SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Waaghals het volgende:
QFTetten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Wat heb je gedownload.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef limbolandjgirl het volgende:
Yes yes yes yes!
Eindelijk een liedje kunnen downloaden dat ik geweldig vind!
thank god ! x)
Aah vanalles.quote:
Maatschappij-propaganda, noemde ik dat vroeger altijd, pas maar op, daar krijg je een naar links afbuigende tunnelvisie van..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:02 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ik ga naar bed.
Morgen de hele dag sociologie op school...![]()
Wat zijn we daar toch weer blij om!...
Welterusten!
Ga je hem nog even vasthouden?quote:
Krijg je dan van economie een naar rechts afbuigende tunnelvisie?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Maatschappij-propaganda, noemde ik dat vroeger altijd, pas maar op, daar krijg je een naar links afbuigende tunnelvisie van..
Van teveel economie wel ja..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Krijg je dan van economie een naar rechts afbuigende tunnelvisie?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:39 schreef sproetjes het volgende:
ik heb gezondigdmcdrek en een film yay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |