Ja daar zit op project, waar die vlop van isquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet ik veel waar hij werkt, dat kon ik echt niet weten, maar ik vond het wel al typisch een jongensactie![]()
Gare halfopen vlop![]()
Geweldig![]()
![]()
Oeh kinkyquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik FOK! mobiel, as we speak sta ik voor je deur. Leuke buurt oh-oh...
Zeker wel rustig als je 's avonds helemaal alleen nog een rondje loopt met de hondjes door deze verlaten straatjes... [ afbeelding ]
Ben blij dat je mijn adres niet hebtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik FOK! mobiel, as we speak sta ik voor je deur. Leuke buurt oh-oh...
Zeker wel rustig als je 's avonds helemaal alleen nog een rondje loopt met de hondjes door deze verlaten straatjes... [ afbeelding ]
Kijk, dat wist ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daar zit op project, waar die vlop van is
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik ook niet hoor![]()
Kekke actie.
Van de enige van heel Fok! die niet op mijn kerstkaartenlijst staat nog wel
Ja ik vond het zo zielig van die markers, dus ik heb m'n abo op een paar negerts opgezegd en daarvan 3 markers gekochtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik ook niet hoor![]()
Kekke actie.
Van de enige van heel Fok! die niet op mijn kerstkaartenlijst staat nog wel
Waarom niet?quote:
Alle dik 300.000 users?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]Stuur jij heel FOK! een kerstkaart?
![]()
Nog niet eens.quote:
Is dat een probleem?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is al twee keer zoveel als dat het was.
2 x 0 = 2?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is al twee keer zoveel als dat het was.
Hoe poepig , ik zal aan je denken als ik met mn markers markquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo zielig van die markers, dus ik heb m'n abo op een paar negerts opgezegd en daarvan 3 markers gekocht
Wel een gratis envelop van de zaak verder natuurlijk, het moet niet té gek gaan worden
Wij kennen elkaars poesjes wel hé?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En ja, ik herkende de katten oh-oh, sorry
Absofuckinlutely!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij kennen elkaars poesjes wel hé?
E = mc²?quote:
Ik zie hier potentiele kinky fantasietjesquote:
Ja hoorde ik ook! Maar nog niet bevestigd geloof ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Hee Ll , vandaag zeiden ze bij Blv trouwens dan Dexter en Debra gaan scheiden
Ja ze zijn getrouwd héquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Hee Ll , vandaag zeiden ze bij Blv trouwens dan Dexter en Debra gaan scheiden
whehehequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Sommige mensen op Facebook zijn ook sadisten![]()
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze verliefd op haarquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dan is het toch best evil als iemand schijnbaar z'n status van 'in een relatie' naar 'vrijgezel' verandert op 'ik vind dit leuk' te gaan klikkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien zijn ze verliefd op haar
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch best evil als iemand schijnbaar z'n status van 'in een relatie' naar 'vrijgezel' verandert op 'ik vind dit leuk' te gaan klikkenNet dat meisje d'r verkering uit...
Alhoewel... troosten
Ik heb gisteren 3 afgekeken, en als jij en je katten en je stiften er niet tussen waren gekomen was ik nu aan 4 begonnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze zijn getrouwd hébest nasty, en ook weer niet.
Waar ben je nu? Gister finale seizoen 5 gezien
Die was epischquote:
Ja maar 12 per seizoen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 3 afgekeken, en als jij en je katten en je stiften er niet tussen waren gekomen was ik nu aan 4 begonnen![]()
5 krijg ik komend weekend![]()
Dus ik ben zo bij nu
Die vonden haar vriendje lekker denk ik!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en het zijn 2 meiden die het leuk vinden
Misschien de Careya arborea, maar ik ben niet helemaal overtuigdquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
Senes, ben je d'r? Jij bent nogal van de exotische planten
APK heeft dit dus voor zijn deur in Thailand, bijzondere boom die 's nachts bloeit.
[ afbeelding ]
En 's nachts ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |