Die ene van die wet?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar dan andere stofwolken
Ik ga die Murphy echt nog een keer op zijn bek slaan
Kom je koffiedrinken vanavond?quote:
Ja die inderdaadquote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die ene van die wet?
Daar had iemand hier het ook net over
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Oh oh, stoom uit de oren en de neus?Adem in adem uit, zen yin yang, ik zou even wat yoga-oefeningen gaan doen als ik jou was
goed idee die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Lolquote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die inderdaad
Ik moet wat minder vaak op FOK! komen merk ik...
Er belde net een docent: Ik moet vrijdagmiddag tot keart voor zes legeven, kan dat niet anders voor de kerst?
Ik zeg: welke gek heeft nou verzonnen dat jij tot keart voor zes moet, en toet heel hard er achteraan: HAHAHAHA O JA DAT BEN IK LOLLEREINZ![]()
WHEHEHEHEHEHE
Hoi beroemde mevrouwquote:
Ik droomde vannacht over FOK!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die inderdaad
Ik moet wat minder vaak op FOK! komen merk ik...
Er belde net een docent: Ik moet vrijdagmiddag tot kwart voor zes lesgeven, kan dat niet anders voor de kerst?
Ik zeg: welke gek heeft nou verzonnen dat jij tot kwart voor zes moet, en toen heel hard er achteraan: HAHAHAHA O JA DAT BEN IK LOLLEREINZ![]()
WHEHEHEHEHEHE
quote:
Heb ik ook wel eensquote:
Neequote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je koffiedrinken vanavond?![]()
Of ben je moe en te druk enzo?
Ik kan natuurlijk ook naar jou komen he?
Ik snapquote:Op woensdag 15 december 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben moe met hoofdletters M O en E
Wel thuis!quote:
MonMonMonquote:
quote:
quote:
laters TMFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |