Achja... geduld is een schone zaak maar daarom ben ik ook vergeten vandaag te douchenquote:
You need fucking helpquote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Fyodor het volgende:
Wat een k*t topictitel....![]()
![]()
5 minuten gewacht... De die-hard MMA fans zitten ook niet de hele dag hier![]()
Ik zal het topic enigszins redden door de Kerstmis pic van Gina nog een keer te posten:
[ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 15 december 2010 07:54 schreef Paxlie het volgende:
Brock komt wel terug. Het is alleen wel echt pijnlijk duidelijk geworden dat hij harder moet gaan sparren zodat hij gewend raakt aan het krijgen van stoten. Zat laatst Ultimate Heavyweights te kijken (dvd van UFC) en daarin zie je dat hij ook in Lesnar - Mir 2 gewoon echt verkeerd reageert als Mir hem raakt.
Surequote:
Ik heb het niet over Gina maar over het feit dat jij praat over dat die-hard MMA'ers niet 24/7 achter hun pc zitten, dat begrijp ik ook wel. Maar LitmanenAFCA maakte een last post, dus ik verwachtte dan ook dat hij binnen 5 minuten een nieuwe topic zou aanmaken. Hij deed het niet en ik had weinig geduld dus maakte maar zelf een topic aan. En nu hoor ik dus dat hij het niet gezien had van de LaPo, dus dan had ik net zo goed de hele nacht kunnen wachten. Traag van begrip he..quote:Op woensdag 15 december 2010 13:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Sure![]()
Weet je überhaupt wel wie Gina is?
Jezus gast doe chill manquote:Op woensdag 15 december 2010 13:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Gina maar over het feit dat jij praat over dat die-hard MMA'ers niet 24/7 achter hun pc zitten, dat begrijp ik ook wel. Maar LitmanenAFCA maakte een last post, dus ik verwachtte dan ook dat hij binnen 5 minuten een nieuwe topic zou aanmaken. Hij deed het niet en ik had weinig geduld dus maakte maar zelf een topic aan. En nu hoor ik dus dat hij het niet gezien had van de LaPo, dus dan had ik net zo goed de hele nacht kunnen wachten. Traag van begrip he..
Wat Litmanen zegt. Hoe vaak hebben we jou gezien in de MMA topics?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Gina maar over het feit dat jij praat over dat die-hard MMA'ers niet 24/7 achter hun pc zitten, dat begrijp ik ook wel. Maar LitmanenAFCA maakte een last post, dus ik verwachtte dan ook dat hij binnen 5 minuten een nieuwe topic zou aanmaken. Hij deed het niet en ik had weinig geduld dus maakte maar zelf een topic aan. En nu hoor ik dus dat hij het niet gezien had van de LaPo, dus dan had ik net zo goed de hele nacht kunnen wachten. Traag van begrip he..
Hoelang ben ik lid van fok? En ik wist niet eens dat er een MMA topic was eigenlijk, tot ik topic #52 tegenkwam. Dus praat nietquote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat Litmanen zegt. Hoe vaak hebben we jou gezien in de MMA topics?
Randy Couture....quote:Thanks to everybody who's been tweeting about seeing my fights I must have missed the memoI think I'm at the end of it Yall . It's time.
13 hours ago via HTC Peep Favorite Retweet Reply
is al ontkent.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ok... Shocker?
[..]
Randy Couture....
Geen idee!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zijn er trouwens niet meer foto's van Gina van dat feest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Tommy: las het al eerder, maar er wordt nogal getwijfeld of het wel echt zo is. Ik hoop alleen niet dat we weer een soortgelijk gezeur krijgen als eerder tussen Randy vs de UFC...
Zie: http://mmajunkie.com/news(...)MAjunkie.com+Feed%29
Hoe dan ook: Randy
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
UFC..... beslist meer dan je denkt. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Want? Dat is toch zijn eigen account?
Mja ok als je het zo gaat bekijken, maar ik denk ook wel dat Randy de status heeft om te kunnen stoppen... Denk dat als hij dan de put open trekt het meer schade doet dan hem nu gewoon nog keer een ring in laten lopen om afscheid te nemen ipv een gevecht...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
UFC..... beslist meer dan je denkt. Ik ben benieuwd.
Vraag me alleen af waarom hij destijds zo'n multi fight contract heeft getekend.. volgens mijquote:"I think Im done. The time is right. Id fight Machida or Shogun but outside of that, I wanna focus on other things in my life. If the UFC offered me Shogun or Machida, Id take the fight. Otherwise, I think Im done. [Im] gonna focus on acting and the businesses."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |