Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Neuh, dat is het niet. Ik heb het anderhalve maand geleden ook gedaan, al was dat niet zo extreem. Maar ik heb al jaren de meeste vreemde ritmes dus ik gok dat het daar niet aan ligt.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz niet gewend aan een ander ritme?
klinkt als een beginnende griep, hoewel die meestal binnen 4 uur toeslaatquote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik voel me niet heel erg ziek of zo, maar het is wel zo'n raar weeig gevoel, ik kan het niet uitleggen.Het voelde al raar toen ik opstond, spierpijn, droge mond en toen ik aan het rijden was voelde ik me ook niet al te fijn.
Kan ook 24 uur duren hoor voordat het toeslaatquote:Op woensdag 15 december 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt als een beginnende griep, hoewel die meestal binnen 4 uur toeslaat
of een fokking weekquote:Op woensdag 15 december 2010 13:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kan ook 24 uur duren hoor voordat het toeslaat
sjokalaquote:Op woensdag 15 december 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
sjoookoooolaaaaaaaaaaaaa![]()
en nog vraag ik me af waarom ik zo dik ben![]()
![]()
Ach, we hadden weer even wat leuks.quote:
ik heb net zomerkleren van 5 jaar geleden uitgeleend aan een collega..maatje 38/40quote:
das voor mij al iets langer dan 5 jaar geledenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb net zomerkleren van 5 jaar geleden uitgeleend aan een collega..maatje 38/40![]()
nog even en je kent het rooster uit je hoofdquote:Op woensdag 15 december 2010 13:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, we hadden weer even wat leuks.
Bijhet inlezen zijn alle dubbele lesnummer overschreven en zijn we weer halve roosters kwijt
ach, ik draag maar 49quote:Op woensdag 15 december 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb net zomerkleren van 5 jaar geleden uitgeleend aan een collega..maatje 38/40![]()
wokquote:
* Toekito plukt hem uit de lucht met een Graafland-achtige duik!quote:
autootjequote:
Graafland?!?!?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito plukt hem uit de lucht met een Graafland-achtige duik!
ariequote:
wat voor duikquote:Op woensdag 15 december 2010 13:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito plukt hem uit de lucht met een Graafland-achtige duik!
pienquote:
Nja, nou, het is voor mij een heel aantal maten geledenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:37 schreef Barretje80 het volgende:
das voor mij al iets langer dan 5 jaar geleden
en... gooooooooooooedemiddag!!
ik van schoenen 39/40quote:
Wat versta je onder "echte" koffie?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:50 schreef Biffkoffie het volgende:
net "echte" koffie gehaald... we zijn er aan toe
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vandaag vrij![]()
Mijn katten zijn bezigHilde hing echt letterlijk in de enkel van Sofie
![]()
Hoi Ferrariquote:
Tofquote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Muck het volgende:
OMG OMG OMG
TJ en ik mogen maandag gaan kijken naar een huisje
marijkequote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vandaag vrij![]()
Mijn katten zijn bezigHilde hing echt letterlijk in de enkel van Sofie
![]()
quote:
JEUJ JEUJquote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Muck het volgende:
OMG OMG OMG
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Muck het volgende:
OMG OMG OMG
Haiquote:
Waar, waar, waaaaaaaaaar?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Muck het volgende:
OMG OMG OMG
dat moet je niet doenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Ik weet ook waarom ik hoofdpijn had, was m'n meds glad vergeten
Jaquote:
Ik loop al de hele dag met een grijns van hier tot Tokio rondquote:
quote:
In Rotterdam, vlakbij Blijdorpquote:
muckiequote:Op woensdag 15 december 2010 14:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik loop al de hele dag met een grijns van hier tot Tokio rond
[..]*B*
![]()
[..]
In Rotterdam, vlakbij Blijdorp
Dankjequote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je niet doen![]()
op je hoofdpijn
Ik dacht dat ik "van hier tot toekito" lasquote:Op woensdag 15 december 2010 14:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik loop al de hele dag met een grijns van hier tot Tokio rond
[..]*B*
![]()
[..]
In Rotterdam, vlakbij Blijdorp
quote:
er zijn ook mensen die moeten werkenquote:
En je moeder zat er niet in?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
Kut, hoor net dat er iemand tegen onze auto gereden is.
Mijn ma had hem geparkeerd op het dorpsplein.
Hopen dat het niet te erg is.
Ik hoop van niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je moeder zat er niet in?
he bahquote:Op woensdag 15 december 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hoop van niet.
Mijn pa is er naartoe, ff afw8en.
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
Eduard Laurens (Eddy) Pieters Graafland (Amsterdam, 5 januari 1934) is een voormalig Nederlands voetballer.quote:
Hij heeft kleren aan, dan nemen ze hem niet zo gauw meequote:Op woensdag 15 december 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muckie![]()
![]()
blijdorpzou je dat wel doen met die toekito
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik "van hier tot toekito" las![]()
Maar super super gaaf
Volgend jaar een blijdorp meet![]()
![]()
Dat wel, maar vlakbij de dierentuinquote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoi, hoi, hoi!
Wel verder weg
Oh, dat is wel kutquote:Op woensdag 15 december 2010 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
mag jij mee?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Muck het volgende:
OMG OMG OMG
daar hoor ik juist thuis pannekoek!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muckie![]()
![]()
blijdorpzou je dat wel doen met die toekito
vandaar dat ik hem niet kenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eduard Laurens (Eddy) Pieters Graafland (Amsterdam, 5 januari 1934) is een voormalig Nederlands voetballer.
Als doelman kwam hij uit voor Ajax, Feyenoord en het Nederlands elftal. Zijn bijnaam was, naar zijn afgekorte achternaam, Eddy PG.
Op zijn elfde werd Eddy lid van Ajax (twaalf was de minimum leeftijd, maar Eddy's vader was bestuurslid, waardoor Eddy voorrang kreeg) Op zijn zeventiende (1951) debuteerde hij in het eerste van Ajax, en in 1958 vertrok hij naar Feyenoord voor het toentertijd recordbedrag van 134.000 gulden. Bij Ajax werd hij opgevolgd door Bertus Hoogerman.
Op 28 april 1957 debuteerde hij in het Nederlands voetbalelftal in het Olympisch Stadion tegen België (1-1). Hij zou 47 keer het doel van het Nederlands elftal verdedigen[1].
Als specialiteit had hij het keren van strafschoppen. Hiertoe hield hij in een notitieboekje van alle potentiële penaltynemers de favoriete hoeken bij.
Als hobby heeft Eddy PG het maken van amateurfilmbeelden. Van de kleurenfilms die hij tijdens zijn sportieve loopbaan maakte werden in 2003 delen uitgezonden in sportprogramma's op televisie. Zo heeft Pieters Graafland unieke kleurenbeelden geschoten van de Touroverwinning van Jan Janssen in 1968.
Oud-held van Feyenoord!
o, het is dat huisje op het chimpansee eilandquote:Op woensdag 15 december 2010 14:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar hoor ik juist thuis pannekoek!
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, het is dat huisje op het chimpansee eiland
bedankt voor die samenvatting aan het eindquote:Op woensdag 15 december 2010 14:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eduard Laurens (Eddy) Pieters Graafland (Amsterdam, 5 januari 1934) is een voormalig Nederlands voetballer.
Als doelman kwam hij uit voor Ajax, Feyenoord en het Nederlands elftal. Zijn bijnaam was, naar zijn afgekorte achternaam, Eddy PG.
Op zijn elfde werd Eddy lid van Ajax (twaalf was de minimum leeftijd, maar Eddy's vader was bestuurslid, waardoor Eddy voorrang kreeg) Op zijn zeventiende (1951) debuteerde hij in het eerste van Ajax, en in 1958 vertrok hij naar Feyenoord voor het toentertijd recordbedrag van 134.000 gulden. Bij Ajax werd hij opgevolgd door Bertus Hoogerman.
Op 28 april 1957 debuteerde hij in het Nederlands voetbalelftal in het Olympisch Stadion tegen België (1-1). Hij zou 47 keer het doel van het Nederlands elftal verdedigen[1].
Als specialiteit had hij het keren van strafschoppen. Hiertoe hield hij in een notitieboekje van alle potentiële penaltynemers de favoriete hoeken bij.
Als hobby heeft Eddy PG het maken van amateurfilmbeelden. Van de kleurenfilms die hij tijdens zijn sportieve loopbaan maakte werden in 2003 delen uitgezonden in sportprogramma's op televisie. Zo heeft Pieters Graafland unieke kleurenbeelden geschoten van de Touroverwinning van Jan Janssen in 1968.
Oud-held van Feyenoord!
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zal zeker wel wat stro in liggenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Als het een keuken heeft en een bed, trek ik er zo in
wij hebben kerstbrunch dus nee!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
wie komt er spijbelen en sneeuwballen gooien?
Lekker warmquote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zal zeker wel wat stro in liggen
jupsquote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou nou nou nou niet zo snelquote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Jum jumquote:Op woensdag 15 december 2010 15:01 schreef Pien85 het volgende:
OmnomAmarettolikeurcake gekregen van klant
Ik heb al één aap, de rest zal ook wel aardig zijn dan toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups
[..]
nou nou nou nou niet zo snel
Ik heb liever een keuken en sanitair. Dat bed neem ik zelf wel mee.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach, da's verzekeringswerk.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef pgrferrari het volgende:
Heel het zijportier naar de klote.
Mijn ma is gelukkig ongedeert.
o, 1 deur.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn ma is gelukkig ongedeert.
je hebt 4 apen hoor. Mij, je broer en je 2 rooie neefjes!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al één aap, de rest zal ook wel aardig zijn dan toch?
jammiequote:Op woensdag 15 december 2010 15:01 schreef Pien85 het volgende:
OmnomAmarettolikeurcake gekregen van klant
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef pgrferrari het volgende:
Dat is het belangrijkstequote:Mijn ma is gelukkig ongedeert.
Dacht je dat de aapjes een wc gebruiken?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb liever een keuken en sanitair. Dat bed neem ik zelf wel mee.
Dan heb ik er nog meerquote:Op woensdag 15 december 2010 15:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt 4 apen hoor. Mij, je broer en je 2 rooie neefjes!
Dat lijkt me stug, die ander maakt een fout.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar auto is 14 jaar.
Dus we krijgen denk ik helaas bijna niks vergoedt.
Dat zijn ze meestal, ik vind die lui meestal grappigquote:Op woensdag 15 december 2010 15:16 schreef Pien85 het volgende:
Jezus wat een onvriendelijk mensen bij klantenservice van oude laptop
die zijn van mij!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog meer
Jouw rooie neefje, je blonde nichtjes, jouw broer...
Heb nu wel een aardige manquote:Op woensdag 15 december 2010 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn ze meestal, ik vind die lui meestal grappig
trevquote:
studeer ze muckquote:
Lang leve de F5-toets.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
mmmm mijn autorefresh doet het niet zo als het hoort
Dan moet ik nog anderhalf uurquote:Op woensdag 15 december 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
prima over 40 minuten de zaak open doen
ik nog 9quote:
dan doe ik de deur hier dichtquote:Op woensdag 15 december 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
prima over 40 minuten de zaak open doen
Klopt, maar denk eens aan de waarde van de auto.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, die ander maakt een fout.
14 jaar, dan is ie inderdaad snel total lossquote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt, maar denk eens aan de waarde van de auto.
Dus we krijgen er echt niet meer dan ¤500,- voor.
En daar kun je echt geen portier voor krijgen in dezelfde kleur.
staat die nog open danquote:
welk merk en type?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Neee, die gooien met poepquote:Op woensdag 15 december 2010 15:09 schreef Muck het volgende:
Dacht je dat de aapjes een wc gebruiken?
Jullie weten dus wel wie het was?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toyota Starlet uit 1996.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welk merk en type?
op de sloop hebben ze vast wel een nieuwe deur voor minder
Ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie weten dus wel wie het was?
Balen hequote:Op woensdag 15 december 2010 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar auto is 14 jaar.
Dus we krijgen denk ik helaas bijna niks vergoedt.
Nee, er staat volgens mij nog een kan van gisteren.quote:
Zo als het er nu uitziet wordt er niks vergoedt.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Balen heFijn dat je mams ongedeerd is
Kijken of je een deur van de sloop kunt halen? Dat moet waarschijnlijk wel lukken voor wat er vergoed wordt...
Ja, maar het is wel balenquote:
Hoezo niets? Als je moeder geparkeerd stond dan zal de verzekeraar van de tegenpartij gewoon moeten betalen...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo als het er nu uitziet wordt er niks vergoedt.
Deur gaat ook niet meer open overigens.
TMIquote:
Ja, maar die vent heeft een paar vakjes niet ingevuld.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo niets? Als je moeder geparkeerd stond dan zal de verzekeraar van de tegenpartij gewoon moeten betalen...
POEP POEP POEP POEPquote:
Hoe zijn jullie verzekerd? En iedere buitenlandse verzekeraar heeft een NL vertegenwoordigerquote:Op woensdag 15 december 2010 15:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar die vent heeft een paar vakjes niet ingevuld.
Dus ZLM doet niks.
En het is een fransman, dus een Frans nummer.
Mijn caafjes deden dat ookquote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb gorilla's gezien die het opeten
vitamine Bquote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn caafjes deden dat ookMaar alleen de glimmende poepjes, want daar zaten nog extra voedingsstofdingetjes in
Oh echt? Coolquote:
quote:
MPG, joehoequote:Veel dieren eten de poep van andere dieren op. Dat lijkt heel vies maar voor die dieren is het heel gewoon. Rosa (het varken van onze kinderboerderij) vindt bijvoorbeeld kippenpoep erg lekker. Het is ook gezond voor Rosa want in de kippenpoep zit weer een stof die ze goed kan gebruiken. Ook kippen vinden soms nog lekkere hapjes in de poep van andere dieren. Zij zoeken bijvoorbeeld in de poep van de pony naar graankorrels die niet helemaal verteerd zijn en pikken die lekker op.
Konijnen (en sommige andere knaagdieren) eten soms hun eigen poep op. Dit lijkt ook heel vies maar het is heel gezond. Ze eten alleen de poep op die ze op bepaalde tijden uitpoepen. Ze kauwen er niet op maar slikken het zo door. In deze speciale poep zitten heel veel vitaminen die de konijnen nodig hebben.
ik ben al vanaf 2 uur begonnen dus vandaag worden het iets van 11 uurquote:Op woensdag 15 december 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag geen zin in, vind 8.5 nu wel genoeg
Ah POEPie, blijf nog ffquote:
en dat alleen maar door de poepquote:
die zijn wel meer waard dan 500 euroquote:
doet me denken aan flash, poepharryquote:Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat alleen maar door de poep
Iets met dagwaarde enzo trouwensquote:Op woensdag 15 december 2010 15:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, die ander maakt een fout.
dan krijg je iets van 75 % van de dagwaardequote:Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met dagwaarde enzo trouwensDus die kans zit er wel in
Economisch total loss zal het dan zijn..
whehehequote:Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doet me denken aan flash, poepharry
Ja, pieperd... Ik bedoel, als jij nou een foto van die volle la van je gynaecologenstoel zou posten, dan snap ik het welquote:Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat alleen maar door de poep
Dagwaarde minus restwaarde (bieders bieden op het wrak, dat is de restwaarde).quote:Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan krijg je iets van 75 % van de dagwaarde
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, pieperd... Ik bedoel, als jij nou een foto van die volle la van je gynaecologenstoel zou posten, dan snap ik het wel
wat moet ik me hier nou weer bij voorstellenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, pieperd... Ik bedoel, als jij nou een foto van die volle la van je gynaecologenstoel zou posten, dan snap ik het wel
bij zo een oude wagen zegt de verzekering dat de rest waarde ong. 25 % isquote:Op woensdag 15 december 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dagwaarde minus restwaarde (bieders bieden op het wrak, dat is de restwaarde).
dat wil je echt niet wetenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat moet ik me hier nou weer bij voorstellen
die heb ik maar afgeschaftquote:Op woensdag 15 december 2010 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
AARRGGHH!
ik moet een to-do lijst maken.. maar het is zooo veel dat ik er gewoon niet aan wil beginnen!
kut kut kut!
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat zou echt smerig zijn
Iets met lichaamssappenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat moet ik me hier nou weer bij voorstellen
Mijn ervaring is toch andersquote:Op woensdag 15 december 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij zo een oude wagen zegt de verzekering dat de rest waarde ong. 25 % is
Zet er ook kleine klusjes op die je na 5 minuten al kunt afstrepen, misschien dat dat wat aanmoedigt?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
AARRGGHH!
ik moet een to-do lijst maken.. maar het is zooo veel dat ik er gewoon niet aan wil beginnen!
kut kut kut!
die heb ik niet.. al kan ik wel m'n taken opdelen in hapklare brokkenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zet er ook kleine klusjes op die je na 5 minuten al kunt afstrepen, misschien dat dat wat aanmoedigt?![]()
Bahquote:Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die heb ik niet.. al kan ik wel m'n taken opdelen in hapklare brokken
okquote:Op woensdag 15 december 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wil je echt niet weten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok
Okee, dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ een la onderin
+ mensen die dingen doen op die stoel waarbij ehm, vocht vrijkomt
En dat heeft als resultaat, een volle la
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
in de club van GF ?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, deze
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:6pPKR481-odUZM:http://www.genitale-wratten.nl/images/stoel.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
+ een la onderin
+ mensen die dingen doen op die stoel waarbij ehm, vocht vrijkomt
En dat heeft als resultaat, een volle la
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
mweh 9 punten die me , zo schat ik 2 weken werk kosten.. alleen morgen, als ik 1 punt af heb, dan komen er weer 2 punten bij..quote:Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BahMoet je zoveel doen dan?
En hapklare brokken klinkt beter dan een lijst met enorme dingen
Wel thuisquote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
eindelijk weer eens een operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Bahquote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh 9 punten die me , zo schat ik 2 weken werk kosten.. alleen morgen, als ik 1 punt af heb, dan komen er weer 2 punten bij..
ik moet zo beginnenquote:
Ja hier ook, maar dan andere stofwolkenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
eindelijk weer eens een operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
quote:
Oh oh, stoom uit de oren en de neus?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar dan andere stofwolken
Ik ga die Murphy echt nog een keer op zijn bek slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Die ene van die wet?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar dan andere stofwolken
Ik ga die Murphy echt nog een keer op zijn bek slaan
Kom je koffiedrinken vanavond?quote:
Ja die inderdaadquote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die ene van die wet?
Daar had iemand hier het ook net over
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Oh oh, stoom uit de oren en de neus?Adem in adem uit, zen yin yang, ik zou even wat yoga-oefeningen gaan doen als ik jou was
goed idee die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Lolquote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die inderdaad
Ik moet wat minder vaak op FOK! komen merk ik...
Er belde net een docent: Ik moet vrijdagmiddag tot keart voor zes legeven, kan dat niet anders voor de kerst?
Ik zeg: welke gek heeft nou verzonnen dat jij tot keart voor zes moet, en toet heel hard er achteraan: HAHAHAHA O JA DAT BEN IK LOLLEREINZ![]()
WHEHEHEHEHEHE
Hoi beroemde mevrouwquote:
Ik droomde vannacht over FOK!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die inderdaad
Ik moet wat minder vaak op FOK! komen merk ik...
Er belde net een docent: Ik moet vrijdagmiddag tot kwart voor zes lesgeven, kan dat niet anders voor de kerst?
Ik zeg: welke gek heeft nou verzonnen dat jij tot kwart voor zes moet, en toen heel hard er achteraan: HAHAHAHA O JA DAT BEN IK LOLLEREINZ![]()
WHEHEHEHEHEHE
quote:
Heb ik ook wel eensquote:
Neequote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je koffiedrinken vanavond?![]()
Of ben je moe en te druk enzo?
Ik kan natuurlijk ook naar jou komen he?
Ik snapquote:Op woensdag 15 december 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben moe met hoofdletters M O en E
Wel thuis!quote:
MonMonMonquote:
quote:
quote:
laters TMFquote:
Ik ookquote:
Samequote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan vooral over iemand van FOK!
.
Alweerquote:
Kusje op je billen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
Loop ik om het fietsenhok bij mijn werk heen: BAM! Lig ik zo op de grond![]()
Auw...![]()
En toen kwam ik thuis om dat te vertellen, want ik ben zieligen nou is er niemand
Ik viel op mijn knieën en handquote:
Hihiquote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik viel op mijn knieën en hand
Hihi.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi
Kusje op je knie en je hand dan![]()
Ohnoes!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
Loop ik om het fietsenhok bij mijn werk heen: BAM! Lig ik zo op de grond![]()
Auw...![]()
En toen kwam ik thuis om dat te vertellen, want ik ben zieligen nou is er niemand
Mja, dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi.
Fijn dat je mama nog heel is, en rot van de auto
Het meest debiele wat ik wat FOK! betreft gedroomd heb is dat ik een handpalletwagen bij Yvonne moest afleveren en dat ze boos was omdat ze er geen bloemen bij kreeg en bij iemand anders die zo'n ding kwam brengen wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan vooral over iemand van FOK!
.
Ja, echt!quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het meest debiele wat ik wat FOK! betreft gedroomd heb is dat ik een handpalletwagen bij Yvonne moest afleveren en dat ze boos was omdat ze er geen bloemen bij kreeg en bij iemand anders die zo'n ding kwam brengen wel.Op zo'n moment vraag je je toch wel af of je niet eens wat met je leven moet gaan doen.
Hoiquote:Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, inderdaad!
hoi trouwens
Kusje op je auquote:
poep zequote:
nee.. wij verteren alle afval stoffen?!!??quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee.. wij verteren alle afval stoffen?!!??
http://www.ze.nl/relatie/Poepen-is-taboe/100/quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nee, jullie bloemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja hoor, het ruikt naar margrietjesquote:
Zie je welquote:Op woensdag 15 december 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor, het ruikt naar margrietjes
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef Panda72 het volgende:
Jonge meisjes lopen 'stage' bij hoeren
Uitgegeven: 15 december 2010 15:52
Laatst gewijzigd: 15 december 2010 16:16
LEEUWARDEN - Twee meisjes van veertien en vijftien jaar hebben in juni in Leeuwarden 'stage' gelopen bij de hoerenbuurt.
© ANPDat heeft het Openbaar Ministerie woensdag bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover in de Leeuwarder Courant. Een 35-jarige man had seks met de meisjes.
''Om te kijken of ze geschikt waren voor het vak, aldus persofficier van justitie Petra Hoekstra. Tegen de man is een celstraf van vier jaar geëist.
Volgens Hoekstra hadden de meisjes bedacht om hun maatschappelijke stage op de Weaze, de hoerenbuurt van Leeuwarden, te doen.
Testvrijpartij
''Ze hadden het bedacht als grapje en besloten later om dat ook echt te doen. Op de Weaze kwamen de meisjes in contact met de 35-jarige man. Hij bood ze aan om na de testvrijpartij voor hem te gaan werken. Hij zou ze dan aan werk helpen als zij de helft van hun inkomen zouden afstaan.
De zaak kwam aan het licht toen de eigenaar van t Hofje, een van de bordelen in Leeuwarden, bij de politie aangaf dat twee minderjarige meisjes een kamer bij hem wilden huren.
Werkruimte
Het bleken de twee meisjes te zijn, die na de eerste ontmoeting met de man een werkruimte zochten. Aan de politie biechtten de meisjes het hele verhaal op. De zogenaamde stage die de meisjes onder schooltijd deden, was niet door hun school goedgekeurd. ''De school was absoluut niet op de hoogte, zegt Hoekstra.
De man heeft volgens de persofficier later nog een paar keer met de meisjes afgesproken en seks gehad.
Mensenhandel
Hij wordt officieel verdacht van mensenhandel en seks met minderjarigen.
Het OM legt de man verder nog een ander geval van mensenhandel ten laste. Als het aan de openbare aanklager ligt, krijgen de meisjes allebei een schadevergoeding van 2250 euro. De rechtbank in Leeuwarden doet op 28 december uitspraak in de zaak.
WTF. Het moet ook niet gekker worden
?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had het meisje van de Gamecube gepmd dat ik em wel wilde en toen voelde ik me schuldig omdat ik em zonder kinderen voor mezelf vroeg en toen had ik dat gepmd en nu zegt ze dat ze het leuk zou vinden om em aan mij te geven![]()
![]()
Ik ben echt zo'n muts
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had het meisje van de Gamecube gepmd dat ik em wel wilde en toen voelde ik me schuldig omdat ik em zonder kinderen voor mezelf vroeg en toen had ik dat gepmd en nu zegt ze dat ze het leuk zou vinden om em aan mij te geven![]()
![]()
Ik ben echt zo'n muts
Oh, via FHF bood ze die aanquote:
Ze had het over zaterdagquote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wanneer mag je hem halen?
In de buurt? Of moejje een ootoo lenen?quote:
Nee je bent geen muts wel een lieverd. En je hoeft niet echt schuldig te voelen omdat je de gamecube voor jezelf vroeg. En dat ziet dat meisje ook in.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik ben echt zo'n muts
In de buurtquote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de buurt? Of moejje een ootoo lenen?
Of mij mee hebben
Hee, tof hoor, dan leren ze alsnog dat ze geld krijgen voor seksquote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef Panda72 het volgende:
LEEUWARDEN - Twee meisjes van veertien en vijftien jaar hebben in juni in Leeuwarden 'stage' gelopen bij de hoerenbuurt.
© ANPDat heeft het Openbaar Ministerie woensdag bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover in de Leeuwarder Courant. Een 35-jarige man had seks met de meisjes.
''Om te kijken of ze geschikt waren voor het vak, aldus persofficier van justitie Petra Hoekstra. Tegen de man is een celstraf van vier jaar geëist.
Volgens Hoekstra hadden de meisjes bedacht om hun maatschappelijke stage op de Weaze, de hoerenbuurt van Leeuwarden, te doen.
Testvrijpartij
''Ze hadden het bedacht als grapje en besloten later om dat ook echt te doen. Op de Weaze kwamen de meisjes in contact met de 35-jarige man. Hij bood ze aan om na de testvrijpartij voor hem te gaan werken. Hij zou ze dan aan werk helpen als zij de helft van hun inkomen zouden afstaan.
De zaak kwam aan het licht toen de eigenaar van t Hofje, een van de bordelen in Leeuwarden, bij de politie aangaf dat twee minderjarige meisjes een kamer bij hem wilden huren.
Werkruimte
Het bleken de twee meisjes te zijn, die na de eerste ontmoeting met de man een werkruimte zochten. Aan de politie biechtten de meisjes het hele verhaal op. De zogenaamde stage die de meisjes onder schooltijd deden, was niet door hun school goedgekeurd. ''De school was absoluut niet op de hoogte, zegt Hoekstra.
De man heeft volgens de persofficier later nog een paar keer met de meisjes afgesproken en seks gehad.
Mensenhandel
Het OM legt de man verder nog een ander geval van mensenhandel ten laste. Als het aan de openbare aanklager ligt, krijgen de meisjes allebei een schadevergoeding van 2250 euro. De rechtbank in Leeuwarden doet op 28 december uitspraak in de zaak.
Ja nou als het mijn kind was zou ik heeel leuk vindenquote:
Nou ja, ik vind dat dan zo egoistischquote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee je bent geen muts wel een lieverd. En je hoeft niet echt schuldig te voelen omdat je de gamecube voor jezelf vroeg. En dat ziet dat meisje ook in.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kom bij Marijke Gamecuben.![]()
Prinses Peach uitwonen als Luigi de loodgieter.
Ja he?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja nou als het mijn kind was zou ik heeel leuk vinden
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Deal
![]()
Neem je dan wel zelf mario mee?
Snap ik wel hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat dan zo egoistischWant ach, ik heb ook een DS en een gewone pc enzo
Ja, dat zag ik. Poepharriequote:Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doet me denken aan flash, poepharry
Ja, en je weet het: wie naar bloemetjes wil ruiken moet zaad slikken.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor, het ruikt naar margrietjes
Ik wil niet naar bloemetjes ruiken, JIJ wilt dat wij naar bloemetjes ruiken. Dus.....quote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef RealZeus het volgende:
Ja, en je weet het: wie naar bloemetjes wil ruiken moet zaad slikken.
Oh is dat de trucquote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en je weet het: wie naar bloemetjes wil ruiken moet zaad slikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh is dat de trucNou maar goed dat het zo goed voor me is dan, lekker veel eiwit
tmiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ondankbaarquote:
Dus moeten jullie zaad slikkenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil niet naar bloemetjes ruiken, JIJ wilt dat wij naar bloemetjes ruiken. Dus.....
Ik moet, ademen, eten, drinken en belasting betalen, de rest is optioneelquote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus moeten jullie zaad slikkenLijkt me duidelijk toch
Ik slik me een ongeluk, helpt niets hoor, mijn poep blijft stinkenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus moeten jullie zaad slikkenLijkt me duidelijk toch
Ik ga maar eensquote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OndankbaarProbeer ik er voor te zorgen dat ik naar bloemetjes ruik, is het weer niet goed
poepenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet, ademen, eten, drinken en belasting betalen, de rest is optioneel
Ja, lijnzaad is volgens mij niet het juiste zaadquote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik slik me een ongeluk, helpt niets hoor, mijn poep blijft stinken
Nee nee, je mag wel blijven?quote:
Jaquote:
Blijven slikken, de aanhouder wintquote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik slik me een ongeluk, helpt niets hoor, mijn poep blijft stinken
Oh. En dat hielp ook al niet bij het afvallenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, lijnzaad is volgens mij niet het juiste zaad
Nee, zitten veel kcal inquote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. En dat hielp ook al niet bij het afvallen
Waarom heet het dan lijnzaad?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, zitten veel kcal inMaar het is wel goed voor het poepen
daarom moet iedereen zijn paspoort laten zienquote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef Panda72 het volgende:
Testvrijpartij
Werkruimte
Mensenhandel
zoete puntpaprikaquote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
En nu risotto maken, met zoete puntpaprika
knuffel zequote:Op woensdag 15 december 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn mannen zijn thuis, knuffeltijd
Geloofde je me niet toen ik zei dat ik meerderjarig was of zoquote:Op woensdag 15 december 2010 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom moet iedereen zijn paspoort laten zien
Nee, je hebt zo'n jong hoofdquote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloofde je me niet toen ik zei dat ik meerderjarig was of zo
Jawel, t is juist wel goed. Ik kom zoquote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OndankbaarProbeer ik er voor te zorgen dat ik naar bloemetjes ruik, is het weer niet goed
Risottoquote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
En nu risotto maken, met zoete puntpaprika
Ja, dat. Met zalm.quote:
Succes!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef Panda72 het volgende:
Ik moet zo naar franse les maar ik heb geen zin want ben moe. Maar ik ga toch maar want ik heb er voor betaald
Avond Trevquote:
Woah, jij kookt in februari bij Mart?quote:
Met zalm?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, jij kookt in februari bij Mart?
Hey Marijkequote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Avond Trev
[..]
Woah, jij kookt in februari bij Mart?
Dan doet ie 1 pan met en 1 pan zonder zalmquote:
Hoi Bosquote:
Maar fijn dat het de goede kant op gaatquote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Bos81 het volgende:
De psychiater was te vreden dat het zo de goede kant met me opgaat, de laatste weken. Ikzelf natuurlijk ook. Alleen jamme dat ik af en toe zo slecht slaap, maar dat komt nog wel.
Hey Enfequote:
Wat fijnquote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Bos81 het volgende:
De psychiater was te vreden dat het zo de goede kant met me opgaat, de laatste weken. Ikzelf natuurlijk ook. Alleen jamme dat ik af en toe zo slecht slaap, maar dat komt nog wel.
Fijnquote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Bos81 het volgende:
Meisjequote:
Bijnaquote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
Is het al tijd voor een nieuw topic?
Hoezo dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
Is het al tijd voor een nieuw topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |