slapen? wat is dat?quote:Op donderdag 16 december 2010 01:49 schreef sproetjes het volgende:
the holiday is een toffe film
nu slapen!
Moet je bij Giua zijn, die houdt me wakkerquote:Op donderdag 16 december 2010 02:09 schreef sproetjes het volgende:
moet je ook eens proberenbest lekker
Sorry, ik zal het nooit, maar dan ook echt NOOIT meer doen..quote:Op donderdag 16 december 2010 02:13 schreef sproetjes het volgende:
Giua houd Joysa es niet wakker!
oke... nu slapen
de bis vanaaf morge toch in venlo, duisse et maar in real lifequote:Op donderdag 16 december 2010 02:16 schreef Giua het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooit, maar dan ook echt NOOIT meer doen..
Dig bis slim! Good ideequote:Op donderdag 16 december 2010 02:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
de bis vanaaf morge toch in venlo, duisse et maar in real life
Dat laatste willen we allemaal welquote:Op donderdag 16 december 2010 07:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil naar huis en terug naar bed
Daarom heb ik een mobiel die de normale layout aan kanquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de mobiele layout werken spoilers niet. In dit geval geen ramp.
Ik ben zo'n begrip dat ik geen bordje meer nodig heb.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:11 schreef Lon3 het volgende:
"Tentsletje" Iemand ervaring hiermee?zie regelmatig op pinkpop wel tentjes met bordjes er op met als tekst "Pijpen 5 euro"
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben zo'n begrip dat ik geen bordje meer nodig heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |