SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 0% gewijzigd door Giua op 15-12-2010 15:37:09 ]Music runs my life!
Plaatje is fixed.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef sproetjes het volgende:
fipooo
je moet alleen even t bovenste plaatje fixen
en nondepi de titels in de OP lopen weer achter, had em laatst nog zo mooi bijgewerkt
overigens ben ik dit jaar de zaterdag en de zondag geweest (rammstein dus moeten missen) en gewoon naar huis gegaan 's avonds...
maar volgend jaar alle dagen + camping
Thanksquote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef sproetjes het volgende:
ik meen dat het kwam omdat iemand ergens de wiki heeft moeten gebruiken een keer
zal em even bijwerken en in een spoiler zetten, dan hoeft Giua alleen de op even te editten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.there you go, vanaf #107 bijgewerkt tm dit topic
Een vriend van mij die MOET dan ook gaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:21 schreef sproetjes het volgende:
oh en als linkin park op PP komt (Zoals ik op een geruchtenlijst las...) kan ik gelukkig sterven
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:18 schreef sproetjes het volgende:
er stond een foutje in je spoiler, ik heb em hier verbeterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.there you go, vanaf #107 bijgewerkt tm dit topic![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:18 schreef sproetjes het volgende:
Er zat een foutje bij #122 en dat heb ik al ff gefixtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.there you go, vanaf #107 bijgewerkt tm dit topic
Music runs my life!
Ja klopt. Maar Pinkpop komt weer tot leven onder de mensenquote:
Uuhh.. jaa.. heel mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef sproetjes het volgende:
pics van mn keuken
helaas krijg ik geen goede full shot op het moment, omdat daar waar ik nu met mn rug naar toe sta, nog teveel troep staat
[ afbeelding ]
rechterkant
[ afbeelding ]
linkerkant
duidelijk dat er nog bovenkasten moeten komen en er nog veel moet worden afgewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja snap ik. Ik bedoel het ook niet negatief ofzo hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef sproetjes het volgende:
ik zeg toch hoe het er nu voor staat.. 2 dagen geleden waren er alleen nog kale muren en leidingen
He! Begin al ergens op te lijken! En fijn dat je weer lekker kunt koken.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:48 schreef sproetjes het volgende:
ik kan iig weer kokenen ik heb een vaatwasser
Ooh dat is vetquote:Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef sproetjes het volgende:
yesh![]()
had ik al gezegd dat ik ook softclose laden en deurtjes heb/krijg
Kan wel, veertjes kunnen springenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:55 schreef Giua het volgende:
[..]
Ooh dat is vet
Vooral handig als je kwaat bent en kei hard een deurtje wilt dichtgooien en dat niet gaat
Laat mij nou ff in mijn waan jaquote:Op woensdag 15 december 2010 15:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kan wel, veertjes kunnen springen
Dat zul je vast vaker gaan doen!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef sproetjes het volgende:
heb net 5 minuten met mn ladenblok staan spelen![]()
Ruilen?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef Tassiepassie het volgende:
straks lekker krieltjes met salade en biefstuk met champignonshmmmm
vanavond relaxed films kijken en wijntje drinken
Ik vlieg alleen als ik naar een warm land kan dus pak die koffers maar zelf inquote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef Giua het volgende:
[..]
Ruilen?
Dag ga ik film kijken, en dan ga jij mijn koffers inpakken
Morge terug vliegen naar Venlo tot begin januari
In Milaan kan het best warm zijn hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 16:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik vlieg alleen als ik naar een warm land kan dus pak die koffers maar zelf in
Lust ik ook wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:38 schreef sproetjes het volgende:
zo nu friet zuurvlees eten bij mn ouders en dan richting t werk
Ja wacht maar ff een maand of 2/3. Het is hier veel te koudquote:
Die zit er als het goed is aan vast, ik kreeg een mail van hunkemoller dat vandaag tot middernacht 30% korting was voor members dus ik MOEST gewoon ff bij de Boudique collectie kijkenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:18 schreef sproetjes het volgende:
nice! die bh heb ik ook volgens mij
of dat schouderdingetje moet er aan vast zitten, dan is het een andere die er op lijkt
Dan bisse weer vlakbeejquote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef Giua het volgende:
[..]
Ruilen?
Dag ga ik film kijken, en dan ga jij mijn koffers inpakken
Morge terug vliegen naar Venlo tot begin januari
Ik moet het weekend doorwerken aan mijn scriptie. Heb straks 'n paar dagen waarop dat ook wel kan. Hopelijk kan ik maandag of dinsdag mijn concept opsturen.quote:
Boh, ik zou knettergek worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet het weekend doorwerken aan mijn scriptie. Heb straks 'n paar dagen waarop dat ook wel kan. Hopelijk kan ik maandag of dinsdag mijn concept opsturen.
Ik word er ook af en toe bijna gestoord van. Moet me er nu ook maar even echt voor gaan zitten en dan kan ik daarna wat luchtiger werk oppakken.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Boh, ik zou knettergek worden.
Hier een 7daagse werkweek achter de rug. Terecht vrij t/m zaterdag dus
Ik ben er nog.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef limbolandjgirl het volgende:
Is het hier uitgestorven....?
Voor vanavond even niets meer, heb het helemaal gehad! Maar volgende week weer eens na een paar jaar aandacht aan mn lichaam besteden. Ben nu 32 kilo kwijt, tijd om weer eens lid te worden en aan de gewichten te hangen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat staat er hier voor vanavond nog allemaal op het programma?
Lijkt me erg veel doorzettingsvermogen voor nodig.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ik woog 115, dus zit al een stuk lekkerder in me vel, maar nog niet helemaal!
Hehehe. Lekker rustig, tijd om me lid te maken! Muziek op me bb, trainen maar!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef sproetjes het volgende:
Ik ben er zo af en toe ook. Ik en de 15 mensen in de fitness
Dat ook, en je moet ook willen. Nu 4 weken ook nog eens gestop met roken, dat geld wat ik daaraan weggooide. Kan ik ook lekker in een sportschool gaan trainenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me erg veel doorzettingsvermogen voor nodig.
Same here, geen blessure, maar wel dezelfde motivatie om te gaan. Trainde 5 dagen in de week volop. Voelde lekker had ik eigelijk ook mee door moeten gaan. Maar frisse start nieuw begin!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb na een vrij pittige blessure ook veel moeten trainen om alles weer op orde te krijgen. Toen was ik ook echt gemotiveerd en zag snel vooruitgang. Had daar eigenlijk mee door moeten gaan.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Boy23 het volgende:
Zo, ik ben out for tonight, gezellig met oom en tante Legend of the guardians kijken.
Ik was vandaag in Den Haag, demonstreren (en staken).quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef limbolandjgirl het volgende:
Is het hier uitgestorven....?
je mag mijne wel even vasthouden op de meetquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef sproetjes het volgende:
Pingchat is tofik wil n iphone nu djuuu
Je mag de mijne ook wel vasthoudenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
je mag mijne wel even vasthouden op de meet
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag de mijne ook wel vasthouden
dan is het goedquote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit hier ook met 'n iPhone hoor.
Ehh okquote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef limbolandjgirl het volgende:
Yes yes yes yes!
Eindelijk een liedje kunnen downloaden dat ik geweldig vind!
thank god ! x)
Ik ook zaterdagquote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef sproetjes het volgende:
Ik ook. Gekken als in gekke collegas haha. Zaterdag!!
Sorry voor deze rigoureuze uitspatting van blijdschap..quote:
we hebbe et neet altied allein maar tege dich.quote:
Kerstborrel (ik schreef kets borrel haha) in beek dus drna door naar de mondi hahaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Heerlen of Mestreeeeeech
Nog ff kijken wat we doen....
En jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Waaghals het volgende:
QFTetten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Wat heb je gedownload.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef limbolandjgirl het volgende:
Yes yes yes yes!
Eindelijk een liedje kunnen downloaden dat ik geweldig vind!
thank god ! x)
Aah vanalles.quote:
Maatschappij-propaganda, noemde ik dat vroeger altijd, pas maar op, daar krijg je een naar links afbuigende tunnelvisie van..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:02 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ik ga naar bed.
Morgen de hele dag sociologie op school...![]()
Wat zijn we daar toch weer blij om!...
Welterusten!
Ga je hem nog even vasthouden?quote:
Krijg je dan van economie een naar rechts afbuigende tunnelvisie?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Maatschappij-propaganda, noemde ik dat vroeger altijd, pas maar op, daar krijg je een naar links afbuigende tunnelvisie van..
Van teveel economie wel ja..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Krijg je dan van economie een naar rechts afbuigende tunnelvisie?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:39 schreef sproetjes het volgende:
ik heb gezondigdmcdrek en een film yay
Jaaaaaaaaaaa, weet ik ook wel yo!..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:51 schreef sproetjes het volgende:
ik ben maar alleenen ik heb niet zo'n lijf
bij lange na niet
Opa? WTF, die knakker is uit 80!!!quote:
ja dat zeg ik, opa.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Opa? WTF, die knakker is uit 80!!!
Wat ben ik dan, ik ben uit '76quote:
21. Bijna 22.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef vosss het volgende:
En bedankt
Hoe oud is het gros eik hier in de limburgreeks? begin 20 ofzo?
Idd, een aantal dagen rust voor jequote:Op woensdag 15 december 2010 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet het weekend doorwerken aan mijn scriptie. Heb straks 'n paar dagen waarop dat ook wel kan. Hopelijk kan ik maandag of dinsdag mijn concept opsturen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben een kop koffie aan't drinken in Roermond en daar werken wel n paar chicks in de bediening moet ik zeggen.
slapen? wat is dat?quote:Op donderdag 16 december 2010 01:49 schreef sproetjes het volgende:
the holiday is een toffe film
nu slapen!
Moet je bij Giua zijn, die houdt me wakkerquote:Op donderdag 16 december 2010 02:09 schreef sproetjes het volgende:
moet je ook eens proberenbest lekker
Sorry, ik zal het nooit, maar dan ook echt NOOIT meer doen..quote:Op donderdag 16 december 2010 02:13 schreef sproetjes het volgende:
Giua houd Joysa es niet wakker!
oke... nu slapen
de bis vanaaf morge toch in venlo, duisse et maar in real lifequote:Op donderdag 16 december 2010 02:16 schreef Giua het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooit, maar dan ook echt NOOIT meer doen..
Dig bis slim! Good ideequote:Op donderdag 16 december 2010 02:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
de bis vanaaf morge toch in venlo, duisse et maar in real life
Dat laatste willen we allemaal welquote:Op donderdag 16 december 2010 07:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil naar huis en terug naar bed
Daarom heb ik een mobiel die de normale layout aan kanquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de mobiele layout werken spoilers niet. In dit geval geen ramp.
Ik ben zo'n begrip dat ik geen bordje meer nodig heb.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:11 schreef Lon3 het volgende:
"Tentsletje" Iemand ervaring hiermee?zie regelmatig op pinkpop wel tentjes met bordjes er op met als tekst "Pijpen 5 euro"
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben zo'n begrip dat ik geen bordje meer nodig heb.
Ik ken een jongen die op de camping slaapt maar als hij moet poepen eff naar huis gaat (Roermondquote:Op donderdag 16 december 2010 10:28 schreef huize het volgende:
Ow wel op de camping nog wat bier drinken en zo dat weer wel. Maar ik vertik het om als een varken tussen de zwijnen te liggen. en ik wil poepen in een schone fris ruikende badkamer!
Haha heb ook wel liever mijn eigen schone wcquote:Op donderdag 16 december 2010 10:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die op de camping slaapt maar als hij moet poepen eff naar huis gaat (Roermond)
Tja, alleen moet ik van bier enorm schijtenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha heb ook wel liever mijn eigen schone wcmaar om er dan naar Roermond voor te rijden vind ik wel overdreven
Tis dat ik gewoon thuis slaap, maar als ik normaal op pinkpop bleef slapen deed ik volgens mij amper schijten omdat de bier/eten verhouding verreweg neigde naar alleen bier
Geen leuk onderwerp! Kan je deze les niet overslaanquote:Op donderdag 16 december 2010 10:40 schreef limbolandjgirl het volgende:
Leuk hier in de werkles van sociologie..
We gaan t hebben over kindermisbruik.
Dit is de algemene Limburg scquote:Op donderdag 16 december 2010 10:42 schreef Lon3 het volgende:
Hahadat heb ik dan niet zo
Als ik weinig eet schijt ik ook weinig.
Is dit trouwens een pinkpop topic of gewoon algemeen sc? ben hier terecht gekomen via de active topics link omdat ik pinkpop zag staan![]()
Nee helaas niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:41 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Geen leuk onderwerp! Kan je deze les niet overslaan
En het sluit goed aan op de actualiteitenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Het is best interessant.
Is ook meer het onderwerp waar je het niet graag over hebt, maar kan me voorstellen dat het best interessant is.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Het is best interessant.
Gevoelig onderwerp maar ik denk dat we ons allemaal zouden schrikken als alle gevallen bekend waren.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Het is best interessant.
Dat doet het altijd goed.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:27 schreef limbolandjgirl het volgende:
altijd leuk.. discussies over de doodstraf..
Leven op het randjequote:Op donderdag 16 december 2010 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doet het altijd goed.
In het verleden koos ik met debatteren op de middelbare school ook wel eens bijna onverdedigbare stellingen uit. Beetje advocaat van de duivel spelen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Lon3 het volgende:
Pfff.... heb ik even geluk dat ik ook uit Limburg kom
Heuj, een bekend gezicht (user avatar)quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:00 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Heuj, een bekend gezicht (user avatar)![]()
![]()
Haha das waarquote:Op donderdag 16 december 2010 12:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ach we hebben wel meer gezien dan ava's onderling
Even druk met veel leukere dingen dan internetquote:Op donderdag 16 december 2010 12:03 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha das waar, heb je al trouwens lang niet meer gezien daar. Even een rustigere periode?
Noem je me nou gewoon een fappende puber? Jij wicht !quote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Even druk met veel leukere dingen dan internet![]()
![]()
Maar in rustigere periodes zal ik zeker wel weer eens komen spieken![]()
@Huize: KPD is voor pubers die willen fappen
Ik kom er nooit, jij wel dus tjaquote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef huize het volgende:
[..]
Noem je me nou gewoon een fappende puber? Jij wicht !
Gelijk heb jequote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Even druk met veel leukere dingen dan internet![]()
![]()
Maar in rustigere periodes zal ik zeker wel weer eens komen spieken![]()
@Huize: KPD is voor pubers die willen fappen
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:14 schreef huize het volgende:
Ik wil daar eigenlijk een gifje plaatsen maar betwijfel of die word gewaardeerd
[ afbeelding ]
Ik heb geen tijd om naar de tandarts te gaan, zeker niet deze weekquote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef huize het volgende:
Spoelen met zout water en naar den tandgeneesheer.
Ik ook niet, ik hou alleen van rustige tedere seks zonder attributenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:12 schreef huize het volgende:
Heh ik kom overal op fok behalve de kelder ding aangezien ik niet into zwepen ben e.d.
Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:12 schreef huize het volgende:
Heh ik kom overal op fok behalve de kelder ding aangezien ik niet into zwepen ben e.d.
meh.quote:
Ik zie niet in wat er mis is aan een meiske die voor je kronkelt en je aankijkt met zaadvragende ogen, en je haar een ferme tik op haar billen geeft.quote:
Eens. Even kijken.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Wtf regen hier! Waar is de sneeuw
Statement!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:03 schreef friekin_ het volgende:
Ballen. Daar heb ik ook wel zin in.
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis is aan een meiske die voor je kronkelt en je aankijkt met zaadvragende ogen, en je haar een ferme tik op haar billen geeft.
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fluister het wel in je oor.
En ik maar denken dat jullie het hebben over de meest extreme vunzigheden wat er bestaan op aarde.. valt dat even tegenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:55 schreef friekin_ het volgende:
Het is een uiterst goed gesprek over masturberen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:29 schreef sproetjes het volgende:
ZIE DE KOMMA! en niet de ;
nieuw handpompje en pleeborstel+houden voor op t toilet
Wie weet waar dat op uitlooptquote:Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef Joysa het volgende:
hoi
ik zit thuis en verveel me
en vanavond maybe een fokker meeten
fokken met een fokker... been there done thatquote:Op donderdag 16 december 2010 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie weet waar dat op uitloopt
wie weet, wie weetquote:Op donderdag 16 december 2010 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie weet waar dat op uitloopt
MICHELLEEEEquote:
ik zei meeten !quote:Op donderdag 16 december 2010 14:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
fokken met een fokker... been there done that
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja hup, namen willen we horen.
1 grote orgie hierquote:Op donderdag 16 december 2010 14:38 schreef Lon3 het volgende:
Haha. Veel mensen die elkaar hier en in real life ontmoeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |