Ooh was me niet eens opgevallen. Voor mn gevoel was de discussie allang beslecht, in die zin dat Wilders simpelweg extreem-rechts is.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wilders is extreemrechts, volgens extreemrechts
denk dat wilders het niet leuk vindtquote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh was me niet eens opgevallen. Voor mn gevoel was de discussie allang beslecht, in die zin dat Wilders simpelweg extreem-rechts is.
Blijkt maar weer eens dat mensen uit het onderwijs ook echt hart voor de zaak hebben.quote:
Goede vent.quote:
Ik denk dat het ijdele hoop is. Volgens mij loopt dit kabinet als een trein. De PVV houdt de uiterlijke schijn ook weer hoog dat alles koek en ei is.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef KoosVogels het volgende:
Laten we hopen dat dit kabinet het niet al te lang meer uithoudt.
Dat klopt, het is bij TK 2010 in ieder geval wel zo geweest. Deze flirt van Rutte is toch ook kenbaar gemaakt voor de verkiezingen? Waarom zou PvdA/GL wel een lijstverbinding mogen zijn, maar een stemadvies als dit niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar mijn weten is van een lijstverbinding geen sprake. Verder wordt een dergelijke coalitie vooraf kenbaar gemaakt aan de kiezer.
Ook geen zak uitgevoerd vandaagquote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Zolcon het volgende:
godver is het al half 5... te weinig gedaan vandaag
Wel ideaal als je zo nu en dan mensen inhuurt. De tarieven worden flink gedruktquote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en dan nog moet je nog geld zien te verdienen. Ook geen eenvoudige opgave in deze tijde van economische teloorgang.
Tja ze zitten in hetzelfde extreemrechtse schuitje dus dat past uitmuntendquote:
kijk ze dan op discoverychannel, zelfde series. hoef je SBS niet te steunen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn grootste burgerlijke zonde is dat ik programma's over huizen kopen veel te leuk vind. Aan die programmas die sbs6 nu aan het begin van de avond uitzend beleef ik veel te veel plezier.
Zodra de reclame begint zet ik het geluid uit en ga ik wat anders doen, dus ik steun ze niet echt.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
kijk ze dan op discoverychannel, zelfde series. hoef je SBS niet te steunen.
jawel kijkcijfers blijven hetzelfde, dus adverteerders zien dat er kijkcijfers worden gehaald dus blijven geld geven! JIJ BENT PERSOONLIJK SCHULDIG AAN DE VERLOEDERING VAN DE SAMENLEVING!!!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zodra de reclame begint zet ik het geluid uit en ga ik wat anders doen, dus ik steun ze niet echt.
Hoiquote:
Ik heb geen kijkcijferkastje, dus ze weten neit wat ik kijk. Tenzij ze mijn analoge signaal ook al kunnen aftappen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jawel kijkcijfers blijven hetzelfde, dus adverteerders zien dat er kijkcijfers worden gehaald dus blijven geld geven! JIJ BENT PERSOONLIJK SCHULDIG AAN DE VERLOEDERING VAN DE SAMENLEVING!!!!!!!
Creatief met statistiekquote:Op woensdag 15 december 2010 18:16 schreef Zolcon het volgende:
ik vraag me ook altijd af hoe ze zo precies weten hoeveel mensen er kijken. maar dat zal allemaal wel
Statistiekquote:
ik verhuis. welk land?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:18 schreef ethiraseth het volgende:
Hahahaha, vanavond op SbS6: een exclusief interview met Yolanthe over de ruzie om de trouwrekening!11!
Nieuw-Zeeland. Daar is het nieuwsbericht van het jaar iemand die 4 schapen steelt en in zijn auto stopt.quote:
Onzin. Aangezien er nog gestemd moet worden mag hij prima als VVDer of regeringsleider zeggen dat er op coalitiepartijen zou moeten worden gestemd. Dat maakt zijn werk, let wel; het gevolg van de vorige daad van het volk, gemakkelijker.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:03 schreef ethiraseth het volgende:
Een lijstverbinding is een officiele verbinding, een stemadvies zou not done moeten zijn voor een politicus, en al helemaal voor de premier, die boven partijpolitieke spelletjes dient te staan. Rutte toont hiermee eens te meer alleen premier van rechts Nederland te (willen) zijn.
FF luisteren.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
Nog een mooi filmpje voor figuren zoals Php, die in een droomwereld leven:
Bron svp.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wilders is extreemrechts, volgens extreemrechts
Het bericht een stukje terug over Le Pen van het FN.quote:
Ja, heb je die voor me?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het bericht een stukje terug over Le Pen van het FN.
En? Wakker geworden?quote:
Nee, hij maakte op een cabarateske manier een karikatuur van de american dream.quote:
No shit? Maar hij meent elk woord dat hij zegt, kan ik je verzekeren.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, hij maakte op een cabarateske manier een karikatuur van de american dream.
Want films als The Pursuit of Happyness geven wel de realiteit goed weer wil je zeggen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het was niet eens grappig. Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat de macht bij de lobbyisten ligt. Je zou toch Je hebt het niet van mij van Joris Luyendijk gaan lezen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij leest liever de biografie van Luyendijk. Heb je die toevallig niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het was niet eens grappig. Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat de macht bij de lobbyisten ligt. Je zou toch Je hebt het niet van mij van Joris Luyendijk gaan lezen?
Erg grappig is het inderdaad niet. De boodschap is eerder bijzonder droevig.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het was niet eens grappig. Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat de macht bij de lobbyisten ligt. Je zou toch Je hebt het niet van mij van Joris Luyendijk gaan lezen?
Nee, die heb ik niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hij leest liever de biografie van Luyendijk. Heb je die toevallig niet?
ik heb hier nog wel 30 draagbare röntgen apparaten staan voor php. En een rubik's kubus ook nog wel ergens op zolder.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Arglist het volgende:
[..]
Want films als The Pursuit of Happyness geven wel de realiteit goed weer wil je zeggen?
De laatste tijd heb ik het druk gehad, desondanks ben ik bij blz 25quote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik hoef ook helemaal geen biografie van dhr Luyendijk. De biografie van Rutte is zeer aan te radenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:01 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet.De biografie van Mark Rutte bestaat wel.
Er bestaat ook geen biografie van dhr Luyendijk (toch Arglist?). Je wilde toch ook de opkomst en ondergan van JPB gaan lezen? Is dat wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoef ook helemaal geen biografie van dhr Luyendijk. De biografie van Rutte is zeer aan te raden
Ik wil nog veel meer lezen maar ik heb het ook druk met andere dingen. Ik lees ong 1 boek in de week.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Er bestaat ook geen biografie van dhr Luyendijk (toch Arglist?). Je wilde toch ook de opkomst en ondergan van JPB gaan lezen?
Note: De opkomst en ondergang van JPB bestáát helemaal niet.. Het boek DO&OV de DSB bestaat daarentegen wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil nog veel meer lezen maar ik heb het ook druk met andere dingen. Ik lees ong 1 boek in de week.
Geen idee, maar naar mijn weten is php om de een of andere duistere reden dol op biografieën.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Er bestaat ook geen biografie van dhr Luyendijk (toch Arglist?). Je wilde toch ook de opkomst en ondergan van JPB gaan lezen? Is dat wat?
Goed boek is dat ja. Net als die nieuwe van Jos Heymans.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Er bestaat ook geen biografie van dhr Luyendijk (toch Arglist?). Je wilde toch ook de opkomst en ondergan van JPB gaan lezen? Is dat wat?
Najah, een bio kan natuurlijk ook zeer boeiend zijn. Heb er zelf niet veel mee. Maar he, to each his ownquote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Geen idee, maar naar mijn weten is php om de een of andere duistere reden dol op biografieën.
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Najah, een bio kan natuurlijk ook zeer boeiend zijn. Heb er zelf niet veel mee. Maar he, to each his own
Zo sta ik zelf op het punt om te beginnen aan het boek 'Economen van toen over de crisis van nu'quote:
Wat is daar duister aan?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Geen idee, maar naar mijn weten is php om de een of andere duistere reden dol op biografieën.
Het is een uitdrukking.quote:
Ik bedoelde de biografie van Jan Peter Balkenende. Hoe hij heet kan ik niet meer vinden.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Note: De opkomst en ondergang van JPB bestáát helemaal niet.. Het boek DO&OV de DSB bestaat daarentegen wel.
Ja dat snap ik ja. Ik weet alleen niet waarom biografieën lequote:
Dat de reden niet bekend is. Als in, onduidelijk, vaag, ongewoon.quote:
om 19.00 kind naar bed gedaan... zit er aan te denken de luier op het kussen van mijn vrouw te leggenquote:
Eronder valt in eerste instantie minder op, totdat......quote:Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef betyar het volgende:
[..]
om 19.00 kind naar bed gedaan... zit er aan te denken de luier op het kussen van mijn vrouw te leggen
Geinig boekje, wel beetje dun. geeft wel een nieuwe kijk op bepaalde zakenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik vond wel dat hij een heel pessimistisch beeld schiep.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Geinig boekje, wel beetje dun. geeft wel een nieuwe kijk op bepaalde zaken
Tja, dat krijg je nu eenmaal met het intellectuele overwicht van linksquote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
Pol wordt met de dag saaier, ik ben samen met sache nog ongeveer de laatste rechtse users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |