Ik ken een jongen die op de camping slaapt maar als hij moet poepen eff naar huis gaat (Roermondquote:Op donderdag 16 december 2010 10:28 schreef huize het volgende:
Ow wel op de camping nog wat bier drinken en zo dat weer wel. Maar ik vertik het om als een varken tussen de zwijnen te liggen. en ik wil poepen in een schone fris ruikende badkamer!
Haha heb ook wel liever mijn eigen schone wcquote:Op donderdag 16 december 2010 10:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die op de camping slaapt maar als hij moet poepen eff naar huis gaat (Roermond)
Tja, alleen moet ik van bier enorm schijtenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha heb ook wel liever mijn eigen schone wcmaar om er dan naar Roermond voor te rijden vind ik wel overdreven
Tis dat ik gewoon thuis slaap, maar als ik normaal op pinkpop bleef slapen deed ik volgens mij amper schijten omdat de bier/eten verhouding verreweg neigde naar alleen bier
Geen leuk onderwerp! Kan je deze les niet overslaanquote:Op donderdag 16 december 2010 10:40 schreef limbolandjgirl het volgende:
Leuk hier in de werkles van sociologie..
We gaan t hebben over kindermisbruik.
Dit is de algemene Limburg scquote:Op donderdag 16 december 2010 10:42 schreef Lon3 het volgende:
Hahadat heb ik dan niet zo
Als ik weinig eet schijt ik ook weinig.
Is dit trouwens een pinkpop topic of gewoon algemeen sc? ben hier terecht gekomen via de active topics link omdat ik pinkpop zag staan![]()
Nee helaas niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:41 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Geen leuk onderwerp! Kan je deze les niet overslaan
En het sluit goed aan op de actualiteitenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Het is best interessant.
Is ook meer het onderwerp waar je het niet graag over hebt, maar kan me voorstellen dat het best interessant is.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Het is best interessant.
Gevoelig onderwerp maar ik denk dat we ons allemaal zouden schrikken als alle gevallen bekend waren.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Het is best interessant.
Dat doet het altijd goed.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:27 schreef limbolandjgirl het volgende:
altijd leuk.. discussies over de doodstraf..
Leven op het randjequote:Op donderdag 16 december 2010 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doet het altijd goed.
In het verleden koos ik met debatteren op de middelbare school ook wel eens bijna onverdedigbare stellingen uit. Beetje advocaat van de duivel spelen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Lon3 het volgende:
Pfff.... heb ik even geluk dat ik ook uit Limburg kom
Heuj, een bekend gezicht (user avatar)quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:00 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Heuj, een bekend gezicht (user avatar)![]()
![]()
Haha das waarquote:Op donderdag 16 december 2010 12:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ach we hebben wel meer gezien dan ava's onderling
Even druk met veel leukere dingen dan internetquote:Op donderdag 16 december 2010 12:03 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha das waar, heb je al trouwens lang niet meer gezien daar. Even een rustigere periode?
Noem je me nou gewoon een fappende puber? Jij wicht !quote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Even druk met veel leukere dingen dan internet![]()
![]()
Maar in rustigere periodes zal ik zeker wel weer eens komen spieken![]()
@Huize: KPD is voor pubers die willen fappen
Ik kom er nooit, jij wel dus tjaquote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef huize het volgende:
[..]
Noem je me nou gewoon een fappende puber? Jij wicht !
Gelijk heb jequote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Even druk met veel leukere dingen dan internet![]()
![]()
Maar in rustigere periodes zal ik zeker wel weer eens komen spieken![]()
@Huize: KPD is voor pubers die willen fappen
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:14 schreef huize het volgende:
Ik wil daar eigenlijk een gifje plaatsen maar betwijfel of die word gewaardeerd
[ afbeelding ]
Ik heb geen tijd om naar de tandarts te gaan, zeker niet deze weekquote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef huize het volgende:
Spoelen met zout water en naar den tandgeneesheer.
Ik ook niet, ik hou alleen van rustige tedere seks zonder attributenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:12 schreef huize het volgende:
Heh ik kom overal op fok behalve de kelder ding aangezien ik niet into zwepen ben e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |