Jij bent goed bezig jij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat je te lui bent om er wat mee te doen, niet dat je niet weet wat je er mee moet.
Dat zit sinds zondag in de henna. Rooie.quote:
Nooooooooit meer doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen maar wat jij zei, iets anders geformuleerd.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:38 schreef Ynske het volgende:
wat heeft Q eigenlijk gedaan?Keine ahnung. Die poot had ze destijds te danken aan een opblaasbare walrus, doelt ze daarop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
dat, of een bompakketjequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb geloof ik een sesa pakket.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef DanseMacabre het volgende:
k las t alquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keine ahnung. Die poot had ze destijds te danken aan een opblaasbare walrus, doelt ze daarop?
ja, about that, ik vraag me nu al tijden af hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keine ahnung. Die poot had ze destijds te danken aan een opblaasbare walrus, doelt ze daarop?
Zonder foto kunnen wij dat niet beoordelen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef DanseMacabre het volgende:
De enige info die ik nodig had: tis Q. Makes sense.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, about that, ik vraag me nu al tijden af hoe je dat voor elkaar krijgt
heb ik essentiele info gemist?
Dat doen ze snel. Ik heb het een uurtje geleden afgegeven op het postkantoor!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef DanseMacabre het volgende:
hoe krijg ik t voor mekaar om mn enkelbanden in te scheuren door middel van t wieltje van een bureaustoel? das net zo onnozelquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, about that, ik vraag me nu al tijden af hoe je dat voor elkaar krijgt
heb ik essentiele info gemist?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook SeSa post![]()
Een overload aan roze markers![]()
Hadden jullie dat samen afgestemd of waren dat losse acties?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat Tombo het maar niet teruglezen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doen ze snel. Ik heb het een uurtje geleden afgegeven op het postkantoor!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat Tombo het maar niet teruglezen.Dat van haar staat al 3 dagen.
Jij doet heul niet mee aan SeSa en hebt ook post?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook SeSa post![]()
Een overload aan roze markers![]()
Hadden jullie dat samen afgestemd of waren dat losse acties?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij doet heul niet mee aan SeSa en hebt ook post?
*jank*
nog eerder dan de meeste SeSa'ers ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij doet heul niet mee aan SeSa en hebt ook post?
*jank*
Da's heul niet om te lachen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog eerder dan de meeste SeSa'ers ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's heul niet om te lachen.Ik heb me morgen speciaal vrij genomen voor mijn pakje. It better be there!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's heul niet om te lachen.Ik heb me morgen speciaal vrij genomen voor mijn pakje. It better be there!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zul je zien, ik zit steeds thuis, morgen ben ik er niet, dan zal ie net komen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Hey die heb ik verstuurdquote:
Eh, ik weet van niks!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:38 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging helemaal stuk toen ik mn post openmaakte vandaag![]()
Thnx Ingpingeling en Tombolala, tenminste, ik ga er vanuit dat die twee anonieme katten die me aanstaren vanuit een kast Nelis en Sjefke zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn leven heeft weer kleur gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk een levering van Zooplusquote:
Awww... is hij bij de douane blijven hangen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemerslijstje:
Muis006
Ingetje79
Tombolafan voorpret
Pagan
Strega
Cat22
Ferrari_rood pakje
DeZwabber
Maes pakje
Ml-etje
DanseMacabre pakje
Bamba
JJH
Dizzy-Miss-Lizzy
Ynske
planning: alles is als het goed is verstuurd, 22 december is pakjesopeningsavond!
LijstjeJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Waren we vorig jaar niet eerder?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:04 schreef Ynske het volgende:
k heb t idee dat alles veel later binnenkomt dan vorig jaar
Ik weet het wel zeker. Vorig jaar hebben we ook eerder geopend dacht ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:04 schreef Ynske het volgende:
k heb t idee dat alles veel later binnenkomt dan vorig jaar
Ik ging in zijn post history kijken: en dan is - in dit kader- deze TT wel een pareltje.quote:
Dat deed ik ook altijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ging in zijn post history kijken: en dan is - in dit kader- deze TT wel een pareltje.![]()
Een aansteker opvoeren?
Ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:26 schreef Ynske het volgende:
ik mag mn haar gaan verven
voor buzzer
deze kleur gaat t worden
[ afbeelding ]
leuk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |