En nu slapen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee tot dat Yvonne ofzo het beoordeeld heeft toch ?
omdat het topicverneukend is,,, de woorden zelf doen mij niet zo veel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom zou je het in het topic weghalen om het vervolgens in een FB topic te laten staan?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 06:51 schreef o.us het volgende:
Zeg, die "fipo" was echt een tip voor op de shirt hoor.
Omdat epic lulz.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef 9611Niels het volgende:
Bitch liegt tegen me over leeftijd
wrm dicht
Ja hoorquote:
zou ik de reden mogen weten waarom zulke topic's dan niet gewenst zijn?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat soort topics zijn hier niet gewenst. Twijfel of ze waar dan ook op FOK! gewenst zijn.
Ik zal voor PUB spreken, hier praat men over hun problemen en issues waar ze als puber of tiener tegenaan lopen. Vragen ze elkaar over hun hobbies en adviezen en kunnen ze in de slowchat hun onzin kwijt, en gezellig met elkaar kletsen. Je kan oh-zo veel besproken zijn elders, hier verdien je geen topic. Het is niet gewenst, en hoort hier niet. Ook de links die je gepost hebt kunnen worden gezien als spam.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef Zyzz het volgende:
[..]
zou ik de reden mogen weten waarom zulke topic's dan niet gewenst zijn?
en nog is iets, in elk topic gescheld met kanker, is dat hier wel gewenst?
oh zo. dat is duidelijk, dacht dat in 'pub' ook onzin topic's mochten aangezien de meeste topic's niet bepaald van hoog niveau zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zal voor PUB spreken, hier praat men over hun problemen en issues waar ze als puber of tiener tegenaan lopen. Vragen ze elkaar over hun hobbies en adviezen en kunnen ze in de slowchat hun onzin kwijt, en gezellig met elkaar kletsen. Je kan oh-zo veel besproken zijn elders, hier verdien je geen topic. Het is niet gewenst, en hoort hier niet. Ook de links die je gepost hebt kunnen worden gezien als spam.
Verder zijn de plaatjes ook niet allemaal geschikt.
En over gekanker, dat ligt aan de context.
Dat ze niet van een hoog niveau zijn, houdt niet in dat het geen problemen zijn, dat is niet aan jou. Zie je ook maar één topic dat op dat van jou lijkt? Dacht het niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:47 schreef Zyzz het volgende:
[..]
oh zo. dat is duidelijk, dacht dat in 'pub' ook onzin topic's mochten aangezien de meeste topic's niet bepaald van hoog niveau zijn.
dat ligt aan de context? wanneer is het dan wel toegestaan? post's zoals: wat een kankertopic' vind ik persoonlijk niet kunnen, aangezien hier op het forum waarschijnlijk mensen zijn die zich daardoor gekwetst voelen.
en post's zoals: polen zijn puur kanker vind ik al helemaal onacceptabel (dat werd laatst gepost, weet al niet meer door wie maar ik kan het wel even opzoeken als je wilt)
dat mijn topic hier niet thuis hoort is me nu wel duidelijk hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat ze niet van een hoog niveau zijn, houdt niet in dat het geen problemen zijn, dat is niet aan jou. Zie je ook maar één topic dat op dat van jou lijkt? Dacht het niet.
Er zijn altijd mensen die gekwetst raken van het woord kanker. Helaas is het tegenwoordig best normaal om dat woord te gebruiken, en ik ga niet iedere keer dat er kanker, kk of wat dan ook gepost wordt, alles wegeditten. Er zijn vast ook mensen die beledigd raken als je Jezus, of Godverdomme roept, moet ik die ook allemaal wegeditten? Dacht het niet. Ik edit de posts wel die gaan over persoonlijke belediging.
Ik heb het al gezien, opgeruimd en het is weg. Hoeft niet.
onzin, je hoeft niet naar elk woord te kijken of mensen er zich aan zouden kunnen storen, het is volgens mij over het algemeen bekend waar een groot deel van de mensen zich aan stoort.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nah, iedereen moet gewoon normaal doen. Klaar. Kan je alles mee ondervangen. Als je voor elk woord moet gaan bepalen of mensen zich er misschien wel aan zouden storen, ben je heel lang bezig.
Nee, dat is per mens verschillend. Vandaar dat we daar niet aan beginnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
onzin, je hoeft niet naar elk woord te kijken of mensen er zich aan zouden kunnen storen, het is volgens mij over het algemeen bekend waar een groot deel van de mensen zich aan stoort.
ik denk zelf niet dat er zoveel woorden zijn waar mensen zich door gekwetst voelen, en ze zullen vast niet allemaal worden gebruikt hier op het forum, tenminste niet zovaak als 'kanker'quote:Op maandag 14 maart 2011 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat is per mens verschillend. Vandaar dat we daar niet aan beginnen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik snap dat er vrijheid van meningsuiting is maar moeten dit soort reacties blijven staan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:32 schreef chroestjov het volgende:
Gewoon doen en wel zonder condoom voor optimaal genot.
Geheel ontopicquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Flikker op man dat zijn gewoon bullshit reacties.
Gaat wel lukken hoor. T zijn niet voor niets pubers.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Succes met je verkankerde subforum dan.
Ik ben niet zo van de adoratietopicsquote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Klojo120 het volgende:
RenRen- <- waar moet ik wel zijn voor een adoratietopic?
Weet dat het uit een goed hart komt, ik zal je met rust laten.quote:
Ik wens je heel veel succes op stormfront.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:32 schreef isildur1 het volgende:
Mag ik een poll houden over Mein Kamp op Fok? Of vinden jullie dat te Stormfront achtig? Ik ben gwn benieuwd hoeveel mensen dat boek aan het lezen zijn en ga heus geen propagandateksten uitkramen. Ben het zelf ook aan het lezen en ik vind het reuze meevallen allemaal. En nee dit geen troll.
Uit: Vind ze me leuk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:33 schreef jennafan het volgende:
Voeg me ff op msn toe: martijn_denbosch@hotmail.com
wel leuk om ff te pratern over deze issues
Sluiten gaat niet, kunnen alleen mods! dus die moet je even lief aansprekenquote:
Hymen voor modje! Hymen voor modje!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sluiten gaat niet.
En dit is ook R&P niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hymen voor modje! Hymen voor modje!Herro, my name is hymen, en vanavond is de jouwe er niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Maar waar kan ik dat bij r&p doen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sluiten gaat niet, kunnen alleen mods! dus die moet je even lief aanspreken![]()
En dit is ook R&P niet.
Dat weet ik maar waar is dat? :$quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet.
Jij kan nergens je topic sluiten. Je kunt naar de R&P FB en het daar vragen.
Met hulp jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
R&P Feedback - Let there be light
Deze heb je ook gevnoden, dat je die niet kan vinden
Is toch een perfect voorbeeld van hoe een OP moet zijn?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef KaBuf het volgende:
leuke meiden
Dit is niet echt iets prachtigs he?
Daarom heb je 'm zeker gesloten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is toch een perfect voorbeeld van hoe een OP moet zijn?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:06 schreef summer2bird het volgende:
Hoi. Kan iemand even die [kutuser] topics sluiten?
Ssst, je verstoort de rust.quote:
Shit man fietsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ssst, je verstoort de rust.
racefietsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Shit man fiets
Jij bent echt snel
Open mijn topic weer eens, dan mag je ook op het feestje komenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Open mijn topic weer eens, dan mag je ook op het feestje komen
Daar posten toch geen 16jarige meisjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee.![]()
Mocht het niet in KLB?
wel, wolvendagen is toch 16? en kwiwi en biogarde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar posten toch geen 16jarige meisjes
Goed puntquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wel, wolvendagen is toch 16? en kwiwi en biogarde.
Van mijn 16-jarige blijf je af.
pardon?quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef leeell het volgende:
Even een schop, ik heb het idee dat een paar mensen in de PUB-sc een beetje buiten de boot vallen.
er zijn mensen die niet passen binnen de SC en dit zelf ook aangeven (zie de KSC attempt van brandX) maar toch blijven posten, dit zorgt voor een ontzettend hatelijke sfeer en maakt het er niet leuker op.
is er geen optie om deze usert toch te rehabiliteren in een andere SC ?
je hoeft je niet te verontschuldigenquote:
FOK! niet zo serieus nemen. Jezus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:31 schreef leeell het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verontschuldigen
maar alle gekheid op een stokje, er is iemand in de SC die bewust of onbewust redelijk wat kwaad bloed zet, hij heeft zelf al geprobeerd met de hulp van een andere mod iets anders zoeken.
wellicht heb jij ideeen ,
tevens ben je ook er te laat bij nu, maar het zal ongetwijfeld weer voorkomen
het is gewoon bloedirritant om te lezen hoe 1 iemand bijna de gehele rest zit te irriteren, dan kan hij beter ergens anders heen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
FOK! niet zo serieus nemen. Jezus.
Niemand gaat ergens anders heen. Iedereen moet gewoon normaal doen daar. Als er iets aan de hand is kan je gewoon een TR plaatsen. Dan zie ik het vanzelf. We gaan geen users 'aan een andere plek helpen' kom nou.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:34 schreef leeell het volgende:
[..]
het is gewoon bloedirritant om te lezen hoe 1 iemand bijna de gehele rest zit te irriteren, dan kan hij beter ergens anders heen.
beetje moeite mag ook wel , het is niet alsof je echt veel te doen heb anders in PUB
Het was eerlijk gezegd een eufemisme van ; eruit flikkeren :$ , maar okee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niemand gaat ergens anders heen. Iedereen moet gewoon normaal doen daar. Als er iets aan de hand is kan je gewoon een TR plaatsen. Dan zie ik het vanzelf. We gaan geen users 'aan een andere plek helpen' kom nou.
Ja of je komt met tips en ideeën in het lopende topicquote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef leeell het volgende:
Even een schop, ik heb het idee dat een paar mensen in de PUB-sc een beetje buiten de boot vallen.
er zijn mensen die niet passen binnen de SC en dit zelf ook aangeven (zie de KSC attempt van brandX) maar toch blijven posten, dit zorgt voor een ontzettend hatelijke sfeer en maakt het er niet leuker op.
is er geen optie om deze usert toch te rehabiliteren in een andere SC ?
dit was voor het hele gebeuren hequote:Op donderdag 22 november 2012 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja of je komt met tips en ideeën in het lopende topic
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:35 schreef leeell het volgende:
[..]
dit was voor het hele gebeuren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |