Ik heb geen kijkcijferkastje, dus ze weten neit wat ik kijk. Tenzij ze mijn analoge signaal ook al kunnen aftappen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jawel kijkcijfers blijven hetzelfde, dus adverteerders zien dat er kijkcijfers worden gehaald dus blijven geld geven! JIJ BENT PERSOONLIJK SCHULDIG AAN DE VERLOEDERING VAN DE SAMENLEVING!!!!!!!
Creatief met statistiekquote:Op woensdag 15 december 2010 18:16 schreef Zolcon het volgende:
ik vraag me ook altijd af hoe ze zo precies weten hoeveel mensen er kijken. maar dat zal allemaal wel
Statistiekquote:
ik verhuis. welk land?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:18 schreef ethiraseth het volgende:
Hahahaha, vanavond op SbS6: een exclusief interview met Yolanthe over de ruzie om de trouwrekening!11!
Nieuw-Zeeland. Daar is het nieuwsbericht van het jaar iemand die 4 schapen steelt en in zijn auto stopt.quote:
Onzin. Aangezien er nog gestemd moet worden mag hij prima als VVDer of regeringsleider zeggen dat er op coalitiepartijen zou moeten worden gestemd. Dat maakt zijn werk, let wel; het gevolg van de vorige daad van het volk, gemakkelijker.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:03 schreef ethiraseth het volgende:
Een lijstverbinding is een officiele verbinding, een stemadvies zou not done moeten zijn voor een politicus, en al helemaal voor de premier, die boven partijpolitieke spelletjes dient te staan. Rutte toont hiermee eens te meer alleen premier van rechts Nederland te (willen) zijn.
FF luisteren.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
Nog een mooi filmpje voor figuren zoals Php, die in een droomwereld leven:
Bron svp.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wilders is extreemrechts, volgens extreemrechts
Het bericht een stukje terug over Le Pen van het FN.quote:
Ja, heb je die voor me?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het bericht een stukje terug over Le Pen van het FN.
En? Wakker geworden?quote:
Nee, hij maakte op een cabarateske manier een karikatuur van de american dream.quote:
No shit? Maar hij meent elk woord dat hij zegt, kan ik je verzekeren.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, hij maakte op een cabarateske manier een karikatuur van de american dream.
Want films als The Pursuit of Happyness geven wel de realiteit goed weer wil je zeggen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het was niet eens grappig. Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat de macht bij de lobbyisten ligt. Je zou toch Je hebt het niet van mij van Joris Luyendijk gaan lezen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij leest liever de biografie van Luyendijk. Heb je die toevallig niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het was niet eens grappig. Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat de macht bij de lobbyisten ligt. Je zou toch Je hebt het niet van mij van Joris Luyendijk gaan lezen?
Erg grappig is het inderdaad niet. De boodschap is eerder bijzonder droevig.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het was niet eens grappig. Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat de macht bij de lobbyisten ligt. Je zou toch Je hebt het niet van mij van Joris Luyendijk gaan lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |