Dan bisse weer vlakbeejquote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef Giua het volgende:
[..]
Ruilen?
Dag ga ik film kijken, en dan ga jij mijn koffers inpakken
Morge terug vliegen naar Venlo tot begin januari
Ik moet het weekend doorwerken aan mijn scriptie. Heb straks 'n paar dagen waarop dat ook wel kan. Hopelijk kan ik maandag of dinsdag mijn concept opsturen.quote:
Boh, ik zou knettergek worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet het weekend doorwerken aan mijn scriptie. Heb straks 'n paar dagen waarop dat ook wel kan. Hopelijk kan ik maandag of dinsdag mijn concept opsturen.
Ik word er ook af en toe bijna gestoord van. Moet me er nu ook maar even echt voor gaan zitten en dan kan ik daarna wat luchtiger werk oppakken.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Boh, ik zou knettergek worden.
Hier een 7daagse werkweek achter de rug. Terecht vrij t/m zaterdag dus
Ik ben er nog.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef limbolandjgirl het volgende:
Is het hier uitgestorven....?
Voor vanavond even niets meer, heb het helemaal gehad! Maar volgende week weer eens na een paar jaar aandacht aan mn lichaam besteden. Ben nu 32 kilo kwijt, tijd om weer eens lid te worden en aan de gewichten te hangen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat staat er hier voor vanavond nog allemaal op het programma?
Lijkt me erg veel doorzettingsvermogen voor nodig.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ik woog 115, dus zit al een stuk lekkerder in me vel, maar nog niet helemaal!
Hehehe. Lekker rustig, tijd om me lid te maken! Muziek op me bb, trainen maar!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef sproetjes het volgende:
Ik ben er zo af en toe ook. Ik en de 15 mensen in de fitness
Dat ook, en je moet ook willen. Nu 4 weken ook nog eens gestop met roken, dat geld wat ik daaraan weggooide. Kan ik ook lekker in een sportschool gaan trainenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me erg veel doorzettingsvermogen voor nodig.
Same here, geen blessure, maar wel dezelfde motivatie om te gaan. Trainde 5 dagen in de week volop. Voelde lekker had ik eigelijk ook mee door moeten gaan. Maar frisse start nieuw begin!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb na een vrij pittige blessure ook veel moeten trainen om alles weer op orde te krijgen. Toen was ik ook echt gemotiveerd en zag snel vooruitgang. Had daar eigenlijk mee door moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |