Echt hequote:
Okej,quote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik drink hem altijd zwart. Tenzij cappuccino
Ja,hij knuffelt volle koffiepottenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is hij/zij zo koffieverslaafd dan?
Ik drink hooguit 4/5 koppen per dag, wel extra sterke koffie btw
Ik weet er wel wat van, maar het meest belangrijke is dat jij je beter voeltquote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee dan laten we het zo. Ik weet sowieso niet of je de namen van de meds je iets zouden zeggen.
Nja. Het is eigenlijk per ongeluk zo gekomenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, [ afbeelding ]
Zwart is gewoon het beste, dan drink je écht koffie
Ik houd van vrouwenkoffie, met alles erinquote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, [ afbeelding ]
Zwart is gewoon het beste, dan drink je écht koffie
Dat is inderdaad zo en gelukkig ook wel het geval.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik weet er wel wat van, maar het meest belangrijke is dat jij je beter voelt
Normale koffie drink ik zwart, terwijl ik toch ook de specials erg lekker vind waar gewoon melk in zit/hoort.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwenkoffie, met alles erin
Bravilor potten zeker? Die zijn echt geweldig (zetten goede koffie)quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja,hij knuffelt volle koffiepotten
Ow, vertel?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nja. Het is eigenlijk per ongeluk zo gekomen
Geeft nietquote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwenkoffie, met alles erin
Twee koppen koffie halen op dagen dat je collega er niet is.. en het dan zonde vinden om weg te gooienquote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bravilor potten zeker? Die zijn echt geweldig (zetten goede koffie)
[..]
Ow, vertel?
[..]
Geeft nietMaar als je eenmaal zwarte koffie leert drinken wil je meestal niets anders meer
Nee, gewoon mijn glazen koffiepotquote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bravilor potten zeker? Die zijn echt geweldig (zetten goede koffie)
[..]
Ow, vertel?
[..]
Geeft nietMaar als je eenmaal zwarte koffie leert drinken wil je meestal niets anders meer
Die UI is een dekmantel...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je UI doet anders vermoeden![]()
Maar dan stuiter je dus de hele dag door?
Grappig dat zo'n ritueel je nu een heerlijke bak zwarte koffie oplevert die je ook nog lekker vindtquote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Twee koppen koffie halen op dagen dat je collega er niet is.. en het dan zonde vinden om weg te gooien. Hij dronk zwart, ik alleen cappucccino... Nou ja, nu drink ik alles dus
. Kun je nagaan hoe vaak ik dat gedaan heb
Met suiker en melk alleen nog als ie heel sterk is.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Grappig dat zo'n ritueel je nu een heerlijke bak zwarte koffie oplevert die je ook nog lekker vindt
Ik heb het ook weleens andersom gehad, dat ik mét melk/suiker kreeg ipv zwart, dronk het gewoon op maar dan merk je pas hoe zoet het wordt als je het op die manier consumeert
Ik zou er niet tegen kunnen iig, trillerige handen, zweten etc. dus wat dat betreft ben ik vrij gevoelig voor cafeïnequote:Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Die UI is een dekmantel...
En nee, ik stuiter niet de hele dag door.
Waarom zit jij je tong uit te steken voor de spiegelquote:
Om mezelf te tongen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom zit jij je tong uit te steken voor de spiegel
Nee, dat laat ik iemand anders doenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Om mezelf te tongen.
Doe jij dat nooit?
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik iemand anders doen
Ga dan eerst eens voor die spiegel vandaan.. ziet er wat vreemd uit zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |