Ik wil wel even van jou proovenquote:
Natuurlijk Tomboquote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goeie seks
Ja.quote:
ieuw, echt?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wel even van jou prooven.
Ik heb heul niet geen seksquote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk Tombo![]()
Geen seks is altijd goeie seks
Zaadjes?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wel even van jou prooven.
Nee, maar ik zocht een leuk grapje met prooven en vond er geen. Dit was het eerstvolgende wat in mijn hoofd schootquote:
Gelukkig niet in je mondquote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik zocht een leuk grapje met prooven en vond er geen. Dit was het eerstvolgende wat in mijn hoofd schoot!!!!
Ho es ff, niemand had het over dat ik in je hoofd zou schieten.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik zocht een leuk grapje met prooven en vond er geen. Dit was het eerstvolgende wat in mijn hoofd schoot!!!!
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de jury. Welke internationale artiest zullen ze strikken, iets zegt me dat Johnny Logan niet meer wil.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ze hem genoeg betalen en weer een jasje met wolvenprint achterop geven wel hoor!
Ik denk dat Sien als deskundige in de jury komt.
Sieneke bij Loesiquote:
Ho ho, dan missen we nog een 'Oostblokdeskundige'. Dat was Tatjana vorig jaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Vast een of twee oude ESF'ers, iemand als Jan Keizer, en nog een 'jong' iemand voor de sier.
Hoezo is die nodig dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho, dan missen we nog een 'Oostblokdeskundige'. Dat was Tatjana vorig jaar.
Of zou ze weer mogen?
Ongetwijfeld. Marga, Sien, Jantje Keizer, en Tatjana/Victoria of een of ander inwisselbaar mokkel.quote:
Ja ik ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat Marga Bult het NSF moet presenteren eigenlijk!
O, ik dacht Marga van Praag.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat Marga Bult het NSF moet presenteren eigenlijk!
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht Marga van Praag.
Die heeft overal een goede neus voor...
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht Marga van Praag.
Die heeft overal een goede neus voor...
Doe dan maar Victoria, Tatjana was vorig jaar echtquote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo is die nodig dan?
Victoria Koblenko dan misschien
Ken je na gaan hoe ze er nu aan toe moet zijn, een jaar ouder en van d'r Ronnie af...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe dan maar Victoria, Tatjana was vorig jaar echt
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Tatjana heeft zelf nog verstand van zaken als succesvolle zangeres.
Nu moet ze alleen nog Nederlands gaan lullen, dan komt het helemaal goed...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
Marga Bult als NSF presentatrice
En die woont nog in Nederland (nou ja...) ook, scheelt weer een vliegticket voor de TROS.
Maar het Songfestival is toch bij uitstek Nederlandse cultuur? Henk en Ingrid gaan helemaal los op Sieneke, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal trouwens es een wetsvoorstelletje opgooien dat ze dat NSF gewoon wegbezuinigen. Ze zoeken toch nog wat punten om op te besparen en willen wellicht een heel net wegdoen.
Ik denk dat Geert het echt niks vindt. Henk en Ingrid kijken liever campingzender dan ESF hoor
Komt Sieneke uit een woonwagen?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het Songfestival is toch bij uitstek Nederlandse cultuur? Henk en Ingrid gaan helemaal los op Sieneke, dat weet ik zeker.
das een nieuw eufemisme voor doosquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komt Sieneke uit een woonwagen?
Dat weet ik niet maar Jan van 26 wellichtquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vast wel ergens geliëerd....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kunnen Henk en Ingrid niet in de jury?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal trouwens es een wetsvoorstelletje opgooien dat ze dat NSF gewoon wegbezuinigen. Ze zoeken toch nog wat punten om op te besparen en willen wellicht een heel net wegdoen.
Ik denk dat Geert het echt niks vindt. Henk en Ingrid kijken liever campingzender dan ESF hoor
Ik denk ook dat zij door Vader Bram gekozen worden om NL te vertegenwoordigen in Duitsland...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Maar... toch he...Toch heb ik hoge verwachtingen van de heren Jees
![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik zou het gewoon niet doen hé.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik ken ook een stel dat John en Anita heten. Baas van mn moeder, ik moest ook lachen daarom en mn moeder snapte hem nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren in de kroeg kreeg ik trouwens een biertje van een stel dan Sjonnie en Anita heette. Ik geloofde het eerst niet, maar dat vonden ze niet leuk.
Kwamen ze ook naar de kroeg op de Sita?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren in de kroeg kreeg ik trouwens een biertje van een stel dan Sjonnie en Anita heette. Ik geloofde het eerst niet, maar dat vonden ze niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |