He! Begin al ergens op te lijken! En fijn dat je weer lekker kunt koken.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:48 schreef sproetjes het volgende:
ik kan iig weer kokenen ik heb een vaatwasser
Ooh dat is vetquote:Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef sproetjes het volgende:
yesh![]()
had ik al gezegd dat ik ook softclose laden en deurtjes heb/krijg
Kan wel, veertjes kunnen springenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:55 schreef Giua het volgende:
[..]
Ooh dat is vet
Vooral handig als je kwaat bent en kei hard een deurtje wilt dichtgooien en dat niet gaat
Laat mij nou ff in mijn waan jaquote:Op woensdag 15 december 2010 15:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kan wel, veertjes kunnen springen
Dat zul je vast vaker gaan doen!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef sproetjes het volgende:
heb net 5 minuten met mn ladenblok staan spelen![]()
Ruilen?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef Tassiepassie het volgende:
straks lekker krieltjes met salade en biefstuk met champignonshmmmm
vanavond relaxed films kijken en wijntje drinken
Ik vlieg alleen als ik naar een warm land kan dus pak die koffers maar zelf inquote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef Giua het volgende:
[..]
Ruilen?
Dag ga ik film kijken, en dan ga jij mijn koffers inpakken
Morge terug vliegen naar Venlo tot begin januari
In Milaan kan het best warm zijn hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 16:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik vlieg alleen als ik naar een warm land kan dus pak die koffers maar zelf in
Lust ik ook wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:38 schreef sproetjes het volgende:
zo nu friet zuurvlees eten bij mn ouders en dan richting t werk
Ja wacht maar ff een maand of 2/3. Het is hier veel te koudquote:
Die zit er als het goed is aan vast, ik kreeg een mail van hunkemoller dat vandaag tot middernacht 30% korting was voor members dus ik MOEST gewoon ff bij de Boudique collectie kijkenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:18 schreef sproetjes het volgende:
nice! die bh heb ik ook volgens mij
of dat schouderdingetje moet er aan vast zitten, dan is het een andere die er op lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |