Ik ga morgen even klussenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Tombo, ik heb jouw deelnemerslijst zolang in de fipo van het nieuwe Bonensoaptopic gezet, maar als er aanpassingen zijn, plaats je maar een nieuwe
Ik weet het!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Wil de eigenaar van deze katten ze ophalen uit de ballenbak?
Ding dong !
[ afbeelding ]
De stiften wil ik wel adopteren
zijn t geen poezels toevallig van bij DTH?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ding dong !
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ding dong !
[ afbeelding ]
cool!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:13 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
nu met kampvuur met licht en rookeffectenvoor mn
kerststal
Whahahaha vet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:13 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
kerststal
Man man, het zijn katten, t zijn dr twee, en de kleuren komen overeen, zo gek was het niet van me toch?quote:
Ik vind de foto grappig, ongeacht wiens katten het zijn,quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man man, het zijn katten, t zijn dr twee, en de kleuren komen overeen, zo gek was het niet van me toch?
Ik vind ze eng, ze staren heel intens naar mequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind de foto grappig, ongeacht wiens katten het zijn,
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet het echt niet, van wie zijn ze dan in hemelsnaam?
Ik snap het heus wel op zichquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man man, het zijn katten, t zijn dr twee, en de kleuren komen overeen, zo gek was het niet van me toch?
MB heeft toch 1 totaal zwarte?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
MB is het ook niet.
Al had ik wel gelijk que kleur ze lijken er niet op.
en wanneer is het kindeke jezus gaar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:13 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
kerststal
Nee, ik heb ing en diegene gepmd, ik wacht hen eerst afquote:
Ooooh ik dacht dat jij dr maar 1 heb, hoe kom jij aan mijn adres dan?????quote:
straks is alles gewoon van je stalkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet van wie ik dat boek had trouwens
Wat moet ik met jouw adresquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht dat jij dr maar 1 heb, hoe kom jij aan mijn adres dan?????
Zeg, doe eens iets aan je spelling!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht dat jij dr maar 1 heb, hoe kom jij aan mijn adres dan?????
Ik lees prima, hij heeft zn vriendin en twee katten gok ik dusquote:
Omdat ze het hier geeft geroepenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef JJH het volgende:
Weet je wel zeker dat het hier van Fok vandaan komt, oh-oh?
Nee een bruine en een grijs/wittequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lees prima, hij heeft zn vriendin en twee katten gok ik dus![]()
Een grijze en een zwart witte toevalligerwijs?????
Zeer zeker, ik postte laatst dat mn leven zinloos was omdat we van de baas geen roze markers meer mochten kopen omdat we eerst die lelijke gelen op moesten makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lees prima, hij heeft zn vriendin en twee katten gok ik dus![]()
Een grijze en een zwart witte toevalligerwijs?????
gewoon Sjon een gele marker geven, als na een minuut of tien het hele kantoor geel is ben je er zo doorheen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik postte laatst dat mn leven zinloos was omdat we van de baas geen roze markers meer mochten kopen omdat we eerst die lelijke gelen op moesten maken![]()
O oke, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ze het hier geeft geroepen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon Sjon een gele marker geven, als na een minuut of tien het hele kantoor geel is ben je er zo doorheen!
Omdat ik weer es anonieme post had, met roze markersquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Maareh vanwaar alle vragen over katten? Zijn we aan een grote volksbeestentelling begonnen ofzo?
IK WAS EERST GREYS!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
GREYS, als je het weet niet zeggen!
Jezus dat linkerbeest mag ook weleens wat meer te vreten krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Fuck die stomme plant Greys, van wie zijn deze katten???????
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Fuck die stomme plant Greys, van wie zijn deze katten???????
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:38 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging helemaal stuk toen ik mn post openmaakte vandaag![]()
Thnx Ingpingeling en Tombolala, tenminste, ik ga er vanuit dat die twee anonieme katten die me aanstaren vanuit een kast Nelis en Sjefke zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn leven heeft weer kleur gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de nachtbrakerus fluffycusquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
Senes, ben je d'r? Jij bent nogal van de exotische planten
APK heeft dit dus voor zijn deur in Thailand, bijzondere boom die 's nachts bloeit.
[ afbeelding ]
En 's nachts ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Niet kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kan ik nu Dexter gaan kijken terwijl ik niet weet van wie die stiften komen?
ja, van wie is die parkiet eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, de conclusie is sowieso dat oh-oh ons dus redelijk spammed met hondjes, maar nooit oplet welke beesten door de anderen worden geplaatst
Ik herken ze directquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, de conclusie is sowieso dat oh-oh ons dus redelijk spammed met hondjes, maar nooit oplet welke beesten door de anderen worden geplaatst
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Niet van mij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, van wie is die parkiet eigenlijk?
Ik heb die katten hier nog nooit gezienquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Jij had het afgesprokenquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb die katten hier nog nooit gezien![]()
ING, die ene was van jou ja![]()
Maar al die andere dan?
Ik las hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij had het afgesproken
-edit- oeps
Aaaaaaaaawquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Speciaal voor jou het dorp in gegaan![]()
En zeggiknie
Ik wil oh-oh niet helpen natuurlijkquote:
Daar stond met haar ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij had het afgesproken
-edit- oeps
Nee stel je voorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil oh-oh niet helpen natuurlijk
Die wil ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Uit het 'katten met foto's'-topic;
[ afbeelding ]
Dit lijkt wel die magere
staat de naam van je zaak er nog op ook?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wie zou er anders in een envelop van de zaak 3 stiften vrotten en er lelijk een uitgeknipt printje bij proppen
Dat was de grapquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Dat is trouwens wel goddamn evil, alsof ik ooit zou kunnen raden dat Ll of all people mij stiften zou sturen![]()
Gelukkig was iedereen al op de hoogtequote:
Weet ik veel waar hij werkt, dat kon ik echt niet weten, maar ik vond het wel al typisch een jongensactiequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
staat de naam van je zaak er nog op ook?
shame on you, oh-oh!
Daar is het nogal bleek.quote:
Ik FOK! mobiel, as we speak sta ik voor je deur. Leuke buurt oh-oh...quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar nu heeft ie wel mn adres, das eng man
Ja daar zit op project, waar die vlop van isquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet ik veel waar hij werkt, dat kon ik echt niet weten, maar ik vond het wel al typisch een jongensactie![]()
Gare halfopen vlop![]()
Geweldig![]()
![]()
Oeh kinkyquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik FOK! mobiel, as we speak sta ik voor je deur. Leuke buurt oh-oh...
Zeker wel rustig als je 's avonds helemaal alleen nog een rondje loopt met de hondjes door deze verlaten straatjes... [ afbeelding ]
Ben blij dat je mijn adres niet hebtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik FOK! mobiel, as we speak sta ik voor je deur. Leuke buurt oh-oh...
Zeker wel rustig als je 's avonds helemaal alleen nog een rondje loopt met de hondjes door deze verlaten straatjes... [ afbeelding ]
Kijk, dat wist ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daar zit op project, waar die vlop van is
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik ook niet hoor![]()
Kekke actie.
Van de enige van heel Fok! die niet op mijn kerstkaartenlijst staat nog wel
Ja ik vond het zo zielig van die markers, dus ik heb m'n abo op een paar negerts opgezegd en daarvan 3 markers gekochtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik ook niet hoor![]()
Kekke actie.
Van de enige van heel Fok! die niet op mijn kerstkaartenlijst staat nog wel
Waarom niet?quote:
Alle dik 300.000 users?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]Stuur jij heel FOK! een kerstkaart?
![]()
Nog niet eens.quote:
Is dat een probleem?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is al twee keer zoveel als dat het was.
2 x 0 = 2?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is al twee keer zoveel als dat het was.
Hoe poepig , ik zal aan je denken als ik met mn markers markquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo zielig van die markers, dus ik heb m'n abo op een paar negerts opgezegd en daarvan 3 markers gekocht
Wel een gratis envelop van de zaak verder natuurlijk, het moet niet té gek gaan worden
Wij kennen elkaars poesjes wel hé?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En ja, ik herkende de katten oh-oh, sorry
Absofuckinlutely!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij kennen elkaars poesjes wel hé?
E = mc²?quote:
Ik zie hier potentiele kinky fantasietjesquote:
Ja hoorde ik ook! Maar nog niet bevestigd geloof ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Hee Ll , vandaag zeiden ze bij Blv trouwens dan Dexter en Debra gaan scheiden
Ja ze zijn getrouwd héquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Hee Ll , vandaag zeiden ze bij Blv trouwens dan Dexter en Debra gaan scheiden
whehehequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Sommige mensen op Facebook zijn ook sadisten![]()
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze verliefd op haarquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dan is het toch best evil als iemand schijnbaar z'n status van 'in een relatie' naar 'vrijgezel' verandert op 'ik vind dit leuk' te gaan klikkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien zijn ze verliefd op haar
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch best evil als iemand schijnbaar z'n status van 'in een relatie' naar 'vrijgezel' verandert op 'ik vind dit leuk' te gaan klikkenNet dat meisje d'r verkering uit...
Alhoewel... troosten
Ik heb gisteren 3 afgekeken, en als jij en je katten en je stiften er niet tussen waren gekomen was ik nu aan 4 begonnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze zijn getrouwd hébest nasty, en ook weer niet.
Waar ben je nu? Gister finale seizoen 5 gezien
Die was epischquote:
Ja maar 12 per seizoen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 3 afgekeken, en als jij en je katten en je stiften er niet tussen waren gekomen was ik nu aan 4 begonnen![]()
5 krijg ik komend weekend![]()
Dus ik ben zo bij nu
Die vonden haar vriendje lekker denk ik!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en het zijn 2 meiden die het leuk vinden
Misschien de Careya arborea, maar ik ben niet helemaal overtuigdquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
Senes, ben je d'r? Jij bent nogal van de exotische planten
APK heeft dit dus voor zijn deur in Thailand, bijzondere boom die 's nachts bloeit.
[ afbeelding ]
En 's nachts ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
niet MegaMindy?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik ooit nog een kat neem met zo'n duidelijk M op zijn kop gaat hij Mickey heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |