Ik ga morgen even klussenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Tombo, ik heb jouw deelnemerslijst zolang in de fipo van het nieuwe Bonensoaptopic gezet, maar als er aanpassingen zijn, plaats je maar een nieuwe
Ik weet het!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Wil de eigenaar van deze katten ze ophalen uit de ballenbak?
Ding dong !
[ afbeelding ]
De stiften wil ik wel adopteren
zijn t geen poezels toevallig van bij DTH?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ding dong !
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ding dong !
[ afbeelding ]
cool!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:13 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
nu met kampvuur met licht en rookeffectenvoor mn
kerststal
Whahahaha vet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:13 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
kerststal
Man man, het zijn katten, t zijn dr twee, en de kleuren komen overeen, zo gek was het niet van me toch?quote:
Ik vind de foto grappig, ongeacht wiens katten het zijn,quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man man, het zijn katten, t zijn dr twee, en de kleuren komen overeen, zo gek was het niet van me toch?
Ik vind ze eng, ze staren heel intens naar mequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind de foto grappig, ongeacht wiens katten het zijn,
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet het echt niet, van wie zijn ze dan in hemelsnaam?
Ik snap het heus wel op zichquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man man, het zijn katten, t zijn dr twee, en de kleuren komen overeen, zo gek was het niet van me toch?
MB heeft toch 1 totaal zwarte?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
MB is het ook niet.
Al had ik wel gelijk que kleur ze lijken er niet op.
en wanneer is het kindeke jezus gaar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:13 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
kerststal
Nee, ik heb ing en diegene gepmd, ik wacht hen eerst afquote:
Ooooh ik dacht dat jij dr maar 1 heb, hoe kom jij aan mijn adres dan?????quote:
straks is alles gewoon van je stalkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet van wie ik dat boek had trouwens
Wat moet ik met jouw adresquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht dat jij dr maar 1 heb, hoe kom jij aan mijn adres dan?????
Zeg, doe eens iets aan je spelling!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht dat jij dr maar 1 heb, hoe kom jij aan mijn adres dan?????
Ik lees prima, hij heeft zn vriendin en twee katten gok ik dusquote:
Omdat ze het hier geeft geroepenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef JJH het volgende:
Weet je wel zeker dat het hier van Fok vandaan komt, oh-oh?
Nee een bruine en een grijs/wittequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lees prima, hij heeft zn vriendin en twee katten gok ik dus![]()
Een grijze en een zwart witte toevalligerwijs?????
Zeer zeker, ik postte laatst dat mn leven zinloos was omdat we van de baas geen roze markers meer mochten kopen omdat we eerst die lelijke gelen op moesten makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lees prima, hij heeft zn vriendin en twee katten gok ik dus![]()
Een grijze en een zwart witte toevalligerwijs?????
gewoon Sjon een gele marker geven, als na een minuut of tien het hele kantoor geel is ben je er zo doorheen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik postte laatst dat mn leven zinloos was omdat we van de baas geen roze markers meer mochten kopen omdat we eerst die lelijke gelen op moesten maken![]()
O oke, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ze het hier geeft geroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |