Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:33 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer twee NDA's terug gestuurd. Nu eindelijk even rust.
Wel goed en daar?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Enfermera het volgende:
Trev
Taartje![]()
Marijkje!![]()
![]()
Hoe is het met jullieeeee?
Ik ben blij, ik ben chronisch, nu krijg ik mn fysio vergoed! Eens kijken of ik de gemaakte kosten van dit jaar nog terug kan krijgen
Hey TFMquote:
En dan wat?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Enfermera het volgende:
Trev
Taartje![]()
Marijkje!![]()
![]()
Ik ben blij, ik ben chronisch, nu krijg ik mn fysio vergoed! Eens kijken of ik de gemaakte kosten van dit jaar nog terug kan krijgen
natuurlijk nietquote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloofde je me niet toen ik zei dat ik meerderjarig was of zo
Nou, dan heb ik iig weer 2 topics in deze reeks op mijn naam staanquote:
* Marijkezwolle zet een dramatische stem op* Marijkezwolle Oh nee, niet alwéérquote:
Wil je Zelda voor de wii nog een keertje anders lenen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Pheno, ik mag vrijdag de Gamecube halen van de mevrouwAls je spelletjes kwijt wilt?
![]()
Dan ga je bij mij helemaal twijfelen, ik werd laatst begin 20 geschatquote:
Joahquote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je Zelda voor de wii nog een keertje anders lenen?
Sorry dat ik je voor wasquote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik iig weer 2 topics in deze reeks op mijn naam staan
Woah, gefeliciteerd met je chronischquote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Enfermera het volgende:
Trev
Taartje![]()
Marijkje!![]()
![]()
Oeh oeh spannendquote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahEn ik weet overmorgen of ik een verrassing voor je heb binnenkort
Dan Implanon er uitquote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
En dan wat?
Verwarrend allemaal
Eigenlijk gewoon Kerstquote:Op woensdag 15 december 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan Implanon er uit![]()
En Trev bedoelt vast de meet..
Kort uitgelegd: we krijgen games voor volgend jaar, maar we mogen pas vanaf een bepaalde datum er wat over schrijven. Ik ben altijd diegene die ze tekent namens FOK!games, anders duurt het allemaal zo langquote:
JEUJquote:Op woensdag 15 december 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan Implanon er uit![]()
En Trev bedoelt vast de meet..
Ik denk dat ik het snapquote:Op woensdag 15 december 2010 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kort uitgelegd: we krijgen games voor volgend jaar, maar we mogen pas vanaf een bepaalde datum er wat over schrijven. Ik ben altijd diegene die ze tekent namens FOK!games, anders duurt het allemaal zo lang
Oh. Kerst.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon Kerstmaar de meet is ook goed
![]()
Echt er helemaal uit?
Het ging me niet om de OP mafkeesquote:
Ik moet even kijken wat ik heb:quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Pheno, ik mag vrijdag de Gamecube halen van de mevrouwAls je spelletjes kwijt wilt?
![]()
En terechtquote:Op woensdag 15 december 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Kerst.
Ja. Ik ga niet uit het ziekenhuis weg voordat ze hem aan me laten zien..UIT mijn arm
Wauw, jij bent gemakkelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het ging me niet om de OP mafkees. Gewoon.. mijn AT. Ik ben snel tevreden
Lenen is al super johquote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet even kijken wat ik heb:
- Metroid Prime 1 en 2
- Zelda Windmaker
- SSX
- Resident Evil 4
- Pikmin 1 en 2.
Lenen kan sowieso, bij sommige games ga ik ruzie krijgen
Dat is zeker fijnquote:Op woensdag 15 december 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Kerst.
Ja. Ik ga niet uit het ziekenhuis weg voordat ze hem aan me laten zien..UIT mijn arm
Aha, gelukkig maarquote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het ging me niet om de OP mafkees. Gewoon.. mijn AT. Ik ben snel tevreden
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, jij bent gemakkelijk![]()
droomquote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik iig weer 2 topics in deze reeks op mijn naam staan
dan zal ik hem wel doenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
FF OP en Wiki doen
gaat niet op laptop
Voor en vrouw is dat heel gemakkelijk andersquote:
Heb ikquote:
hij is klaarquote:Op woensdag 15 december 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als die klaar is ram ik hem er wel in
Dat is een erg foute opmerking in zijn beroepquote:Op woensdag 15 december 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als die klaar is ram ik hem er wel in
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een erg foute opmerking in zijn beroep
Mmmhh.... let me think...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jahoor!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel goed en daar?
Ik hoop het voor je
[..]
Hey TFM
Goed he!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan wat?
Verwarrend allemaal
[..]Wat leuk dat je er weer bent!
Fijn, scheelt vast een berg geld![]()
Hoe is het verder dan?
Haha XD Thanks!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah, gefeliciteerd met je chronisch
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmhh.... let me think...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
En op ookquote:
Ik denk ook niet dat je graag een prei anders naar binnen geramd krijgtquote:Op woensdag 15 december 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een erg foute opmerking in zijn beroep
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmhh.... let me think...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
daarom wil ik paspoort ook zienquote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga je bij mij helemaal twijfelen, ik werd laatst begin 20 geschat
niet klagenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, de terugreis verliep voorspoediger dan de heenreis, al had ik nu geen tijd meer om een croissant of zo te halen.
Ik voel me weer heel speciaal nu!quote:
Dat stond er toch ookquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik voel me weer heel speciaal nu!
iddquote:
Dat scheelt dan echt vet veel!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jahoor!Ik ben wel blij dat ik niet meer zoveel hoef te betalen voor mn fysio
en lekker gewerkt vandaag
![]()
[..]
Goed he!![]()
Ja, fucking 28 euro per keer man
Goed, goed, wel nog wat last maar lekker gewerkt vandaag. En met jou?![]()
[..]
Haha XD Thanks!Hoe istie met jou?
Nee, is toch andersquote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
En op ook
[..]
Ik denk ook niet dat je graag een prei anders naar binnen geramd krijgt
Ach, wie weet zie je nog eens in het echtquote:
Die heb ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom wil ik paspoort ook zien
Ging je tiet-alarm af?quote:
Ja, zeker.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat scheelt dan echt vet veel!
Fijn dat werk lekker gingHier alles okee
Kom jij nou volgende week ook?
[..]
Nee, is toch anders
[..]
Ach, wie weet zie je nog eens in het echt
[..]
Die heb ik niet
[..]
Ging je tiet-alarm af?
Da's best knap, in de winter positief zijn over de NSquote:Op woensdag 15 december 2010 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg iets positiefs over de NS, dat is toch niet klagen.
Hoi Bongquote:
Oh neequote:Op woensdag 15 december 2010 18:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Mooi!!
Neuh, ik moet werken
Vanmiddag kon dat ook, want ik was stipt op tijd op mijn bestemmingquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's best knap, in de winter positief zijn over de NS
Ja zal wel goed komen, op zich baal ik er niet zo heel erg van. Want het gaat eindelijk sinds bijna 2 jaar weer echt de goede kant op, ben voor langere tijd en vaker vrolijk, zie het allemaal wat positiever in en dan is dat slecht slapen maar een mindere bijkomstigheid. Er is wel vaker een stijgende lijn geweest hoor, maar lang niet zo goed als deze.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHopen dat je snel beter slaapt dan...
[..]
Meisje![]()
Mag ik ook een bakkie?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga even doen waar deze SC voor staat, namelijkzetten
EDIT: Hoi marijke
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanmiddag kon dat ook, want ik was stipt op tijd op mijn bestemming.
Vanochtend ging dat met 40 minuten vertraging, al heb ik er daarvan wel 23 inEnfermerel
-stad doorgebracht.
Lekkerquote:
Dat lijkt me dan idd het belangrijkste... Gebruik je meds, als ik dat vragen mag tenminste?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zal wel goed komen, op zich baal ik er niet zo heel erg van. Want het gaat eindelijk sinds bijna 2 jaar weer echt de goede kant op, ben voor langere tijd en vaker vrolijk, zie het allemaal wat positiever in en dan is dat slecht slapen maar een mindere bijkomstigheid. Er is wel vaker een stijgende lijn geweest hoor, maar lang niet zo goed als deze.
Je mag wel meequote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik ook een bakkie?
[..]Nice
[..]
Lekker
Doe dat!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh neeIk zal snel eens overleggen voor een meidenmiddag
Ja ik slik medicatie, je mag het wel vragen hoor, als je wilt weten welke gaan we wel over op de PMquote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan idd het belangrijkste... Gebruik je meds, als ik dat vragen mag tenminste?
Fijn om te lezen dat het een stuk beter met je gaat bosquote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zal wel goed komen, op zich baal ik er niet zo heel erg van. Want het gaat eindelijk sinds bijna 2 jaar weer echt de goede kant op, ben voor langere tijd en vaker vrolijk, zie het allemaal wat positiever in en dan is dat slecht slapen maar een mindere bijkomstigheid. Er is wel vaker een stijgende lijn geweest hoor, maar lang niet zo goed als deze.
Ajbquote:
* Bong ook een kopje geeftquote:Op woensdag 15 december 2010 19:02 schreef Pien85 het volgende:
Wil iemand mij koffie aanbieden? Ik val bijna in slaap maar het is nog lang geen bedtijd en ik moet nog douchen
En mij!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:02 schreef Pien85 het volgende:
Wil iemand mij koffie aanbieden? Ik val bijna in slaap maar het is nog lang geen bedtijd en ik moet nog douchen
Alleen als jij dat uberhaupt zou willen vertellen natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik slik medicatie, je mag het wel vragen hoor, als je wilt weten welke gaan we wel over op de PM
maar dat had ik zeker 2 jaar geleden, toen ik begon met slikken wel nodig, werd om het minste of geringste gestressed, dus dat was niet goed. Maar nu heb ik het wel goed onder controle, al slik ik ze nog steeds dus.
Jum jumquote:Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat het een stuk beter met je gaat bos
En leuk om je óók hier weer tegen te komen
[..]
Ajb.
* Bong geeft een heerlijke Douwe Egberts aan Marijkezwolle
Ja, alleen oppassen voor MPG, die drinkt zo de hele pot op in z'n eentjequote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
Dan maar iedereen koffie geeft bij deze
Graag gedaanquote:
Ik zit nu een soort van Latte Macchiato. Mag eigenlijk de naam niet echt hebben vind ik, want is zo;n poeder achtige oplosspul. maar wel lekker om te drinken. Maar haalt het bijlange na niet van de restaurant Latte.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
Dan maar iedereen koffie geeft bij deze
Is hij/zij zo koffieverslaafd dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als jij dat uberhaupt zou willen vertellen natuurlijk
[..]
Jum jum
[..]
Ja, alleen oppassen voor MPG, die drinkt zo de hele pot op in z'n eentje![]()
Okee dan laten we het zo. Ik weet sowieso niet of je de namen van de meds je iets zouden zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als jij dat uberhaupt zou willen vertellen natuurlijk
[..]
[..]
Voorheen had ik altijd van Nescafé de espresso variant, nu drink ik gewoon via een ouderwets koffiezetapparaat DE Roodmerk snelfiltermalingquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu een soort van Latte Macchiato. Mag eigenlijk de naam niet echt hebben vind ik, want is zo;n poeder achtige oplosspul. maar wel lekker om te drinken. Maar haalt het bijlange na niet van de restaurant Latte.
Ja, nogal. Er zijn hier mensen die dat kunnen bevestigen...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is hij/zij zo koffieverslaafd dan?
Ik drink hooguit 4/5 koppen per dag, wel extra sterke koffie btw
Je UI doet anders vermoedenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nogal. Er zijn hier mensen die dat kunnen bevestigen...
vandaar ook je UIquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nogal. Er zijn hier mensen die dat kunnen bevestigen...
Ik drink de laatste weken steeds van die specials. Gewone koffie eigenlijk nauwelijks. Sowieso drink ik het over het algemeen toch net iets vaker thee, Daar stap ik na deze Latte ook naar over waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voorheen had ik altijd van Nescafé de espresso variant, nu drink ik gewoon via een ouderwets koffiezetapparaat DE Roodmerk snelfiltermaling
Het schijnt dat de koffie vooral verslaafd aan hem is.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die koekjes zijn verslavend ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef Enfermera het volgende:
Theemet chocolatechip cookies uit het kerstpakket van mn man
![]()
![]()
Ik moet uitkijken, heb ze bijna allemaal op
Ah...dat is bij mij ook zo, althans de relatie die ik heb met Gauloises Blondesquote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat de koffie vooral verslaafd aan hem is.
Ik drink hem altijd zwart. Tenzij cappuccinoquote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Het is alleen wel zwart zonder suiker, geen bezwaar?
Echt hequote:
Okej,quote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik drink hem altijd zwart. Tenzij cappuccino
Ja,hij knuffelt volle koffiepottenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik drink hooguit 4/5 koppen per dag, wel extra sterke koffie btw
Ik weet er wel wat van, maar het meest belangrijke is dat jij je beter voeltquote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee dan laten we het zo. Ik weet sowieso niet of je de namen van de meds je iets zouden zeggen.
Nja. Het is eigenlijk per ongeluk zo gekomenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, [ afbeelding ]
Zwart is gewoon het beste, dan drink je écht koffie
Ik houd van vrouwenkoffie, met alles erinquote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, [ afbeelding ]
Zwart is gewoon het beste, dan drink je écht koffie
Dat is inderdaad zo en gelukkig ook wel het geval.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik weet er wel wat van, maar het meest belangrijke is dat jij je beter voelt
Normale koffie drink ik zwart, terwijl ik toch ook de specials erg lekker vind waar gewoon melk in zit/hoort.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwenkoffie, met alles erin
Bravilor potten zeker? Die zijn echt geweldig (zetten goede koffie)quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja,hij knuffelt volle koffiepotten
Ow, vertel?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nja. Het is eigenlijk per ongeluk zo gekomen
Geeft nietquote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwenkoffie, met alles erin
Twee koppen koffie halen op dagen dat je collega er niet is.. en het dan zonde vinden om weg te gooienquote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bravilor potten zeker? Die zijn echt geweldig (zetten goede koffie)
[..]
Ow, vertel?
[..]
Geeft nietMaar als je eenmaal zwarte koffie leert drinken wil je meestal niets anders meer
Nee, gewoon mijn glazen koffiepotquote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bravilor potten zeker? Die zijn echt geweldig (zetten goede koffie)
[..]
Ow, vertel?
[..]
Geeft nietMaar als je eenmaal zwarte koffie leert drinken wil je meestal niets anders meer
Die UI is een dekmantel...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je UI doet anders vermoeden![]()
Maar dan stuiter je dus de hele dag door?
Grappig dat zo'n ritueel je nu een heerlijke bak zwarte koffie oplevert die je ook nog lekker vindtquote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Twee koppen koffie halen op dagen dat je collega er niet is.. en het dan zonde vinden om weg te gooien. Hij dronk zwart, ik alleen cappucccino... Nou ja, nu drink ik alles dus
. Kun je nagaan hoe vaak ik dat gedaan heb
Met suiker en melk alleen nog als ie heel sterk is.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Grappig dat zo'n ritueel je nu een heerlijke bak zwarte koffie oplevert die je ook nog lekker vindt
Ik heb het ook weleens andersom gehad, dat ik mét melk/suiker kreeg ipv zwart, dronk het gewoon op maar dan merk je pas hoe zoet het wordt als je het op die manier consumeert
Ik zou er niet tegen kunnen iig, trillerige handen, zweten etc. dus wat dat betreft ben ik vrij gevoelig voor cafeïnequote:Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Die UI is een dekmantel...
En nee, ik stuiter niet de hele dag door.
Waarom zit jij je tong uit te steken voor de spiegelquote:
Om mezelf te tongen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom zit jij je tong uit te steken voor de spiegel
Nee, dat laat ik iemand anders doenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Om mezelf te tongen.
Doe jij dat nooit?
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik iemand anders doen
Ga dan eerst eens voor die spiegel vandaan.. ziet er wat vreemd uit zoquote:
Zullen wijquote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ga dan eerst eens voor die spiegel vandaan.. ziet er wat vreemd uit zo
Tot een volgende keerquote:Op woensdag 15 december 2010 19:33 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga zo ook offline, was gezellig hier, hartelijke ontvangst dus een open-SC, kom zeker terug
Blind?quote:
Die moet je ook alleen warm maken in de ovenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan niet eens normaal een pizza bakken.
Hij is geen pizzabakker.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:36 schreef Bos81 het volgende:
En ik ga even wat Mah JOnggen, Sudoku-en of lezen enzo, Tot later vanavond
quote:
Een oven van technisch lego is niet hittebestendig genoegquote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles is een held, met zijn wasrek enzo![]()
Zal die ook wel wat uitvinden voor een pizza
HeeHoiHaaiHalloHallonquote:
Nijnquote:
* pgrferrari stopt er een banaan in.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nijn
Pfff, ik ben eigenlijk best moe...
Het is niet meer grappig...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari stopt er een banaan in.
Oeh die is wel grappigquote:
Heehoiquote:
Ik zei MOE, geen HONGER. Goed lezen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jeuj!quote:
koewwwwwwl!quote:
Wat ben je braaf gewordenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een banaan geeft je energiequote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zei MOE, geen HONGER. Goed lezen.![]()
[..]
Jeuj!![]()
Welke ga je halen?
Ladaquote:
Ja doe eens, ik vind de inzendingen tot nu toe om te jankenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LadaIk wil weer een Lada
![]()
Ik ga denk ik een kerstverhaal schrijven, al twijfel ik nog![]()
ZELFS DAT GAAT MISquote:Op woensdag 15 december 2010 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die moet je ook alleen warm maken in de oven
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus? Ik wil mn bed, geen energie.
Ik zit te denken om over m'n oma te doenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja doe eens, ik vind de inzendingen tot nu toe om te janken
dan ben je ook wel een klein beetje een oenemeloenquote:
Dan stap je in je bedquote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus? Ik wil mn bed, geen energie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
latuahquote:
Eerst auto laten zienquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zei MOE, geen HONGER. Goed lezen.![]()
[..]
Jeuj!![]()
Welke ga je halen?
Sony Ericsson Vivaz Proquote:
Egeltjesquote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Symphonic het volgende:
En als die pizza echt niet te vreten is zijn er nog andere liefhebbers:
[ afbeelding ]
ik denk niet dat het helemaal het goede voer is, maar ik vond het zo'n schattig plaatjequote:Op woensdag 15 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EgeltjesZouden die daar wel tegen kunnen?
Balenn, maar een nieuwe telefoon is sowieso wel tofquote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Sony Ericsson Vivaz Pro![]()
Wilde eigenlijk nog lang geen nieuwe, maar sinds het scherm van mijn huidige telefoon is vervangen, doet ie echt heel vreemd
dat lijkt me dan meer een software probleem dan een hardware probleemquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Balenn, maar een nieuwe telefoon is sowieso wel tof
Ik moet m'n mobiel nog steeds laten maken, iTunes heeft 'm totaal verneukt
Ja, want beessiesquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk niet dat het helemaal het goede voer is, maar ik vond het zo'n schattig plaatje
Wat heb jij er voor een dan? iPhone?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Balenn, maar een nieuwe telefoon is sowieso wel tof
Ik moet m'n mobiel nog steeds laten maken, iTunes heeft 'm totaal verneukt
Jupz!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heb jij er voor een dan? iPhone?
ik heb een telefoon waar je mee kunt bellenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heb jij er voor een dan? iPhone?
Doe maar ruigquote:
Wat goed van jou!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een telefoon waar je mee kunt bellen
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sorry, maar een dag werken na anderhalve week ondergedoken gezeten te hebbenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de klassiekers toch wel kende
Liefquote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan stap je in je bed![]()
Moet je werken zeker?
* pgrferrari geeft wat energie aan Enfe
johnphonequote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oww, heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry, maar een dag werken na anderhalve week ondergedoken gezeten te hebben
Het is nog wel een Nokia, maar dan houdt het wel opquote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
johnphone![]()
flash heeft hem gewoon echt
Nee, die heb ikquote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Die schijnen tegenwoordig heel zeldzaam te zijn.
Ik hoef al die toeters en bellen niet
Oh ja, M osterdPGquote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is nog wel een Nokia, maar dan houdt het wel op
Ja dat ding van Fles is echt geweldig
Same herequote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is nog wel een Nokia, maar dan houdt het wel op
Ja dat ding van Fles is echt geweldig
Haha, die heb ik toevallig gisteren op internet gezienquote:
Doenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LadaIk wil weer een Lada
![]()
Ik ga denk ik een kerstverhaal schrijven, al twijfel ik nog![]()
die stofwolk was inderdaad niet te missenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mij en operatie stofwolk niet blijkbaar
ik heb zoiets:quote:Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Same hereIk houd van mijn Nokia zonder internet, bluetooth of polyfone ringtones
Maar hij heeft wel een zaklamp
Jahet is dat ie niet kan smsen, anders had ik een paarse gehad
![]()
Daar zit toch ook al vanalles op?quote:
jij begrijpt hetquote:
Je hebt er meerdere?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal m'n Johns ook eens meenemen naar HongarijeKan ik m eigenlijk wel nu van de lader afhalen en kan ik de lader ook gewoon thuislaten
Wil jij strakjes lezen?quote:
Ik heb deze:quote:
stuur ook maar ff naar mijquote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil jij strakjes lezen?Ik wil niet voor lul staan en heb geen flauw idee of het wat is
R.I.P Left-handedquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Trouwen?
Ja nee nou, straks is het nietsquote:
Ach, mijn vrouw deed jaren mee, dat is leuk hoor. Dit jaar lukt overigens nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, straks is het nietsEn dan voel ik me belachelijk voor schut enzo
je kent me wel beter dan datquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, straks is het nietsEn dan voel ik me belachelijk voor schut enzo
Johnnyquote:
Zonder de ' leken het er meerderequote:
Je zet het op de FP?quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil jij strakjes lezen?Ik wil niet voor lul staan en heb geen flauw idee of het wat is
Ja, datquote:
Dat kan hij niet (meer). Toch?quote:
Jawel, maar ik nou ehm, straks is het gewoon stomquote:
Schattepatatjequote:
Liever nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Rape me, rape me my friend,
rape me, rape me again
Jij kunt anders prima schrijven hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar ik nou ehm, straks is het gewoon stomZo vaak schrijf ik niet meer
ik vind niet zo gauw iets stom hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar ik nou ehm, straks is het gewoon stomZo vaak schrijf ik niet meer
quote:
Ja, doen!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind niet zo gauw iets stom hoor
Ik ga misschien ook nog een poging doen, het idee heb ik al
Nirvana is "uit mijn tijd" hoor, dat was hipquote:
I'm not the only one...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Rape me, rape me my friend,
rape me, rape me again
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
I'm not the only one...
I'm not the only one...
Hate mequote:
Tof gedaanquote:
M O Equote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
![]()
Hoe is het nou?
Doenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind niet zo gauw iets stom hoor
Ik ga misschien ook nog een poging doen, het idee heb ik al
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverju wat een walgelijk volk die 2 guppen van RTL 7
Pffff...kusje op je drukke moequote:Op woensdag 15 december 2010 20:40 schreef MPG het volgende:
M O E
En nog steeds druk. Straks wel de tweede en laatste etappe lezen.
RTLquote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverju wat een walgelijk volk die 2 guppen van RTL 7
Doe mij zo'n schipquote:Op woensdag 15 december 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
schip met geld is binnen![]()
en meteen doorgevaren en afgemeerd in spaarrekeningland
He, als we getrouwd zijn is dat schip ook van jou hoorquote:
Ja, de NOS zendt geen Europa League uitquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, als we getrouwd zijn is dat schip ook van jou hoor
Ik stond heel heel eventjes niet roodquote:
Holla!quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik stond heel heel eventjes niet rood
Nicequote:Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik aan het begin van de maand ook niet, maar ik krijg per week betaaldquote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceDat sta ik ook aan het begin van de maand
Daarna gaat het weer hard
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die staat op twee in de veronica top 1000quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een ge-wel-dig nummer is dit tochZo mooi
![]()
![]()
![]()
* suikertaartje mompelt iets over bijna scheiding en gescheiden wonen voor heul langquote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
* wel.o.k mompelt iets over vrouwen en hand
Jij geeft geld aan vrouwen die je aftrekken?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
* wel.o.k mompelt iets over vrouwen en hand
En ik dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, als we getrouwd zijn is dat schip ook van jou hoor
steno?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
hehe, altijd apart: een uur interview met een japanner en tolk, dus de helft kun je skippen
En dan nog ben je ruim uur aan het typen. Ik moet toch eens steno leren
Jouw straatnaamquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij geeft geld aan vrouwen die je aftrekken?
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn opa.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
steno?
da's al ruim 30 jaar dood toch?
Gentlemanquote:
He, stalk me nietquote:
Liefquote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffff...kusje op je drukke moe
Ja, alleen heb ik iets te vaak gehoord en heeft GNR wel mooiere nummers gemaakt. Youtube maar eens op Estranged als je het nog niet kent.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een ge-wel-dig nummer is dit tochZo mooi
![]()
![]()
![]()
*doet gordijn weer open.quote:
Jij mag dan gewoon heel vaak komen logerenquote:
Dan is mijn haat voor Veronica nu spontaan wegquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die staat op twee in de veronica top 1000
Hai vermoeide Stuquote:
* wel.o.k mompelt: you're doing it wrongquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over bijna scheiding en gescheiden wonen voor heul lang
neuquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang er van die achterlijke DJ's zitten die zichzelf erg graag horen lachen luister ik er toch niet naarquote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is mijn haat voor Veronica nu spontaan weg
Good evening Peterquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is mijn haat voor Veronica nu spontaan weg
Gewoon niet gaan slapen, je komt er vanzelf overheen!quote:
dat was ik wel van plan jaquote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Good evening Peter
Ga jij eigenlijk naar de meet op vrijdag
Jij niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |