Oeh die is wel grappigquote:
Heehoiquote:
Ik zei MOE, geen HONGER. Goed lezen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari stopt er een banaan in.
Jeuj!quote:
koewwwwwwl!quote:
Wat ben je braaf gewordenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari stopt er een banaan in.
Een banaan geeft je energiequote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zei MOE, geen HONGER. Goed lezen.![]()
[..]
Jeuj!![]()
Welke ga je halen?
Ladaquote:
Ja doe eens, ik vind de inzendingen tot nu toe om te jankenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LadaIk wil weer een Lada
![]()
Ik ga denk ik een kerstverhaal schrijven, al twijfel ik nog![]()
ZELFS DAT GAAT MISquote:Op woensdag 15 december 2010 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die moet je ook alleen warm maken in de oven
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus? Ik wil mn bed, geen energie.
Ik zit te denken om over m'n oma te doenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja doe eens, ik vind de inzendingen tot nu toe om te janken
dan ben je ook wel een klein beetje een oenemeloenquote:
Dan stap je in je bedquote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus? Ik wil mn bed, geen energie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
latuahquote:
Eerst auto laten zienquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zei MOE, geen HONGER. Goed lezen.![]()
[..]
Jeuj!![]()
Welke ga je halen?
Sony Ericsson Vivaz Proquote:
Egeltjesquote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Symphonic het volgende:
En als die pizza echt niet te vreten is zijn er nog andere liefhebbers:
[ afbeelding ]
ik denk niet dat het helemaal het goede voer is, maar ik vond het zo'n schattig plaatjequote:Op woensdag 15 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EgeltjesZouden die daar wel tegen kunnen?
Balenn, maar een nieuwe telefoon is sowieso wel tofquote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Sony Ericsson Vivaz Pro![]()
Wilde eigenlijk nog lang geen nieuwe, maar sinds het scherm van mijn huidige telefoon is vervangen, doet ie echt heel vreemd
dat lijkt me dan meer een software probleem dan een hardware probleemquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Balenn, maar een nieuwe telefoon is sowieso wel tof
Ik moet m'n mobiel nog steeds laten maken, iTunes heeft 'm totaal verneukt
Ja, want beessiesquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk niet dat het helemaal het goede voer is, maar ik vond het zo'n schattig plaatje
Wat heb jij er voor een dan? iPhone?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Balenn, maar een nieuwe telefoon is sowieso wel tof
Ik moet m'n mobiel nog steeds laten maken, iTunes heeft 'm totaal verneukt
Jupz!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heb jij er voor een dan? iPhone?
ik heb een telefoon waar je mee kunt bellenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heb jij er voor een dan? iPhone?
Doe maar ruigquote:
Wat goed van jou!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een telefoon waar je mee kunt bellen
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sorry, maar een dag werken na anderhalve week ondergedoken gezeten te hebbenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de klassiekers toch wel kende
Liefquote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan stap je in je bed![]()
Moet je werken zeker?
* pgrferrari geeft wat energie aan Enfe
johnphonequote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oww, heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry, maar een dag werken na anderhalve week ondergedoken gezeten te hebben
Het is nog wel een Nokia, maar dan houdt het wel opquote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
johnphone![]()
flash heeft hem gewoon echt
Nee, die heb ikquote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Die schijnen tegenwoordig heel zeldzaam te zijn.
Ik hoef al die toeters en bellen niet
Oh ja, M osterdPGquote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is nog wel een Nokia, maar dan houdt het wel op
Ja dat ding van Fles is echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |