
Je bent toch een knul?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vond de Belg knullig?
Je vind de Jees knullig?
Je vind mij knullig?
Als het over die Belg hebt, die vond ik knullig.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vond de Belg knullig?
Je vind de Jees knullig?
Je vind mij knullig?
Dat is van Leni Kuhr, die daarna een dreun tegen d'r neus kreeg als dank!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
Ja hoi, luistert eens?
De Jees zingen de Troubadour, om alvast in Songfestivalstemming te komen.
Laiiiiiii lala laiiiiiiiiiii lala laiiiiiilalaaaaaa
Toen al...quote:Haar eerste huwelijk was in 1974 met Gideon Bialijstock, de Israëlische KNO-arts die haar neus repareerde nadat ze in mei 1973 slachtoffer was geworden van zinloos geweld op het station van Haarlem, het voorval leidde tot Kamervragen over de toenemende agressie in treinen en op stations.
Dat zijn heeeele mooie woordenwetenswaardigheden, maar heb je nou dat nummer al geluisterd?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is van Leni Kuhr, die daarna een dreun tegen d'r neus kreeg als dank!
Willen we weer dat soort praktijken?
[..]
Toen al...
Dat zou wel érg tof zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Volgend jaar gewoon Within Temptation of Kane ofzo, eens wat anders laten zienHeel misschien dat we dan een piepklein kansje maken.
Nee, ik heb het Leni nog live zien doen en dat beeld wil ik graag vast houden...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn heeeele mooie woordenwetenswaardigheden, maar heb je nou dat nummer al geluisterd?![]()
LAIIIIIIIIIII LA LA LAIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik heb hem al drie keer gedraaidquote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het leuk van de 3J's en Lenny
Je noemt nu wel wat op, zeg.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Volgend jaar gewoon Within Temptation of Kane ofzo, eens wat anders laten zienHeel misschien dat we dan een piepklein kansje maken.
Wat ben je dan oudquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb het Leni nog live zien doen en dat beeld wil ik graag vast houden...
Tis niet mijn ding, maar ik denk dat we met zoiets veel meer iets neerzetten dan de weg die nu ingeslagen is. 3J's zijn goed hoor, maar ik zie niet hoe je daar een ESF-waardige show omheen kan zetten zonder dat ze het belachelijke in schieten...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou wel érg tof zijn.![]()
Maar, heb je niet een pleurishekel aan Kane?
Ok, even serieus he...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis niet mijn ding, maar ik denk dat we met zoiets veel meer iets neerzetten dan de weg die nu ingeslagen is. 3J's zijn goed hoor, maar ik zie niet hoe je daar een ESF-waardige show omheen kan zetten zonder dat ze het belachelijke in schieten...
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg Rita Reys volgend jaar.
Die zingt nog prima, en heeft al ervaring met een NSF:
Ik vond het ook echt een enig programmaquote:
Ik vond het vorig jaar tof dat er ook zoveel verschillende nummers warenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, even serieus he...
Dat ene Belgje met zijn gitaar was toch prima ESF materiaal? Hoezo zouden drie Nederlanderts met een mooi liedje en gitaren dan geen ESF-waardige show zijn?
Omdat het er 3 zijn, ze knulliger zijn, en dan heel het charme weg is, in mijn ogen tenminste. Maar ik lul ook maar wat natuurlijk héquote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, even serieus he...
Dat ene Belgje met zijn gitaar was toch prima ESF materiaal? Hoezo zouden drie Nederlanderts met een mooi liedje en gitaren dan geen ESF-waardige show zijn?
Mjah goed, beetje simpel, zo kan je iedere groep wel afschrijvenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Kane is te walgelijk voor woorden met die verschrikkelijke paljas die alleen mar 'Beeebeeeeee' kan brullen en Within Temptation is een groep B-muzikanten die onder het motto 'Kijk ons een gothic zijn' popie-jopie proberen te doen...
Ws ook omdat jij aan de leeftijd denkt, de oudste van de 3J's is 3x die Belgquote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat het er 3 zijn, ze knulliger zijn, en dan heel het charme weg is, in mijn ogen tenminste. Maar ik lul ook maar wat natuurlijk hé
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Wanneer is het NSF?![]()
Ik reserveer alvast de stoel naast GreysJe weet maar nooit met die Erikjes en Dizertjes tegenwoordig
![]()
Het maakt mij niet uit aan welke kant van Greys ik zit...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik wil aan de andere kant van Greys!
Polonaise...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik heb ook nog een achterkant en voorkant
Oh boy, je voorkantquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik heb ook nog een achterkant en voorkant
Het is op 30 januari in Studio 21 te Hilversum, Gb!
Da's dan puur persoonlijk, ik vond het België jongetje persoonlijk ook behoorlijk knullig, maar dat had JUIST zijn charme. Vond ikquote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat het er 3 zijn, ze knulliger zijn, en dan heel het charme weg is, in mijn ogen tenminste. Maar ik lul ook maar wat natuurlijk hé
Nu de vakjury terug is (en zelfs Italië dus na 13 jaar weer gaat meedoenquote:Wat ik al zei; ik denk als je echt een keer wil 'stunten' en 'verrassen' dat ze het gewoon meer in de richting van een Kane, Within Temptation, Anouk of voor mijn part Di-Rect of Destine ofzo moeten gaan zoeken. Maarja, ondertussen wil elke zichzelf respecterende NL artiest daar niet dood gevonden worden. Behalve de Jees
Daar is niks boy-ish aan hoorquote:
Datzelfde Italië dat gisteren de grootste bedrieger van het land in het zadel liet zitten.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu de vakjury terug is (en zelfs Italië dus na 13 jaar weer gaat meedoen) zal je wel merken dat de tijd van het echte debiele circus-achtige wel een beetje geweest is. Hoop ik. Denk ik... Dus less is more, denk ik persoonlijk. Maar ik heb altijd heel erge hoop
Ik ben heel erg benieuwdquote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dan puur persoonlijk, ik vond het België jongetje persoonlijk ook behoorlijk knullig, maar dat had JUIST zijn charme. Vond ikIk heb hem geïnterviewd en geloof me, hij was knullig
Juist tussen al het andere ESF geweld zouden de Js met een mooi melodieus liedje juist wel eens heel charmant kunnen opvallen.
[..]
Nu de vakjury terug is (en zelfs Italië dus na 13 jaar weer gaat meedoen) zal je wel merken dat de tijd van het echte debiele circus-achtige wel een beetje geweest is. Hoop ik. Denk ik... Dus less is more, denk ik persoonlijk. Maar ik heb altijd heel erge hoop
Jottum!!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Zullen we in het NSF topic vast eenlijstje
maken van wie er allemaal mee willen?
Het ESF staat los van politiek.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Datzelfde Italië dat gisteren de grootste bedrieger van het land in het zadel liet zitten.
Ja, nu wordt het ESF geloofwaardig...
We dont wanna Put-in?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ESF staat los van politiek.
De andere kant of de andere kantquote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik wil aan de andere kant van Greys!
Beidequote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De andere kant of de andere kant
Denk aan je hartjequote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Datzelfde Italië dat gisteren de grootste bedrieger van het land in het zadel liet zitten.
Ja, nu wordt het ESF geloofwaardig...
Hihihihiquote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Zullen we in het NSF topic vast eenlijstje
maken van wie er allemaal mee willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |