Sluiten gaat niet, kunnen alleen mods! dus die moet je even lief aansprekenquote:
Hymen voor modje! Hymen voor modje!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sluiten gaat niet.
En dit is ook R&P niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hymen voor modje! Hymen voor modje!Herro, my name is hymen, en vanavond is de jouwe er niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ˇʞoɟ
Maar waar kan ik dat bij r&p doen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sluiten gaat niet, kunnen alleen mods! dus die moet je even lief aanspreken![]()
En dit is ook R&P niet.
Dat weet ik maar waar is dat? :$quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet.
Jij kan nergens je topic sluiten. Je kunt naar de R&P FB en het daar vragen.
Met hulp jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
R&P Feedback - Let there be light
Deze heb je ook gevnoden, dat je die niet kan vinden
Is toch een perfect voorbeeld van hoe een OP moet zijn?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef KaBuf het volgende:
leuke meiden
Dit is niet echt iets prachtigs he?
Daarom heb je 'm zeker gesloten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is toch een perfect voorbeeld van hoe een OP moet zijn?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:06 schreef summer2bird het volgende:
Hoi. Kan iemand even die [kutuser] topics sluiten?
Ssst, je verstoort de rust.quote:
Shit man fietsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ssst, je verstoort de rust.
racefietsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Shit man fiets
Jij bent echt snel
Open mijn topic weer eens, dan mag je ook op het feestje komenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Open mijn topic weer eens, dan mag je ook op het feestje komen
Daar posten toch geen 16jarige meisjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee.![]()
Mocht het niet in KLB?
wel, wolvendagen is toch 16? en kwiwi en biogarde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar posten toch geen 16jarige meisjes
Goed puntquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wel, wolvendagen is toch 16? en kwiwi en biogarde.
Van mijn 16-jarige blijf je af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |