workaholic?quote:
Laatste jaar studie begint morgen, best wel zin in want ik heb de hele vakantie geen drol uitgevoerdquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:41 schreef Godshand het volgende:
Zie TT.
Blij? Toch weer graag naar school/studie/werk? Of ga je nog?
Of baal je en had je 5 weken op de Bahamas nog wel zien zitten?
Das toch ook de bedoeling van vakantie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:06 schreef Creatix het volgende:
[..]
Laatste jaar studie begint morgen, best wel zin in want ik heb de hele vakantie geen drol uitgevoerd
Ik zou halve dagen gaan werken buiten de tijden die ik weg/vakantie was, maar kreeg op dag 1 te horen dat er geen werk was...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Das toch ook de bedoeling van vakantie?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:57 schreef themole het volgende:
Nog twee weken, maar ik heb al wel weer zin in de Uni.
Lol, PUB?quote:
Ja idd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lol, PUB?
Want volwassenen zoals jij gaan niet meer op vakantie?
Bofkont. ;oquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef dakraam het volgende:
Nog 2 weken vakantieDan komt er een einde aan mijn vakantie van 3 maanden
Mag ik vragen welke opleiding je doet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:18 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb pas vanaf volgende week weer les, maar gisteren de kennismaking gehad en morgen een uitje. Het wordt mijn 1e jaar op de Hogeschool Rotterdam, dus het is weer nieuw allemaal. Helemaal als je altijd dorpjes gewend bent zoals ik.
Maar goed, ik ken in mijn klas 2 mensen en ik heb met een stuk of 6/7 gisteren nog gepraat, liep wel lekker in ieder geval. Het grootste gedeelte van m'n klas is Marokkaans of Turks en wij zijn met een stuk of 5 de enige Nederlanders (al zijn hun natuurlijk ook gewoon Nederlands, dus ik bedoel het niet verkeerd. Ik ben ook niet racistisch ofzo, ik zeg het maar). En de leeftijden verschillen nogal. Ik ben nu 18, maar de leeftijden lopen van 16 tot 24 jaar hier.
Maarre, ik heb best wel zin erin! Ik vind het juist wel leuk, zo'n nieuwe klas, en de vakantie heeft lang genoeg geduurd voor mij. Op een gegeven moment heb je zo'n beetje alles wel gehad en mag het wel weer beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |