Ooh was me niet eens opgevallen. Voor mn gevoel was de discussie allang beslecht, in die zin dat Wilders simpelweg extreem-rechts is.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wilders is extreemrechts, volgens extreemrechts
denk dat wilders het niet leuk vindtquote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh was me niet eens opgevallen. Voor mn gevoel was de discussie allang beslecht, in die zin dat Wilders simpelweg extreem-rechts is.
Blijkt maar weer eens dat mensen uit het onderwijs ook echt hart voor de zaak hebben.quote:
Goede vent.quote:
Ik denk dat het ijdele hoop is. Volgens mij loopt dit kabinet als een trein. De PVV houdt de uiterlijke schijn ook weer hoog dat alles koek en ei is.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef KoosVogels het volgende:
Laten we hopen dat dit kabinet het niet al te lang meer uithoudt.
Dat klopt, het is bij TK 2010 in ieder geval wel zo geweest. Deze flirt van Rutte is toch ook kenbaar gemaakt voor de verkiezingen? Waarom zou PvdA/GL wel een lijstverbinding mogen zijn, maar een stemadvies als dit niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar mijn weten is van een lijstverbinding geen sprake. Verder wordt een dergelijke coalitie vooraf kenbaar gemaakt aan de kiezer.
Ook geen zak uitgevoerd vandaagquote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Zolcon het volgende:
godver is het al half 5... te weinig gedaan vandaag
Wel ideaal als je zo nu en dan mensen inhuurt. De tarieven worden flink gedruktquote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en dan nog moet je nog geld zien te verdienen. Ook geen eenvoudige opgave in deze tijde van economische teloorgang.
Tja ze zitten in hetzelfde extreemrechtse schuitje dus dat past uitmuntendquote:
kijk ze dan op discoverychannel, zelfde series. hoef je SBS niet te steunen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn grootste burgerlijke zonde is dat ik programma's over huizen kopen veel te leuk vind. Aan die programmas die sbs6 nu aan het begin van de avond uitzend beleef ik veel te veel plezier.
Zodra de reclame begint zet ik het geluid uit en ga ik wat anders doen, dus ik steun ze niet echt.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
kijk ze dan op discoverychannel, zelfde series. hoef je SBS niet te steunen.
jawel kijkcijfers blijven hetzelfde, dus adverteerders zien dat er kijkcijfers worden gehaald dus blijven geld geven! JIJ BENT PERSOONLIJK SCHULDIG AAN DE VERLOEDERING VAN DE SAMENLEVING!!!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zodra de reclame begint zet ik het geluid uit en ga ik wat anders doen, dus ik steun ze niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |