Leven op het randjequote:Op donderdag 16 december 2010 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doet het altijd goed.
In het verleden koos ik met debatteren op de middelbare school ook wel eens bijna onverdedigbare stellingen uit. Beetje advocaat van de duivel spelen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Lon3 het volgende:
Pfff.... heb ik even geluk dat ik ook uit Limburg kom
Heuj, een bekend gezicht (user avatar)quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:00 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Heuj, een bekend gezicht (user avatar)![]()
![]()
Haha das waarquote:Op donderdag 16 december 2010 12:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ach we hebben wel meer gezien dan ava's onderling
Even druk met veel leukere dingen dan internetquote:Op donderdag 16 december 2010 12:03 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha das waar, heb je al trouwens lang niet meer gezien daar. Even een rustigere periode?
Noem je me nou gewoon een fappende puber? Jij wicht !quote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Even druk met veel leukere dingen dan internet![]()
![]()
Maar in rustigere periodes zal ik zeker wel weer eens komen spieken![]()
@Huize: KPD is voor pubers die willen fappen
Ik kom er nooit, jij wel dus tjaquote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef huize het volgende:
[..]
Noem je me nou gewoon een fappende puber? Jij wicht !
Gelijk heb jequote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Even druk met veel leukere dingen dan internet![]()
![]()
Maar in rustigere periodes zal ik zeker wel weer eens komen spieken![]()
@Huize: KPD is voor pubers die willen fappen
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:14 schreef huize het volgende:
Ik wil daar eigenlijk een gifje plaatsen maar betwijfel of die word gewaardeerd
[ afbeelding ]
Ik heb geen tijd om naar de tandarts te gaan, zeker niet deze weekquote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef huize het volgende:
Spoelen met zout water en naar den tandgeneesheer.
Ik ook niet, ik hou alleen van rustige tedere seks zonder attributenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:12 schreef huize het volgende:
Heh ik kom overal op fok behalve de kelder ding aangezien ik niet into zwepen ben e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |