t is zo'n lekker spulquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:32 schreef Belana het volgende:
ben geen lushkenner, maar het klinkt allemaal lekker oh-oh
ik ben momenteel meer een rituals klant.
de gezichtscreme is ook erg lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb d'r nu wel een heel lekkere bodycreme van. Want daar is Lush niet zo goed in.
Ik heb cocosbodybutter van de bodyshopquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb d'r nu wel een heel lekkere bodycreme van. Want daar is Lush niet zo goed in.
Dat ziet er zeker heerlijk uit!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt zoooooo benieuwd hiernaar: R&B
Ja, bevalt erg goed!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Strega was jij nu ook die Inecto gaan gebruiken of niet?
Ik zit al de hele tijd aan het potje te ruikenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Het ziet er allemaal uit om in te bijten
Ja verukkelijk hé, of even zo aan een steng van je haarquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd aan het potje te ruiken
Maar daar zit het nog niet in, dat ruikt nu nog maar gewoon naar cocosquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja verukkelijk hé, of even zo aan een steng van je haar
Had je m al geprobeerd?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
Oeh ik heb net gezonnebankt, dan ga ik nu even de Saving Grace op mijn giechel smeren
geniet ervanquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:50 schreef Strega het volgende:
Ik ga dus nu gelijk maar es even douchen met inecto en Lush, heb het de hele dag al koud.
Nee dit wordt voor het eerstquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je m al geprobeerd?
Ik heb m ook nu, hij lijkt me heerlijk, net als die die ik al had
Nee, 't is niks voor mij, het ruikt te sterk, kan ik niet tegen. Jammer voor mij, maar niet voor mijn portemonneequote:
Superspul he. ik wil nooit meer andere shampoo.quote:
Nee. ik wil ook geen andere meer. Begrijp eigenlijk niet dat ik daar al die jaren zonder heb gekundquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Superspul he. ik wil nooit meer andere shampoo.
Laatst was ie overal op , ik was echt in paniek, maar de buuf die vond m nog ergens voor me.
Die was natuurlijk nieuwschierig geworden door mijn drama, en die is nu ook verslaafd
Oeh, keep us posted!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dit wordt voor het eerst
Denk dat het na het zonnebanken ook wel fijn is. Even proberen, brb
Ik gebruik m echt al ik weet niet hoe lang!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee. ik wil ook geen andere meer. Begrijp eigenlijk niet dat ik daar al die jaren zonder heb gekund
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, 't is niks voor mij, het ruikt te sterk, kan ik niet tegen. Jammer voor mij, maar niet voor mijn portemonnee
Het lijkt me nu met die snijdende kou wel lekker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
Ik hoefde het niet eens eerst op mijn handen te doen, ik kon dat ding zo over mijn gezicht halen en toen werd het al klef en olie-achtig, vast nog een warm gezicht van het zonnebanken
Maar het voelt wel fijn idd. Ik zou er alleen niet mee over straat gaan, want je bent net een glimworm.
Voorlopig glim ik nog wel evenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het lijkt me nu met die snijdende kou wel lekker.
Trekt het snel in of blijf je glimmen?
![]()
Betty Badkuip goes glossy
Whehehehehehehe zo zacht als babybillen, die boeventronie van jou straksquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig glim ik nog wel evenMaar misschien te veel gebruikt.
Ik laat het mooi zitten, wat zal ik zacht worden
online VOORDEEL: Koop er 5 en betaal ¤ 4.49 per stukquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
Mooi geen SeSapakje voor meEn wat nog erger was, ik zag MIJN SeSa pakje nog bij het postagentschap staan!
Er is al een paar dagen geen pakketpost opgehaald zeiden ze, er stonden drie van die supermarkt-karren vol pakjes daar
Dus JJH is niet de enige late
Yeah, babyquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehehehe zo zacht als babybillen, die boeventronie van jou straks
Nee joh, bij de Etos betaal je sowieso maar 3.99 of zo voor een fles meen ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
online VOORDEEL: Koop er 5 en betaal ¤ 4.49 per stuk
PRIJS: ¤ 4.99
dus das wel lekker
das nog beterquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, bij de Etos betaal je sowieso maar 3.99 of zo voor een fles meen ik![]()
En V&D heeft ze altijd in het prijzencircus, 3 voor 10 euro, dan sla ik ook meestal bulk in
Shaving Greys?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
Oeh ik heb net gezonnebankt, dan ga ik nu even de Saving Grace op mijn giechel smeren
En hoeveel zit daarin? Ik zie verschillende flessen, wil even kijken of het in DLD misschien goedkoper isquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef Ynske het volgende: online VOORDEEL: Koop er 5 en betaal ¤ 4.49 per stuk
PRIJS: ¤ 4.99
dus das wel lekker
Als ik van de vrouwenliefde was kwam ik aan je likken!quote:
Halve literflessen heb ik, nog nooit een andere maat gezien ook!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En hoeveel zit daarin? Ik zie verschillende flessen, wil even kijken of het in DLD misschien goedkoper is
Ik zou volgende keer wat minder doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
Voorlopig glim ik nog wel evenMaar misschien te veel gebruikt.
Ik laat het mooi zitten, wat zal ik zacht worden
Ik vond online ook een fles van 250 ml. Maar het is hier dus niet goedkoper. In Engeland wel, via eBay maar dan zijn de verzendkosten weer achtelijk hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Halve literflessen heb ik, nog nooit een andere maat gezien ook!
Oh dan issie echt een must.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vond online ook een fles van 250 ml. Maar het is hier dus niet goedkoper. In Engeland wel, via eBay maar dan zijn de verzendkosten weer achtelijk hoor![]()
Ik kijk wel een keer in Boxmeer als ik daar ben.
* Rewimo houdt van kokos
Mn cocoboyquote:
Doe jij het eerst op je handen, of direct op je snuffel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou volgende keer wat minder doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |