ehhhquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, echt niet, want ik hou niet van grote tetten
aah, ja kan t me goed voorstellen, succes iig vrijdag, en beterschapquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ze bij ons verkopen. Maar als m'n amandelen dr uit gaan vrijdag lijkt het me wel fijn.
Is dat aanstaande vrijdag? Sterkte!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ze bij ons verkopen. Maar als m'n amandelen dr uit gaan vrijdag lijkt het me wel fijn.
Meestal helemaal onderin het schap bij de sappen/frisdrank.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
heb je je verwijderde berichten map ook leeggehaald?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is leeg nu toch?
Ik ga mailen
Als je niet zwanger bent mag je het hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar "minder lekker dan vroeger" is iets anders dan vies toch?
En heeft iemand het recept van arretjescake nog eens voor me? Voor kerst?
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je je verwijderde berichten map ook leeggehaald?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meestal helemaal onderin het schap bij de sappen/frisdrank.
Oh, dat mag ik nog danquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als je niet zwanger bent mag je het hebben
200gram boter
1 ei
200gram witte bastard suiker
1 zakje vanillesuiker
5eetlepels cacaopoeder
250 gram biscuitjes
-smelt de boter
-roer het ei en de bastardsuiker door elkaar
-voeg de gesmolten boter toe en mix
-voeg vanillesuiker+cacao toe en mix
-kruimel de koekjes en roer dit door de rest
-in een cakevorm oid afdekken met aluminiumfolie en in de koelkast hard laten worden
eetsmakelijk
wat liefquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Jep. Aanstaande vrijdag.
Dankje.![]()
Mijn tante heeft serieus een cadeaumand voor me gemaakt. Ik mag elke dag een cadeautje uitpakken.![]()
oke, that's it, I'm gonna have to put you down Old Yellerquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:52 schreef JJH het volgende:
Zwabber, ik heb ook de LP van Rick Astley.
Rotplek idd.quote:
Aaahhhhquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Jep. Aanstaande vrijdag.
Dankje.![]()
Mijn tante heeft serieus een cadeaumand voor me gemaakt. Ik mag elke dag een cadeautje uitpakken.![]()
Endospermquote:Griesmeel is binnen, korrelig, zetmeelrijk endosperm van tarwe (nog niet gemalen in bloem).
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:56 schreef senesta het volgende:
Ik was eens aan het googlen op griesmeel:
[..]
EndospermDat klinkt wel euhm...apart..
Heb je je horloge al?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef ElisaB het volgende:
Ril, de kies begint nu zeer te doen. Dat wil zeggen: het stuk dat niét in de prullenbak ligtIk moet echt naar de tandarts (en ik ga ook wel, maar kan pas donderdag).
Dus, ff de coole bikkel uithangen
Ik zou idd eens bij de sappen/limonades kijken, volgens mij heeft Karvan Cevitam ze ook, die moet je wel zelf invriezen maar die zijn lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier lagen ze op de diepvries bij de plus. Maar wellicht heeft de AH andere die lekkerder zijn. De kerssen smaak vond ik wel echt vies daar werd ik nog misselijker van.
Oeh sterkte Elies! Ik vind echt niets zo erg als kiespijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef ElisaB het volgende:
Ril, de kies begint nu zeer te doen. Dat wil zeggen: het stuk dat niét in de prullenbak ligtIk moet echt naar de tandarts (en ik ga ook wel, maar kan pas donderdag).
Oeh.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aaahhhh
Wij kregen vandaag een mand als kerstpakket vol met gerechten (en dan echt appeltaartmix met eieren, suiker en appelen enz.)
Van Wicky en Danone heb je ze ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je je horloge al?
[..]
Ik zou idd eens bij de sappen/limonades kijken, volgens mij heeft Karvan Cevitam ze ook, die moet je wel zelf invriezen maar die zijn lekker
Ja, die heb ik gevonden gelukkigquote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:57 schreef senesta het volgende:
Oeh sterkte Elies! Ik vind echt niets zo erg als kiespijn.
Ik beval nog liever
Jaaa vind deze tijd zoooo leuk! Mijn Mr krijgt echt heel veel leuks en er zaten ook leuke dingen voor mij in.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oeh.![]()
![]()
Ik vind dat ook altijd heel leuk om te maken. Voor de oudste van m'n zus heb ik eens een heel lushzeepjespakket gemaakt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dank je. Met de tandarts ben je er met een paar uurtjes vanaf
Ohhhh, dat mag ik niet zeggen
Ik ben veel te recht voor de kar
Laterzzzzz
Ik denk dat Elies de (minimaal) 18 jaar na de bevalling bedoeldquote:
Oooooh jaaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat Elies de (minimaal) 18 jaar na de bevalling bedoeld
Ken ik dat ergens van?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)007324677/index.html
JJH, kijk dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |