Ruim je het ook op?quote:
Hij ziet het einde van zijn premierschap al naderen bij het niet krijgen van een meerderheid in de 1e kamer.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
Rutte die de kiezer oproept om CDA en PVV te stemmen. Wat de neuk?
Als nu ook Stef Blok dat gaat roepen is het dualisme als helemaal dood.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
Rutte de Onzelfzuchtige.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoop het van harte. Denk niet dat ik dit kabinet nog een jaar volhoud.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hij ziet het einde van zijn premierschap al naderen bij het niet krijgen van een meerderheid in de 1e kamer.
Omdat het andere partijen zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef GSbrder het volgende:
Waarom is het "op de droeftoer" als je een advies uitbrengt die je coalitie sterkt?
Lijkt me juist een goede zaak.
ambtenaar?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef ethiraseth het volgende:
8 uur werken op een dag is echt teveel. Pure diefstal van daglicht.
En wanneer het eigen belang gebaat is bij een stem op deze andere partijen mag het best geadviseerd worden.quote:
Doe niet zo idioot man. Hij behoort te verkondigen dat men op de VVD moet stemmen. Of interesseren de PS de liberalen niet? Er is meer dan de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wanneer het eigen belang gebaat is bij een stem op deze andere partijen mag het best geadviseerd worden.
Dat zag elke 16 jarige met wel-politieke interest aankomen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb vandaag echt geen reet zin in jouw onleesbare onzin.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat zag elke 16 jarige met wel-politieke interest aankomen.
Als de 1e kamer niet ook cda/vvd/pvv 'is' kunnen ze minder aanrichten dan hun bedoeling is he...
Je bent zelf ruig!quote:
Daar kan ik me iets bij voorstellen, ik kan ook niets meer uithalen tegen de top 20 van tennissend NLquote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb vandaag echt geen reet zin in jouw onleesbare onzin.
De lynchbereidheid wordt iig steeds groter.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef ethiraseth het volgende:
het zijn de dreigende feestdagen, dat maakt mensen licht prikkelbaar!
Ja, met dat inkoppertje over de Eerste Kamer blies je me echt weg.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen, ik kan ook niets meer uithalen tegen de top 20 van tennissend NL
Nee en ik weet nog steeds niet welk nieuwsberichtquote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef Zolcon het volgende:
Remlof heeft niet meer gereageerd op mijn vraag wat hij vond van de reacties op dat nieuwsbericht
Rechtstreekse link naar topic is beter:quote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef Zolcon het volgende:
Joac postte het pagina 12 vorig topic
ik ben lui, was aan het lachen over de PVVer die weer zionistisch bezig wasquote:Op woensdag 15 december 2010 16:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Rechtstreekse link naar topic is beter:
Overvaller supermarkt Moerkapelle overleden #2
Teveel om terug te lezen, heb ik nu geen tijd voorquote:Op woensdag 15 december 2010 16:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Rechtstreekse link naar topic is beter:
Overvaller supermarkt Moerkapelle overleden #2
het gaat met name om die postquote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Teveel om terug te lezen, heb ik nu geen tijd voor
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet echt he? Zover is het op dit moment in Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Dat het Marokkanen zijn maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Heel onrespectvol, als het een Nederlander was geweest, was het ook 'boontje komt om zijn loontje' geweest. Nu is dat het ook, maar dan met een toefje slagroom.
dan krijg ik diarreequote:Op woensdag 15 december 2010 17:02 schreef phpmystyle het volgende:
RutteHopelijk komt de VVD er met minimaal 20 zetels erin.
Kijk naar de post waar je terecht komtquote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Teveel om terug te lezen, heb ik nu geen tijd voor
TK-verkiezingen duren nog zeker half jaarquote:Op woensdag 15 december 2010 17:02 schreef phpmystyle het volgende:
Joh meen je. Daarom kan ik wel alvast mijn wens uitspreken.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef JoaC het volgende:
[..]
TK-verkiezingen duren nog zeker half jaar
Nee joh. Daar wordt dit land zoveel beter van/quote:
busted, Joac had het over 2e kamer. Maar nu hoop ik jij ook met die cijfers voor de vvdquote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Joh meen je. Daarom kan ik wel alvast mijn wens uitspreken.
ik merk het nu al jaquote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee joh. Daar wordt dit land zoveel beter van/
Er wordt straks inderdaad wat van je verwacht. Hetzelfde geldt ook voor mij natuurlijk, maar ik houd wel van wat competitie drang.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik merk het nu al jamijn toekomst wordt me steeds meer ontnomen
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er wordt straks inderdaad wat van je verwacht. Hetzelfde geldt ook voor mij natuurlijk, maar ik houd wel van wat competitie drang.
Er wordt juist veel van dit kabinet verwacht, ze maken het alleen niet waarquote:Op woensdag 15 december 2010 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er wordt straks inderdaad wat van je verwacht. Hetzelfde geldt ook voor mij natuurlijk, maar ik houd wel van wat competitie drang.
Het lachen zal jou nog wel een keer vergaan. En dan bedoel ik niet omdat de VVD verliest, maar omdat de rechtse beleid mensen zoals jou helemaal niet welgevallig is.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:02 schreef phpmystyle het volgende:
Naar mijn weten is van een lijstverbinding geen sprake. Verder wordt een dergelijke coalitie vooraf kenbaar gemaakt aan de kiezer.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:13 schreef GSbrder het volgende:
Koos, Rutte "behoort" helemaal niets.
Daarnaast is het helemaal geen herenakkoord niet te blijven handelen tijdens verkiezingen.
GL en PvdA gaan al sinds jaar en dag een anti-democratische lijstverbinding aan met elkaar.
Ook kiezersbedrog wanneer je op de PvdA stemt, maar daarmee een GL'er aan een zetel helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |