Haren?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
Noes! Mn doucheputje is verstopt (deels) dus nu staan mn douche en mn wc blank
Direct op mijn snuffel (is het niet snufferdquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
Doe jij het eerst op je handen, of direct op je snuffel?
En idd, ik zal de volgende keer iets zuiniger doen
Jups! Ik let wel op heurquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Hey Elies , ik zeg vrouwenliefde en huppa, daar bende ge!
Tuinslang erin en zuigen maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
Geen idee, ik wil het niet weten ookquote:
Greys heeft geheid tips voor jequote:Op dinsdag 14 december 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb purol-stickquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Blistex kreeg ik altijd van mn zusje van dr werk ik zal es zien of ik nog ergens dichte potjes heb liggen, meestal geef ik ze weg.
Purol is ook fijn, die tubetjes.
Maar niks kan tippen aan die cocos van de Tuinen.
Heb ik die jou niet es gestuurd Greys?
De meloen daarvan is ook heel lekker
![]()
Hier op mn werk ligt Cream Soda van Buddha Balm, dies ook wel lekker
En die kunnen in de kerstboom. Win-winquote:
Deze dus. Senes, weet jij het toevallig?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
APK mailt een foto van de boom die voor zijn hut staat. Het schijnt een bijzondere boom te zijn (how very F&F!) die 's nachts bloeit, lekker ruikt en pom pom flowers heeft. Hij gaat vannacht proberen nog een foto te maken als ie bloeit. Iemand enig idee wat het is?
EDITfoto komt zo
Dat zou wel heel erg origineel zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En die kunnen in de kerstboom. Win-win
Van purol vind ik echt alleen die tubetjes fijn, oh, en die hebben ook van die platte blikjes geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van purol vind ik echt alleen die tubetjes fijn, oh, en die hebben ook van die platte blikjes geloof ik.
Maar ik koop ze niet meer nadat mijn homovriendje mij na een concert er op wees toen we buiten liepen en ik net mijn lipjes gezalfd had, dat het net leek of dr zaad op mn lippen zat
is qwea jouw homovriendje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh hij zei eigenlijk "veeg je zaadmuil ff schoon wil je?"
Maar dat klinkt zo onnodig ranzig hea?
Ik ben naar huis
Ik ook, maar als ik dat gesmeerd heb mag ik qltel niet kussenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik dat gesmeerd heb mag ik qltel niet kussen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil het niet weten ook
Ik gooi er wel ontstopper in vanavond
* note to self; wel doen! *
Mag Noes mee werken, of blijft ze op het huis passen ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef Belana het volgende:
als ik nou die baan krijg kan ik naar de lushwinkel op de kalverstraat
Ik ook niet maar hij welquote:
ik ben daar wel eens binnen geweestquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef Belana het volgende:
als ik nou die baan krijg kan ik naar de lushwinkel op de kalverstraat
Daar zijn ze voor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan maar beter op de volg topic knop klikken. Telkens als ik mee wil lezen komt er wat tussen.
Oliebollen zijn niet mijn favoriet, maar ik heb vandaag wel een bus slagroom gekocht. Warme choc met slag FTW!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:47 schreef JJH het volgende:
En nu eerst een oliebol en warme chocolademelk.
Is dat net zoiets als knieperties?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Ynske het volgende:
zelfgemaakte harde wafelsvan oma
van de week mams wafelijzer maar eens lenenk heb t recept, kan ik voor de kerst/oudjaar nog wat wafels bakken
jij krijgt een betere hotlinkplaatje dan ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als knieperties?![]()
[ afbeelding ]
Die kennen we hier niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij krijgt een betere hotlinkplaatje dan ik
nee geen kniepertjes meer een dikke wafel
[ afbeelding ]
geen briefje zeker hequote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef JJH het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag schade gereden.
Of tenminste, er is iemand tegen mij aangereden zodat ik schade heb. In de parkeergarage verdorie.
limburgs zekerquote:
Nee, overal gaat netjes voor gezorgd worden. Zij kwam opeens haar vak uitgedoken terwijl ik daar reed. Ik heb amper schade hoor, alleen de voorbumper is een beetje uit het lood gedrukt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
geen briefje zeker he
vind dat altijd zo klote
En dat was geen herhaling van het nieuws van 2 jaar geleden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
nieuws op de radio "ja er is nu een revolutie bezig in de mobiele telefonie, in de toekomst zal je alleen nog voor je data abbo betalen omdat mensen steeds meer bellen via internet blablabla etc. etc."
like... duh...
Haruki Murakami.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:44 schreef JJH het volgende:
Zwabberman, hoe heette die Japanse schrijver ook al weer?
inderdaad hequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat was geen herhaling van het nieuws van 2 jaar geleden?
De Estate of eentje van de zaak?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef JJH het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag schade gereden.
Of tenminste, er is iemand tegen mij aangereden zodat ik schade heb. In de parkeergarage verdorie.
oeh welke?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Dan had ik de goede onthouden. Vanmiddag een boek van gekocht.
Norwegian Wood.quote:
die ben ik nu ook aan het lezen, moet ik nog steeds in verderquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Norwegian Wood.
Titel trok me gelijk aan, want nummer van de Beatles en ik ben zelf in Noorwegen gweest.
Ikquote:Beste Pagan,
Je hebt bij het afsluiten van je Ditzo autoverzekering aangegeven dat je 8 schadevrije jaren hebt.
We hebben de opgegeven schadevrije jaren vergeleken met een centraal gegevensbestand (Roy-Data), waarin de meeste verzekeraars schadevrije jaren vastleggen. Daarin staan 0 schadevrije jaren.
We vragen je om een verklaring van je opgegeven schadevrije jaren op te sturen.
Er zijn een aantal situaties mogelijk:
Je hebt een papieren royementsverklaring van je vorige verzekeraar
Je hebt nog een lopende autoverzekering bij een andere verzekeraar
Je hebt een lease-auto gereden
Je hebt in een auto van je werkgever gereden
Je had een auto op naam van je eigen zaak.
Je vorige verzekeraar heeft de opgebouwde schadevrije jaren niet in Roy-Data gezet.
Indien één van bovenstaande situaties voor jou geldt, dan vragen we je binnen 2 weken hiervan een bewijs naar ons op te sturen, waaruit het aantal gereden/verzekerde jaren en eventuele schades blijkt.
Ons adres is:
Ditzo
Antwoordnummer 7137
3700 TC ZEIST
schadevrijejaren@ditzo.nl
Let op! Als we binnen 2 weken geen verklaring van de schadevrije jaren of een andere reactie op deze mail ontvangen, passen we de schadevrije jaren automatisch aan naar wat in Roydata staat. De premie van je autoverzekering kan daardoor hoger worden.
Heb je nog vragen? Dan kun je mailen naar: schadevrijejaren@ditzo.nl
Vriendelijke groet!
Peter Hoitinga
Directeur
Ditzo in de rebound.quote:Goedemorgen,
Mijn vorige auto, **-**-**, was ook verzekerd bij Ditzo. Ik verzoek u vriendelijk edoch zeer dringend deze warboel uit te zoeken en op te lossen.
Met niet zo vriendelijke groet,
Pagan
quote:Beste meneer Pagan,
Naar aanleiding van je reactie ben ik al je gegevens nog eens goed nagegaan.
Ik zie dat er bij ons een fout is gemaakt door niet voldoende het verleden van je schadevrije jaren na te lopen alvorens je bedoeld mailtje te zenden.
Heel vervelend dat dit is gebeurd.
Er is dus geen sprake van dat we je schadevrije jaren gaan aanpassen.
Ik hoop je hiermee voldoende informatie gegeven te hebben.
Je kan altijd contact opnemen wanneer je nog vragen hebt.
Met excuses en vriendelijke groet,
Het zusje van Robbie Munz
Gelukkig dat de schade meevalt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn eigen.![]()
Schade valt gelukkig mee.
Trouwens, hoe bevalt de citroën?
Dus word het nu wel of niet aangepast.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:15 schreef Pagan het volgende:
Stomme lui bij Ditzo.
[..]
Ik
[..]
Ditzo in de rebound.
[..]
![]()
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus word het nu wel of niet aangepast.
Dat laatste mailtje vind ik een beetje onduidelijk.
Eerst dreigen ze mijn schadevrije jaren aan te passen, nu zeggen ze dat niet te gaan doen. Kous af IMHO.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus word het nu wel of niet aangepast.
Dat laatste mailtje vind ik een beetje onduidelijk.
vanavond komt er iemand langs die een hondenoppas bureau heeft, want ik zal iig 1 hele dag gaan werken dan en dan vind ik dat te lang.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Mag Noes mee werken, of blijft ze op het huis passen ?
Is de rode vlag/jompel op zijn plaats?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:19 schreef Cat22 het volgende:
Rooibosthee en chocoladeletter.![]()
Vandaag gekocht.![]()
schaam je je daarvoor?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben daar wel eens binnen geweest
Dat leidde ik eruit af. Maar nu ik hem nog een keer nalees zou je het ook anders op kunnen vatten. Maar de toonzetting van de rest van de brief maakt in mijn ogen wel duidelijk dat Ditzo fout dat en dat ze dat weten ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eerst dreigen ze mijn schadevrije jaren aan te passen, nu zeggen ze dat niet te gaan doen. Kous af IMHO.
Ga je de Estate laten repareren of cashen en de verkoopprijs omlaag doen?
Nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de rode vlag/jompel op zijn plaats?
Daar ga ik ook van uit. AFK.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat leidde ik eruit af. Maar nu ik hem nog een keer nalees zou je het ook anders op kunnen vatten. Maar de toonzetting van de rest van de brief maakt in mijn ogen wel duidelijk dat Ditzo fout dat en dat ze dat weten ook.
Nee, ik ga morgen even rondbellen voor een andere bumper, ik hoop dat ik daarvoor voor minder dan een meier klaar ben. Gelukkig heb ik de ruimte en de hulp om dat zelf te vervangen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eerst dreigen ze mijn schadevrije jaren aan te passen, nu zeggen ze dat niet te gaan doen. Kous af IMHO.
Ga je de Estate laten repareren of cashen en de verkoopprijs omlaag doen?
Greys, kom er maar in.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:26 schreef Ynske het volgende:
ik mag mn haar gaan verven
voor buzzer
deze kleur gaat t worden
[ afbeelding ]
ik heb er niets gekocht trouwensquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:28 schreef Belana het volgende:
mooie kleur Ynske
zwabber, een moderne man hoeft zich daarvoor toch niet te schamen
Mooi kleurtje!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:26 schreef Ynske het volgende:
voor buzzer
deze kleur gaat t worden
[ afbeelding ]
mis je niets aan hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:30 schreef JJH het volgende:
Fok is weer eng aan het doen, in m'n MyAT staat een laatste reactie van Zwabber, maar die zie ik hier nog niet.
Da's een mooie kleur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:26 schreef Ynske het volgende:
voor buzzer
deze kleur gaat t worden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een mooie kleur.![]()
Ik heb nu fond van Buzzer. Geen idee wat ik ermee moet(en ja, ik heb recepten).
Ragout ofzo van maken, of soep.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een mooie kleur.![]()
Ik heb nu fond van Buzzer. Geen idee wat ik ermee moet(en ja, ik heb recepten).
Da's..... werruk.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's..... werruk.![]()
En gelukkig krijg ik nog meer proefjes om uit te delen. Hoezee.
Jij bent goed bezig jij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat je te lui bent om er wat mee te doen, niet dat je niet weet wat je er mee moet.
Dat zit sinds zondag in de henna. Rooie.quote:
Nooooooooit meer doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen maar wat jij zei, iets anders geformuleerd.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:38 schreef Ynske het volgende:
wat heeft Q eigenlijk gedaan?Keine ahnung. Die poot had ze destijds te danken aan een opblaasbare walrus, doelt ze daarop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
dat, of een bompakketjequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb geloof ik een sesa pakket.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef DanseMacabre het volgende:
k las t alquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keine ahnung. Die poot had ze destijds te danken aan een opblaasbare walrus, doelt ze daarop?
ja, about that, ik vraag me nu al tijden af hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keine ahnung. Die poot had ze destijds te danken aan een opblaasbare walrus, doelt ze daarop?
Zonder foto kunnen wij dat niet beoordelen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef DanseMacabre het volgende:
De enige info die ik nodig had: tis Q. Makes sense.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, about that, ik vraag me nu al tijden af hoe je dat voor elkaar krijgt
heb ik essentiele info gemist?
Dat doen ze snel. Ik heb het een uurtje geleden afgegeven op het postkantoor!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef DanseMacabre het volgende:
hoe krijg ik t voor mekaar om mn enkelbanden in te scheuren door middel van t wieltje van een bureaustoel? das net zo onnozelquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, about that, ik vraag me nu al tijden af hoe je dat voor elkaar krijgt
heb ik essentiele info gemist?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook SeSa post![]()
Een overload aan roze markers![]()
Hadden jullie dat samen afgestemd of waren dat losse acties?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat Tombo het maar niet teruglezen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doen ze snel. Ik heb het een uurtje geleden afgegeven op het postkantoor!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat Tombo het maar niet teruglezen.Dat van haar staat al 3 dagen.
Jij doet heul niet mee aan SeSa en hebt ook post?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook SeSa post![]()
Een overload aan roze markers![]()
Hadden jullie dat samen afgestemd of waren dat losse acties?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij doet heul niet mee aan SeSa en hebt ook post?
*jank*
nog eerder dan de meeste SeSa'ers ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij doet heul niet mee aan SeSa en hebt ook post?
*jank*
Da's heul niet om te lachen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog eerder dan de meeste SeSa'ers ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's heul niet om te lachen.Ik heb me morgen speciaal vrij genomen voor mijn pakje. It better be there!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's heul niet om te lachen.Ik heb me morgen speciaal vrij genomen voor mijn pakje. It better be there!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zul je zien, ik zit steeds thuis, morgen ben ik er niet, dan zal ie net komen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Hey die heb ik verstuurdquote:
Eh, ik weet van niks!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:38 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging helemaal stuk toen ik mn post openmaakte vandaag![]()
Thnx Ingpingeling en Tombolala, tenminste, ik ga er vanuit dat die twee anonieme katten die me aanstaren vanuit een kast Nelis en Sjefke zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn leven heeft weer kleur gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk een levering van Zooplusquote:
Awww... is hij bij de douane blijven hangen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemerslijstje:
Muis006
Ingetje79
Tombolafan voorpret
Pagan
Strega
Cat22
Ferrari_rood pakje
DeZwabber
Maes pakje
Ml-etje
DanseMacabre pakje
Bamba
JJH
Dizzy-Miss-Lizzy
Ynske
planning: alles is als het goed is verstuurd, 22 december is pakjesopeningsavond!
LijstjeJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Waren we vorig jaar niet eerder?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:04 schreef Ynske het volgende:
k heb t idee dat alles veel later binnenkomt dan vorig jaar
Ik weet het wel zeker. Vorig jaar hebben we ook eerder geopend dacht ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:04 schreef Ynske het volgende:
k heb t idee dat alles veel later binnenkomt dan vorig jaar
Ik ging in zijn post history kijken: en dan is - in dit kader- deze TT wel een pareltje.quote:
Dat deed ik ook altijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ging in zijn post history kijken: en dan is - in dit kader- deze TT wel een pareltje.![]()
Een aansteker opvoeren?
Ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:26 schreef Ynske het volgende:
voor buzzer
deze kleur gaat t worden
[ afbeelding ]
leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |