quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Hyundai het volgende:
Wie zet deze even in de OP?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik wil het de Volendammers wel eens uit horen spreken in het Engels namelijk, tijdens de persconferenties![]()
Luxuriously Worthless... ga daar je best maar eens op doen!
Waaaaauwquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Hyundai het volgende:
Wie zet deze even in de OP?
[ afbeelding ]
luzjussie wuffels!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik wil het de Volendammers wel eens uit horen spreken in het Engels namelijk, tijdens de persconferenties![]()
Luxuriously Worthless... ga daar je best maar eens op doen!
goh, die had ik nog niet gezien in dit topicquote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
Kiek eens wat een mooie header Hyundai voor onze SC heeft gemaakt:
[ afbeelding ]
Gelieve bij een nieuw deel het Nieuwe Deel linkje te gebruiken, want die wiki doen we niet meer aan
Enne, waar zit dat 'Nieuwe Deel' knoppie?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar ben je al!
Thanks! Hij staat er in!
Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Enne, waar zit dat 'Nieuwe Deel' knoppie?
Ik liep achterquote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
goh, die had ik nog niet gezien in dit topic
Ja, precies!quote:
Als ie dicht is, even F5en gewoon op dezelfde bladzijde.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Enne, waar zit dat 'Nieuwe Deel' knoppie?
spuit elfquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie dicht is, even F5en gewoon op dezelfde bladzijde.
Dan zie je vlak boven het invoerscherm waar je normaal een post typt een blauw linkje 'Open Nieuw deel'. Hoef je alleen nog de TT te wijzigen en het nummer, maar de OP komt dan vanzelf er bij!
Tombo komt je wel ff instoppenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Hyundai het volgende:
Ik ga maar weer slapen, want ik ben helaas grieperig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |