Eerst uitloggen en vervolgens inloggen met een kloon als je dergelijke topics maakt.quote:wat moet ik doen?
ik wagt nog ff reactties afquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef Quyxz_ het volgende:
waar sgiejnlijk heft hij wel lkkre snoepjes bei hem thuis moe je ff aanbelle bij hem en zegge dat je wel wil likke aan ene lollie
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Eerst uitloggen en vervolgens inloggen met een kloon als je dergelijke topics maakt.
Nog beter; maak ze gewoon niet. Niemand zit op deze kutzooi te wachten.
Ergo: tief een end op
Ik wel. Ik geniet hier van.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Eerst uitloggen en vervolgens inloggen met een kloon als je dergelijke topics maakt.
nau nauquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:19 schreef Doosopwielen het volgende:
Uitloggen en nooit meer terug komen
uh uh neequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:22 schreef mega-worstje het volgende:
Zeg tonnekke jij bent t toch zeker nie? Je weet toch dat je altijd aan mag bellen
iemand zij dat ik weg moesd bleifenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
jawel ik herken mijn tonnekke uit duizenden. Wil je een snoepje mooie jongen?
Tuurlijk kun je wel komen. Dan gaan we lekker je haartjes wassen met die meloenenshampoo die je zo lekker vindt!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
iemand zij dat ik weg moesd bleifen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Of dit!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:19 schreef Doosopwielen het volgende:
Uitloggen en nooit meer terug komen
hoe weet je datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je wel komen. Dan gaan we lekker je haartjes wassen met die meloenenshampoo die je zo lekker vindt!
Wat lief ja weer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of dit!
Jezus wat een bedroevend niveau
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:52 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
schatje ik weet alles van je
Welke bovenkamer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:05 schreef wietparkiet het volgende:
Nee, echt TS wat bezielde je toen je op de nieuwe topic knop drukte![]()
Teveel lucht in je bovenkamer ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |